Corian vs G1

DeletedUser

Guest
Bra de, men kom ihåg de är inge personligt när vi Bränner ner dina byar samt hela din stams. Sen om vi säljer ert folk som slavar etc de är upp till oss.

tyvär så besegrar vi er stam. Ta de o gå vidare i spelet

För ovanlighetens skull säger du nåt vettigt.
Och jag kan bara hålla med dig. Det är ett krigsspel, vilket innebär att man krigar.
I krig finns det ALLTID en vinnare och en förlorare.
Får man pisk så får man pisk, inget att gråta eller gnälla över.
Det är bara att ta med sig den lärdom man fått och köra på igen.

Och det är ju alltid roligt att plåga sina motståndare och offra deras spädbarn till nån bortglömd Gud ingen tror på... ;)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
För ovanlighetens skull säger du nåt vettigt.
Och jag kan bara hålla med dig. Det är ett krigsspel, vilket innebär att man krigar.
I krig finns det ALLTID en vinnare och en förlorare.
Får man pisk så får man pisk, inget att gråta eller gnälla över.
Det är bara att ta med sig den lärdom man fått och köra på igen.

Och det är ju alltid roligt att plåga sina motståndare och offra deras spädbarn till nån bortglömd Gud ingen tror på... ;)

ja eller så flyr man till närmaste stam o ber om o få bli en systerstam...(no names)

G1 blir köttade :D fast iof, nu äre int så mkt kvar o ta..
 

nitlotten

Member
Reaktionspoäng
0
Bra de, men kom ihåg de är inge personligt när vi Bränner ner dina byar samt hela din stams. Sen om vi säljer ert folk som slavar etc de är upp till oss.

tyvär så besegrar vi er stam. Ta de o gå vidare i spelet

Men tror du verkligen det själv? Vi är en mycket samlad stam här uppe i K24 och om våra allianser hjälper till är vi inte så lätta. Så ta det och gå vidare kommer inte hända. Finns ju fegisar som kommer anfalla oss nu bara för rädslan av er stam. Men vi får väl se vad som händer. Vi kommer inte att döda nån av men vi kommer dock inte utrotas heller det kan jag svära på.
 

DeletedUser

Guest
Men tror du verkligen det själv? Vi är en mycket samlad stam här uppe i K24 och om våra allianser hjälper till är vi inte så lätta. Så ta det och gå vidare kommer inte hända. Finns ju fegisar som kommer anfalla oss nu bara för rädslan av er stam. Men vi får väl se vad som händer. Vi kommer inte att döda nån av men vi kommer dock inte utrotas heller det kan jag svära på.

Tyvärr, Du har fel du kommer utrotas :=)
skadedjur vill man få bort *ringer antisimex*
 

DeletedUser

Guest
ja eller så flyr man till närmaste stam o ber om o få bli en systerstam...(no names)

G1 blir köttade :D fast iof, nu äre int så mkt kvar o ta..

Aaah, eller så gör man nåt dumt och blir bannad. Eller så flyr man stam under pågående krig och kallar det för proffsigt. Eller så är man en pajas som ingen egentligen bryr sig så mycket om, förutom andra pajaser då förståss.
Inga namn nämnda dock...
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Aaah, eller så gör man nåt dumt och blir bannad. Eller så flyr man stam under pågående krig och kallar det för proffsigt. Eller så är man en pajas som ingen egentligen bryr sig så mycket om, förutom andra pajaser då förståss.
Inga namn nämnda dock...

Deus ja har hört du räknar dina dagar nu på TW, är de korrekt? ;)
 

DeletedUser

Guest
Kan säga så att för VARJE (ja, VARJE) inlägg som henrik338 skriver så hatar jag han mer och mer....

Hoppas du verkligen int är så här i verkliga livet.

Jag hejade på g1
anledningar
De har GROOVER och Coriander har Henrik388....
 
Senast redigerad av en moderator:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Kan säga så att för VARJE (ja, VARJE) inlägg som henrik338 skriver så hatar jag han mer och mer....

Hoppas du verkligen int är så här i verkliga livet.

Jag hejade på g1
anledningar
De har GROOVER och Coriander har Henrik388....

De är faktiskt Henrik338 och int Henrik388
 

nitlotten

Member
Reaktionspoäng
0
Spelar väl ingen roll om vi leder överlägset i K24 när fegisarna Corian attackerar k33. Eller hur ^^
 

DeletedUser

Guest
nu gick två av få G1-spelare som tagit byar av Corian över till NWCW. Norrsidan är intrigernas planet. Undrar om det är populärt hos Corian att inte kunna ta revansch?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
nu gick två av få G1-spelare som tagit byar av Corian över till NWCW. Norrsidan är intrigernas planet. Undrar om det är populärt hos Corian att inte kunna ta revansch?

strunt samma, vi vann :)

//tror de plocka byar utan en spelare som int längre spelar med oss, tråkigt nog :(
 

DeletedUser

Guest
jaha du menar att ni kickar folk som tappar byar istället för att supporta dom och sen ta revansch? eller vad menar du?
 
Topp