Cristiano Ronaldo

DeletedUser

Guest
Den beste genom tiderna enligt mig:


Amazing


Sjukt!


Snabbheten hos denna killen har ingen annan haft eller kommer nogonsin att ha, sattet han rorde sig po var sjukt, han sprang och va samtidigt full med kraft.

Vid 18 ors older va denna killen battre an Messi kommer nogonsin att bli
 

DeletedUser

Guest
äckligaste spelaren genom tiderna en fuskare förtjänar inte att spela fotboll.
 

DeletedUser

Guest
Cristina Ronaldo är en fuskare som börjar gråta av minsta lilla och lägger sig ner på planen vilket är mycket opassande för små barn att titta
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Alla ni Barca älskare som kritiserar Ronaldo borde kolla på mästaren Dani Alves, där har ni en som verkligen kan filma.
 

DeletedUser

Guest
Ska jag visa er fotboll på hög nivå? Då tar jag er tillbaka i tiden då fotboll var som bäst.
Barca-IFK
Synd att barca vann, men ändå!
 

DeletedUser

Guest
Jag slår vad att jag kan rensa Cristiano Ronaldo och adla ut honom :rolleyes::D
 

DeletedUser

Guest
Lite noob effekter i början som stjärnan, det är också tråkigt att sen när han failar på skott/finter.
Man vill ju bara se det bra! :awsm:
"Welcome to madrid" - Då borde det vara som på början av filmen, när dom ska presentera sig.
 
Reaktionspoäng
0
Ronaldo besta spelarn iverlden!!1 :eek:

(Han har t.o.m. en man purse.)

2101.jpg
 

DeletedUser

Guest
Ronaldo besta spelarn iverlden!!1 :eek:

(Han har t.o.m. en man purse.)

2101.jpg

Trodde du lagt upp nån "finn fem fel" först och tänkte direkt "Christiano Ronaldo är med på båda bilderna, det är ett fel!" men så besviken jag blev :( Någon borde skapa en sån kul tråd här.
 

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
Såg inte en enda sak i filmerna som var imponerande. Han tar sig förbi motståndaren en gång på tio typ. När han inte kan gå förbi springer han bara i sidled, drar ett dåligt skott sen slänger sig. Världens bästa spelare? Hell no!
 

DeletedUser

Guest
Ville se lite mera mål och mindre finter :) Sedan så var det lite synd att det inte blev någon musik i slutet :p
 

DeletedUser

Guest
Cristiano Ronaldo är världens bästa spelare ;) Tillsammans med Messi måste jag tyvärr erkänna... Anledningen till att Ronaldo filmar (måste ta upp det då alla gnäller så) är 1. alla andra gör det, så varför ska inte han också göra det om det ger fördel? Anledningen till att han filmar mer än andra är att han är grym o tar sig förbi sin motståndare fler gånger än alla andra, många som inte tänker på det. 2. Om han inte hoppar undan skulle han inte ha några ben kvar i kroppen...

Han gjorde 42 mål i United på en säsong, i Real gjorde han 26 mål på 29 matcher i La Liga på debutsäsongen... Världsklass säger jag
 
Topp