Come on! vs MuM

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
En IAP mellan två jämna stammar bygger på ömsesidig respekt mot varandra. Man har ingen skyldighet att kolla med den andra stammen innan man gör saker men bör alltid tänka: Hur skulle jag reagera om dom gjorde så mot oss?

En stam som har en IAP med en annan stam samtidigt som man tar in flyktingar som krigat mot den andra stammen eller rent av startat krig för att sedan fly, styrs antingen av sociopater eller idioter.
Lägger man till rekryteringar av spelare som ligger precis intill eller i kluster tillhörande den andra stammen så undrar man ju ifall dom är ute efter att förstör för sin egen stam.

Men tro heller inte att detta är det som irriterar mest. När vi meddelar att vi ska ta en fientlig by som ligger nära deras byar för att undvika krockar så helt plötsligt så är byn tagen efter att vi varit där och rensat. 1 gång är ingen gång men efter mer än 10 gånger så har det gått lite för långt. När vi försökt sköta det den diplomatiska vägen så kommer löften om guld och gröna skogar men inga som helst förändringar.

Detta är givetvis tråkigt då vi i Come on! inte skaffar diplomatiska relationer med många stammar utan bara med dom vi vill ha utökat samarbete med. Därför är det med tungt hjärta men med ivriga yxor jag härmed förklarar krig mot MuM. Men för att hedra den IAP vi har så kommer inga attacker ske innan den 21/8 klockan 12:00 därefter lovar vi dock att vi kommer göra allt vi kan för att få dessa minneslösa mördare att komma ihåg hur man beter sig till V13. Men eftersom vi inte vill sparka på den som ligger så får dom 8dagars frist för att hinna bygga upp sig och samla sina så kallade spelare i ett sista patetiskt försök att rädda sig själva.

Vi ses nästa lördag

Tottenen
 

DeletedUser

Guest
En MuMsbit kanske ;)

Vad vore världen utan dåliga skämt?
 

DeletedUser

Guest
Lycka till

Jag ska då passa på att önska MuM lycka till och må bästa stam vinna. Men kom ihåg att tåget kan även åka utan spår, det blir bara svårare ;)
 

DeletedUser

Guest
Oj!!!!

Vad ska man säga. trodde nå helt annat jag..

Men härligt att du agerar Totte ;)

Håller så klart på er...

Må bäste stam vinna
 

DeletedUser

Guest
Intressant drag, går att överväga om det här är det äkta draget från er.
Är det en bluff eller ska ni verkligen köra ....eller.... tål att tänkas på.

Annars... så är det snällt av er att låta dom få upp sina trupper igen, finns nog inte mycket off eller adlar hos många av deras spelare i dagsläget. ;)
 

Bluepills

New Member
Reaktionspoäng
0
Intressant drag, går att överväga om det här är det äkta draget från er.
Är det en bluff eller ska ni verkligen köra ....eller.... tål att tänkas på.

Annars... så är det snällt av er att låta dom få upp sina trupper igen, finns nog inte mycket off eller adlar hos många av deras spelare i dagsläget. ;)

Jodå ,har en full offby kvar..Ska bara prägla lite fler mynt:D
 

DeletedUser

Guest
Det som är mest intressant just nu är ifall MuM attackerar innan lördag, tänkte skriva och fråga dom men vet ju att deras löften inte väger så mycket ändå.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
jag håller på MuM. har en del riktigt bra lirare från v1

Hahahaha tillåt mig bara att skratta av mig lite grann.. *ASG*

Nejdå, skämt åsido - lilla Mintan har tydligen blivit bättre sen vi träffade på varandra sist :awsm: Ska dock bli kul att se vad som kan hända här närmsta veckan, hoppas bara att namnbytarstammen (forna TTT) för en gångs skull kan hålla sig till avtal ;)
 

DeletedUser

Guest
Hahahaha tillåt mig bara att skratta av mig lite grann.. *ASG*

Nejdå, skämt åsido - lilla Mintan har tydligen blivit bättre sen vi träffade på varandra sist :awsm: Ska dock bli kul att se vad som kan hända här närmsta veckan, hoppas bara att namnbytarstammen (forna TTT) för en gångs skull kan hålla sig till avtal ;)

Nämn ett avtal TTT inte har kunnat hållit?
 

DeletedUser

Guest
Kriiiiiiig !! :awsm: :awsm: :awsm:

Dags å ta lite MuMsiga byar nu! :D
 

DeletedUser

Guest
Jag var ute och spanade ikväll och såg några MuM:are stryka som rädda hundar med svansen mellan benen, detta ska bli mycket intressant framöver.
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Kan ingen anmäla denna tråden. Den känns lite OFF topic.. Bortsett från en Krigsförklaring ser jag bara massa OFF topic.

jag kommer att ådra mig en bann eller varning eller vad det nu är för jag ämnar kommentera det hela.


Krigsörklaringen säger jag inget om. Det är bestämt av come on? att dom vil dra nytta av våra andra konflikter och ta bort oss. Grattis, nu kommer att ta oss utan större besvär.


Varför YAWN spelare här säger sig hålla på oss ser jag som rent patetsiskt. Nu har själva haft och har antar jag, en offensiv gentemot oss. Så naturligtiv vill ni se oss försvagas yttlerliggare. Skulle vi flytta om vår deff till ännu än front är det fritt fram för er att ta oss på den fronten där ni är starkare.


Sleeping påstår sig oxå hålla på oss trots att han inte gör mycket annat än skickar attacker mot oss..



Så jag skulle vilja se hyckleriet och OFF Topic bort ifrån tråden.

och vad är det för spelare som kallar mig lilla mintan (TheGodofWar). Det ser jag som ett rent personangrepp då jag väger lite drygt 240 kilo. Det är en belastning jag lider av i mitt liv och det vill jag helst slippa hån från härinne. Så du går gärna kalla mig mintcream viket jag nickar.. Har vi kanske mötts på en annan värld su du är sur över något. I så fall vad har det i en tråd om krig mellan come on? och MuM att göra?

Dessutom känns det lite löjligt med en krigstråde för bara come? on och MuM. Då YAWN verkar vara dom har har mest att kommentera så kan tråden lika gärna döpas om till yawn och come on? vs MuM På så vis kan ju
Även Uvajeds? uppdaterade status ang våra OFF trupper och adelsmän vara IN topic


Det var allt jag hade att säga om den sörja som finns i denna tråden.

:mad::(:eek:
 

DeletedUser

Guest
Om jag inte missuppfattat läget så har Yawn haft er som fiender sen ni skapades (MuM)?
Sen att ni försvagas ytterliggare är ju bra för oss, men tycker det är synd också då jag gillar utmaningar :p

Självklart attackerar jag er då jag har order om det^^
Men jag får fortfarande hålla på er i kriget mot TTT, trots att ni kommer bli ner adlade ganska snabbt när trupperna börjar försvinna. :awsm:
Tycker dock det är dålig stil av TTT att attackera sina egna relationer, visar hur ni spelar...:eek: Hoppas bara ni vördar era andra relationer mer.
 

DeletedUser

Guest
Varför YAWN spelare här säger sig hålla på oss ser jag som rent patetsiskt. Nu har själva haft och har antar jag, en offensiv gentemot oss. Så naturligtiv vill ni se oss försvagas yttlerliggare. Skulle vi flytta om vår deff till ännu än front är det fritt fram för er att ta oss på den fronten där ni är starkare.

Tyvärr Mint, men någon offensiv har vi inte haft emot er. Vi har enbart dansat lite med er än så länge.

och vad är det för spelare som kallar mig lilla mintan (TheGodofWar). Det ser jag som ett rent personangrepp då jag väger lite drygt 240 kilo. Det är en belastning jag lider av i mitt liv och det vill jag helst slippa hån från härinne. Så du går gärna kalla mig mintcream viket jag nickar.. Har vi kanske mötts på en annan värld su du är sur över något. I så fall vad har det i en tråd om krig mellan come on? och MuM att göra?

Känner TheGodOfWar, och jag vet mycket väl att han inte menade det han skrev på det viset. Att du tar åt dig på det sättet är en annan femma, man kan tolka väldigt många saker på olika sätt.

Även Uvajeds? uppdaterade status ang våra OFF trupper och adelsmän vara IN topic

Det hör absolut till krigstråden. Om du läser igenom krigsförklaringen kanske du hittar delen som förklarar att de låter er få en tid på er att bygga upp er för att stå redo mot dom. Och nog är det fair, eftersom ni inte har så otroligt mycket trupper kvar.

Om jag inte missuppfattat läget så har Yawn haft er som fiender sen ni skapades (MuM)?
Stämmer mycket väl, ända sen de var VET har de varit i krig med oss.
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp