Corian vs G1

DeletedUser

Guest
mjo, våra tankar var verkligen o ta oss in i södra k44...

Ni satt och skrev "Oj vilka lätta byar, gratisbyar överallt", så varför stoppa :confused:

Sen södra K44, ni kunde ju börjat i norra..Kanske dumt att attackera i södra på en gång. Expandera måste ju en stam göra så varför inte till K44, fast antar att det är lättare byten uppåt i K24
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ni satt och skrev "Oj vilka lätta byar, gratisbyar överallt", så varför stoppa :confused:

Sen södra K44, ni kunde ju börjat i norra..Kanske dumt att attackera i södra på en gång. Expandera måste ju en stam göra så varför inte till K44, fast antar att det är lättare byten uppåt i K24

k34 var de sagt sen början, k34 är nu vår :)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Och det beror på feghet eller?? Vågar inte ge sig in i mitten utan måste hålla sig ute på kanterna??

vårt mål är nått me kriget (så känner ja iaf, o säkert alla andra Coriander)

Varför ska vi in o mixa runt i k44? finns ju knappt nå motstånd kvar från G1. Strategiska mål, dvs k44 skulle bli dumt...
 

DeletedUser

Guest
Nu vet jag ju ingenting om dom Corian som blev påpucklade av G1. Dom kanske var jättedåliga eller gav upp.

Men Henrik338 verkar bara bry sig om "sin" kontinent, inte sin stam. Det är intrycket man får. Spelare som ligger fel blir övergivna och därefter kickade. Så säger man "han var inte i vår stam" , "han låg inte i rätt kontinent".

Startar man krig så får man skydda hela stammen oavsett kartposition, helst innan. Det är ju självklarheter för mig.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Nu vet jag ju ingenting om dom Corian som blev påpucklade av G1. Dom kanske var jättedåliga eller gav upp.

Men Henrik338 verkar bara bry sig om "sin" kontinent, inte sin stam. Det är intrycket man får. Spelare som ligger fel blir övergivna och därefter kickade. Så säger man "han var inte i vår stam" , "han låg inte i rätt kontinent".

Startar man krig så får man skydda hela stammen oavsett kartposition, helst innan. Det är ju självklarheter för mig.

Var Corian som starta kriget och ägde G1 :p

De är liksom självmord ifall vi skulle skicka 40- 70 tims anfall mot G1`s kärna i k43, tror tillochmed du förstår det.

Har du sett så flyr G1 spelare till Nwcw, de är väll därför du will höja detta krig i rampljuset? ja menar de går ju inte "jättrebra" för st mot nwcw o co. eller har ja förstått rätt?

//mina åsikter
 

DeletedUser

Guest
twstats ljuger aldrig.

Men det var inte det jag pratade om . Tycker du att det är rätt att överge folk i din stam bara för att dom inte ligger i den kontinent man vill "expandera" i ?

Vad hände t e x med spelaren Flugornasherre?
 

DeletedUser

Guest
Var Corian som starta kriget och ägde G1 :p

De är liksom självmord ifall vi skulle skicka 40- 70 tims anfall mot G1`s kärna i k43, tror tillochmed du förstår det.

Ni ägde ett fåtal isolerade G1 spelare i erat område, ni ägde inte stammen

Sen vet jag inte varför du pratar om K43 när G1 knappt har spelare där

Karta
 

DeletedUser

Guest
Har du sett så flyr G1 spelare till Nwcw, de är väll därför du will höja detta krig i rampljuset? ja menar de går ju inte "jättrebra" för st mot nwcw o co. eller har ja förstått rätt?

//mina åsikter


Jo, det har du rätt i:D -st3- har förlorat så mkt att dom har plockat en 800k poängare ifrån -st1- till -st3-:p
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ni ägde ett fåtal isolerade G1 spelare i erat område, ni ägde inte stammen

Sen vet jag inte varför du pratar om K43 när G1 knappt har spelare där

Karta

ja, men de va fortfarande ett krig när vi tog ner ett par spelare i k34. Fast iof, man kan ju fundera om G1 assisterade dem eller ej ;)

ops, ja som säger fel. k44 *

ja, lägg upp alla stammar som ligger mitt iemllan osv, då ser du att de inte är så stort intreesse...
 

DeletedUser

Guest
aja, ta de som du vill. Men de är upp till oss coriander :)

Självklart är det upp till er. Men sen jag som betraktare funderar varför inte ta resten när ni säger att det var gratisbyar samt att ni ägde dom (fast det bara var ett fåtal spelare som inte fick så mycket support, om ens nå support alls) och fortfarande har kontakt med G1 spelare rent geografiskt
 

DeletedUser

Guest
utrotning är väl ändå att ta i. NWCW leder, twstats ljuger inte, men borde leda mycket större om man räknar antalet poäng som är inblandade.

du svarar inte på frågan om - som jag ser det- övergivna Corianspelare.
 
Topp