Come on! vs MuM

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Nu när allt snart ska börja så vill jag säga Come On! Trots över en veckas återhämtningstid för MuM så kommer kriget inte vara för evigt! Vi tar några spelare sedan flyr resten med svansen mellan bena... Men vi kommer att följa er även då och ni som lämnar slutar vi inte jaga innan alla ni alla från MuM är borta från V12.

//*PG91* :awsm:

Då får ni jobba ett tag för att jaga bort en kanin från ett så trevligt hål som den här världen tar förbannat lång tid ^^
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Än så länge har vi inte tappat någon by. men det kostar på att se alla fejk attacker vägga. Är det inte bättre att skcka en full OFFby än 60 fejks från en by???? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Vi började ju nyss och som glassen så snällt upplyste oss om så började vi med en fejkvåg.
 

lody92

Member
Reaktionspoäng
0
Ja eftersom vi börjar på lördag så är det skumt. Kan bli söndag vi är inte riktigt säkra än. Mr Rsiling måste ju få sitt också innan han försvinner ;)

Snacka är många bra på här i tw. Om inte adels tåg redan är ute.

Side 1:
Tribes: MuM
Players:

Side 2:
Tribes: Cmon!
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

chart
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Ganska dåligt spelat redan från början om jag får säga vad jag tycker.. Märktes ju ganska tydligt på MuMs obefintliga reaktioner att det var en stor bluff.. Så det får ni nog öva på cmon! ;)
 

mackan 9123

Member
Reaktionspoäng
0
Jag vet då inte hur man ska tolka det, har länge tyckt att ni i Come on! slängt massa kommentarer att yawn är si och så dåliga eller det kanske bara var självaste Come On?? Hur som helst tyder detta snarare på att ni har respekt för yawn eftersom ni inte vågade annonsera att det var de ni skulle attackera.

Men för övrigt var det en fin filmning, tur för er att det inte var fotboll då hade det kunnat resultera i ett gult kort. ;)

Lycka till båda sidor.
 

DeletedUser

Guest
Tror inte att någon gick på den "finten" och de någorlunda koordinerade påhälsningarna från Cmon! som vi har fått har varit väntade. Dock har det såvitt jag vet inte trillat in någon krigsförklaring från dem och Yawn har inte för avsikt att skicka någon, så något krig är det inte att tala om.
 

DeletedUser

Guest
Behövs inte alltid krigs förklaringar...

Våra yxor och hästar talar väl tillräckligt?
 

DeletedUser

Guest
Där kom den såkallade ¨ofensiven¨ på MuM :p

Säger bara jävla töntar :)
 

DeletedUser

Guest
Kul att ni har humor istället, vi ansåg att en krigsförklaring var onödig då yawn redan har en massa spioner i våran stam. + att vi tyckte att ett ordkrig alltid höjer stämningen på forumet. Så sluta gnäll här nu ;)
 

DeletedUser

Guest
Våra?
Börjat spela igen?

hoppade in som lite vikariat nu på kvällningen...

Kommer återgå till mina dagliga sysslor senare...
Klart man vill vara med och kriga :) Och jag lovade min gamla stam att jag kommer finnas där för dom ifall dom behöver mig och det gör dom nu lite grann.. Och sen kan man ju inte missa att vara med och försöka skicka yawn till botten=)
 

DeletedUser

Guest
hoppade in som lite vikariat nu på kvällningen...

Kommer återgå till mina dagliga sysslor senare...
Klart man vill vara med och kriga :) Och jag lovade min gamla stam att jag kommer finnas där för dom ifall dom behöver mig och det gör dom nu lite grann.. Och sen kan man ju inte missa att vara med och försöka skicka yawn till botten=)

Antar att du inte våga köra på ditt eget konto :eek:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp