Corian vs G1

DeletedUser

Guest
God afton, fränder och fienden.

I natt har vi på Coriander inlett vårt offensiv mot G1 efter en längre tids väntan. För er som inte vet så har vi på Coriander vår största etablering och bas i K34. I den södra delen befinner sig ett par G1-spelare, bl.a. spelare som Arrinho, Wiix, Seymore och Draon.

Krigets orsaker är följande: G1 har alltför länge flåsat oss i nacken och under en lång tid har vi känt oss hotade av deras närvaro. Därför har vi beslutat att inleda vårt offensiv mot G1 och utrota dem helt från vår kontinent och därmed totalsäkra vårt territorium.

Må bästa stam vinna och må detta krig utkämpas med stor heder och ära från båda håll.

/Anduran, ledare och grundare av Coriander
 

DeletedUser

Guest
Har själv vart i krig med båda stammarna, Corian adlade mig ^^

Men jag håller nog ändå mer på Corian!! :D

GOGO Corian!!


Ps. Henrik nu får du ta minst 20 byar tills imorn
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Side 1: Corian

Side 2: G1

Timeframe: Sista 24 timmarna

Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 8
Sida 2: 0
Skillnad: 8

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 82,713
Sida 2: 0
Skillnad: 82,713

image.php



Edit:
Här är en liten karta..Klicka på bilden för en större

 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Uppdatera gärna varje timme.
Kul att se hur G1 reagerar när/om dom gör motåtgärder.
A.I.E eller mus?;)
 

DeletedUser

Guest
corian vs g1? mer corian vs Wiix...

och måste även bara skratta VÄLDIGT HÅRT mot henrik338, kan du aldrig bara hålla keften? du är SÄMST alla vet de utom du, så sämst är du. tror jag har dödat 12 adelsmän från dig och alla dina off trupper, du är så sämst. De flesta får in sina adels/attacker som de planera, men du som är så nära mig misslyckas endån gång på gång. Du dödar dig själv mer än vad du skadar mig *haha*

Tror aldrig jag har rört en enda by av corian i hela mitt liv, o endån är jag huvudmålet, lite smått sorligt. Jaja har väntat på denna dagen, Give me your best shot!
 

DeletedUser

Guest
corian vs g1? mer corian vs Wiix...

och måste även bara skratta VÄLDIGT HÅRT mot henrik338, kan du aldrig bara hålla keften? du är SÄMST alla vet de utom du, så sämst är du. tror jag har dödat 12 adelsmän från dig och alla dina off trupper, du är så sämst. De flesta får in sina adels/attacker som de planera, men du som är så nära mig misslyckas endån gång på gång. Du dödar dig själv mer än vad du skadar mig *haha*

Tror aldrig jag har rört en enda by av corian i hela mitt liv, o endån är jag huvudmålet, lite smått sorligt. Jaja har väntat på denna dagen, Give me your best shot!

Opps... nån som tar i med hårda ord för att han är ledsen att han får lite inc´s hehe roligt :)
 

DeletedUser

Guest
lessen? den enda jag skrev skit om var henrik338, och det är för jag tycker han är så extremt ful/falsk/kass/smått kaxxig. hans inc´s gjorde endån ingen nytta.

Så sååååååå lessen är jag inte över att han anföll mig :p
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
LOL, ljug int nu - 9 adlar ;)

Ja, du är lite sur på mig - kan ju börja gissa vart deffen hamnar :D

Trust me, hade lite otur underskatta dig lite - trodde seriöst int du kan spela, tror igentligen int de heller nu. Vi får se vem som tar flest byar :rolleyes:

Nja, du dödade 1 by av? 15? grattis, men de betyder ja leder med 14-1 :D
O just ja, massiva anfall du gjort från din sida mot mig - 0 anfall? good girl...
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
lessen? den enda jag skrev skit om var henrik338, och det är för jag tycker han är så extremt ful/falsk/kass/smått kaxxig. hans inc´s gjorde endån ingen nytta.

Så sååååååå lessen är jag inte över att han anföll mig :p

ska vi ta lite rapporter då? :D Nej då, ska int skämma ut dig =)
 

DeletedUser

Guest
corian vs g1? mer corian vs Wiix...

och måste även bara skratta VÄLDIGT HÅRT mot henrik338, kan du aldrig bara hålla keften? du är SÄMST alla vet de utom du, så sämst är du. tror jag har dödat 12 adelsmän från dig och alla dina off trupper, du är så sämst. De flesta får in sina adels/attacker som de planera, men du som är så nära mig misslyckas endån gång på gång. Du dödar dig själv mer än vad du skadar mig *haha*

Tror aldrig jag har rört en enda by av corian i hela mitt liv, o endån är jag huvudmålet, lite smått sorligt. Jaja har väntat på denna dagen, Give me your best shot!

Ahh, jag älskar rapporter :p Speciellt på döda adels :p
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Kvantitet: 0 0 5522 0 0 2759 0 0 200 0 0 0
Förluster: 0 0 5522 0 0 2759 0 0 200 0 0 0

no returns, mur 20-15 :rolleyes:

Kvantitet: 0 0 5964 0 0 2800 500 0 200 0 0 0
Förluster: 0 0 1974 0 0 589 128 0 66 0 0 0

wiix förluster

Kvantitet: 2498 3907 0 289 0 0 3 0 0 0 0 0
Förluster: 2498 3907 0 289 0 0 3 0 0 0 0 0

Kvantitet: 0 0 0 0 0 4916 0 0 0 0 0 0
Förluster: 0 0 0 0 0 4916 0 0 0 0 0 0

no returns, 3 st anfall - lätt o va efterklok :p står typ 8k bågskyttar med 0 mur i den byn ja anföll med lk...

grattis, 2 st anfall dog - de här va nog de värsta anfallen av mig
 

DeletedUser

Guest
du leder över mig? knappast, kommer aldrig hända iheller.


Sen har jag 9 st rätt ensamma byar där uppe i norr, det är dom 9 byarna ni i corian har anfallit *tummen upp*

Hann inte deffa dom byarna så fick göra vad jag kunde. sen har jag haft kanske 300 anfall på mig så sry att jag sa 12 adels ist för 9 adels, är lite slö i huvudet som inte håller koll på allt.

Kan komma med några rapporter på hans döda adels.


Och värför är du avis på mig Koldorn ? :p:p

Och är det verkligen så konstigt att jag inte attackerat dig än??? :S


PS: värför tror du jag är en värdelös spelare?
 
Topp