Come on! vs MuM

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Eftersom någon tydligen inte förstått att detta är en tråd om MuM vs Come on! så får jag väl se ifall mitt inlägg blir borttaget igen trots att det bevisligen har med relationen mellan tidigare nämnda stammar.

Verkar som att MuM inte kan hålla i sina vita hästar ordentligt. Dock så sprang dom rakt in i en stenmur så särskilt bra syn kan dom inte ha.
 

DeletedUser

Guest
Jag får väl hoppas på att ni fäktar bättre än en trähäst travar. Än så länge har ni ju visat att det där med off är ju ingenting för er.
Men ni har iaf fått 8 dagar på er att bygga deff nu.

Var hälsade förredetta MuM.
 

DeletedUser

Guest
MuM is like the mother i never get but soon they all are gone :/
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Är överraskad av hur många byar ni lyckats ta av varann. Bra jobbat.
Börjar misstänka något slags troll?
 

DeletedUser

Guest
Jag tror inte att MuM kommer att bli av med så många byar eftersom att dem ligger väldigt kompackt...Men Cmon är ju bra dem också :cool:
 

DeletedUser

Guest
Är överraskad av hur många byar ni lyckats ta av varann. Bra jobbat.
Börjar misstänka något slags troll?

Ja eftersom vi börjar på lördag så är det skumt. Kan bli söndag vi är inte riktigt säkra än. Mr Rsiling måste ju få sitt också innan han försvinner ;)
 

DeletedUser

Guest
Nu undrar jag hur det går med truppbyggandet för "mammorna"? Har ni bytt ut kvinnor och barn mot riktiga soldater nu så vi får lite motstånd? Nu är det bara några dagar kvar tills vi Come:er och hälsar på!
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Eftersom yawn inte längre är något hot så ser vi inte heller com on som något hot. Vår deff står så hög att vi funderar på att deffa yawn lite i veckan för att få upp våran OB då vår off dunkar in mot tomma byar. Adeln spar vi till helgen då come ska ut på skattjakt. Risken är rätt uppenbar att mumsar bäst som mumsar sist.
 

ArmBågeN

New Member
Reaktionspoäng
0
Men vi har det hemliga vapnet iaf som ingen annan har! :)
[spoil]
Eld.jpg
[/spoil]

Efter några minuters eldande så smälter Mintcream och då skickas vårat supervapen nämligen tusentals:
[spoil]
86121528.png
[/spoil]

Efter att våra små vänner har MuMsat klart så adlar vi mintcream! :D
 

DeletedUser

Guest
Eftersom yawn inte längre är något hot så ser vi inte heller com on som något hot. Vår deff står så hög att vi funderar på att deffa yawn lite i veckan för att få upp våran OB då vår off dunkar in mot tomma byar. Adeln spar vi till helgen då come ska ut på skattjakt. Risken är rätt uppenbar att mumsar bäst som mumsar sist.

Är detta sant yawn? :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Tror detta krig kommer att bli väldigt jämnt.
Ingen blir nog förvånad när det efter en vecka fortfarande står 0-0 i erövrade byar av varann :)
Eller är det nån där ute som vågar slå vad?
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
OM nu come on? sätter ut i externa att attacker inte skall skickas innan lördag. Kan ni då förklara varför jag hittar en massa döda spejare utanför mina murar?:mad:
 

DeletedUser

Guest
Har du sett filmen sagan om ringen - Konunges återkomst .. hans döds armé om du minns den .. där har du svaret =)
 

DeletedUser

Guest
Mintcream du kan väl läsa rubriken? Come on! är inte samma sak som Come on?

Angående spejarna så var det förmodligen en hämnd för att ni låter era ponnys springa runt lite som dom vill, när ni får eran första gula rapport återstår dock att se. (bara röda hittills)
 

DeletedUser

Guest
Inte långt kvar

Nu när allt snart ska börja så vill jag säga Come On! Trots över en veckas återhämtningstid för MuM så kommer kriget inte vara för evigt! Vi tar några spelare sedan flyr resten med svansen mellan bena... Men vi kommer att följa er även då och ni som lämnar slutar vi inte jaga innan alla ni alla från MuM är borta från V12.

//*PG91* :awsm:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp