Corian vs G1

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
utrotning är väl ändå att ta i. NWCW leder, twstats ljuger inte, men borde leda mycket större om man räknar antalet poäng som är inblandade.

du svarar inte på frågan om - som jag ser det- övergivna Corianspelare.

mja, va ska vi göra? finns int mkt o expandera på i k43, hade ju nyss krig me nån stam. men de ligger lite offside de kan ja hålla med om.

Men som ja ser de har de hanterat 2 krig, båda vann de mer eller mindre. En som slutade förlora några byar, men va ska vi göra? be han stanna kvar så vi kan adla tillbaka byarna åt han? :p
 

DeletedUser

Guest
ST1-3 är inga akademier utan snarare allierade. det flyttade över ett par spelare av geografiska skäl. inget konstigt med det.

Spelaren i fråga vart också överflyttad till -ST2- i början av kriget mellan FISK (Swcw) och -ST2-. Låg han bra geografiskt sätt då också eller?:p
 

DeletedUser

Guest
jaså. Peterinas. Vi rycker ut med ledningskompetens ibland. Då förstår jag. Jag trodde du menade ett par andra.
 

DeletedUser

Guest
sommarlov, men såvitt ja vet så plockades de byar i k43 också.

så jag såg det förlorade ni enbart byar i k43 där G1 var starkare än er och för en gångs skull inte blev anfallna från alla håll... Huvuddelen av G1 spelarna där har nu gått med i nWcW istället, detta var några av våra bästa spelare kan erkännas men hur mycket dom kunde göra för huvuddelen av stammen som anfalls kraftigt av CCCP vet jag inte, men ändå tråkigt att dom lämnar medans folk fortfarande kämpar:cool:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
så jag såg det förlorade ni enbart byar i k43 där G1 var starkare än er och för en gångs skull inte blev anfallna från alla håll... Huvuddelen av G1 spelarna där har nu gått med i nWcW istället, detta var några av våra bästa spelare kan erkännas men hur mycket dom kunde göra för huvuddelen av stammen som anfalls kraftigt av CCCP vet jag inte, men ändå tråkigt att dom lämnar medans folk fortfarande kämpar:cool:

finns phuongan som plockat G1 byar, va ja vet :)

Mja, alla flyr för eller senare. Ja menar en efter en blir nollad :D wiix o seymore är nu borta från k34

Ja menar, vi har int direkt klagat (va ja vet) om att de gick över, däremot tror jag att vi ska sikta in på en liten runner uppe i norr spartanwarrior :D
 
Topp