Comics Vs SA

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Nu räcker det. Under mina tre år på TW.se så har jag aldrig varit med om något liknande i ett världsforum. Det är pajkastning högt och lågt och fruktansvärt onödiga inlägg. Noob hit och noob dit, vem bryr sig? Ge fan i att vara så otrevliga och var glada, trevliga och ödmjuka istället och fokusera på själva spelandet istället. Det är inte genom att sitta och vara otrevliga ni får en bra tid här på TW utan det är vad ni gör på banan. Ut och visa vem det är som bestämmer i v.18 istället för att säga att du är en nolla eller noob etc. Ni vinner inga krig genom ord på ett officiellt forum. Som sagt, värsta jag varit med om och alla ska givetvis inte ta åt sig då det endast är ett par spelare som utmärker sig för detta men de är fanimig över allt bland v.18's olika ämnen!

Väldigt sant , känns inte så jätteroligt att gå in och kolla forumet då det inte finns något intressant , utan som du säger : bara pajkastning.
 

DeletedUser

Guest
Tagga ner lite.....Genan, Cute och Marcus...!
Kolla vilken stam dom spelar i Galen o Ägg så ser ni att dom skojar nog med varandra ;)
Annars kan jag iofs hålla med Genan.....väldig mycke skitsnack här...:)
 

DeletedUser

Guest
Tagga ner lite.....Genan, Cute och Marcus...!
Kolla vilken stam dom spelar i Galen o Ägg så ser ni att dom skojar nog med varandra ;)
Annars kan jag iofs hålla med Genan.....väldig mycke skitsnack här...:)

Om dom ska skoja med varandra så kan dom göra det någon annanstans. När man går in här så vill man läsa om kriget och inga "skojpajkastningar".
 

DeletedUser

Guest
Tyvär gick det inte att ta kontakt med dig in game så jag får göra det här genan.

Ja galeen skojade, men är det konstigt? Nej.

Denna tråd borde låsas då det inte existerar något krig mellan Comics Vs SA, det har blandat i sig fler stammar + Comics finns inte längre (ganska svårt för dig att hålla koll då du inte kör på världen enligt rykten).

Istället borde någon skaffa ny tråd som egentligen handlar om det nordvästra kriget, inte något annat. Jag lade min kommentar för att:
Inte för att det blev off topic utan för att det var smutskastning.

Tror det är allt, in and out.
 

DeletedUser

Guest
Ja håller med Ägg riket tråden kan låsas
kriget mot doh har en egen trås så fins inget behov av denna tråd längre
 

DeletedUser

Guest
Tyvär gick det inte att ta kontakt med dig in game så jag får göra det här genan.

Ja galeen skojade, men är det konstigt? Nej.

Denna tråd borde låsas då det inte existerar något krig mellan Comics Vs SA, det har blandat i sig fler stammar + Comics finns inte längre (ganska svårt för dig att hålla koll då du inte kör på världen enligt rykten).

Istället borde någon skaffa ny tråd som egentligen handlar om det nordvästra kriget, inte något annat. Jag lade min kommentar för att:
Inte för att det blev off topic utan för att det var smutskastning.

Tror det är allt, in and out.

Jag spelar på Th3 0ni0n på V.18.
Jag tycker att det är konstigt att skoja med varandra på ett offentligt forum som handlar om kriget.

Som sagt, håller med de andra om att tråden borde låsas.
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Hallådär. Ni får ursäkta att jag inte ingripit tidigare, jag har varit lite isolerad i norrland över nyår!

Pga. diverse önskemål samt en markant ökning att tjafs låser jag tråden. Om TS (brudan) har någon invändning går det fint att kontakta mig privat.


cD
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp