CbC vs Pant!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Åhhhhnej, jag borde sova

sist jag krigade emot er så kom ni inte med annat än fejkat adelståg med mb på 1sek + mellan varje, vad är det då jag behöver bevisa? att jag kan snipa mb'orna? :p:p:p:p

Åhh klicka på attack och visa att du kan kriga innan du får hela jävla världen på dig, pajas.
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Nu ska jag inte vara en sån som lägger sig i andras diskussioner men jag tycker det är lite fräckt att du säger till Tersias att han ska gå och sova, sånt tycker jag är lite fräckt faktiskt.
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
Nej jag använder mig inte utav "coola" ord, då de meningslöst men det kanske är viktigt för dig att använda "coola" ord?

Frågan är ju vad din mening var med ditt inlägg förutom att hetsa mig? som du vanligtvis försöker göra, samt du lyckas aldrig få mig att "hålla käft" börjar de inte bli lite tröttsamt?

Du gillar ju att starta diskussioner men du är inge bra på att avsluta dom, samt ser jag dig hellre att du försöker bevisa lite IGM ist än att vara här ute på externa och skriva när du borde sova... Du vet att de är läggdags för p12:eek:r nu. Klockan är ju över 00:00 så hoppas du ligger och sussar så gott.

Sen så får gärna folk tycka att jag är en idiot som spelare/ledare och att jag gör bort mig :) Som tillexempel ICA-Stig sa "Dead King når nya höjjder"

men Dead king vad gör du uppe vid den här tiden på dygnet? Sa du inte alldelles nyss att det var läggdags för p12:eek:r :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ska ja visa att jag kan kriga? Thahahahaha.....
Säger desamma, då du är en rutten spelare. Samma nivå som alfonz....

Paj är gott <3

Kom med bätte argument om du vill ha en diskussion som du så jävla ville ha, du är som black sparkz, lika förjävla dålig på att diskutera.
 

Dead King

Member
Reaktionspoäng
0
men Dead king vad gör du uppe vid den här tiden på dygnet? Sa du inte alldelles nyss att det var läggdags för p12:eek:r :confused:

Och vem är du? Jo ja är en p:12a. Ja är påväg till sängen nu faktiskt.

Nej ja vet att de vart fräckt att säga att han skulle sova. Men han såra mina känslor :(
 

DeletedUser

Guest
Och vem är du? Jo ja är en p:12a. Ja är påväg till sängen nu faktiskt.

Nej ja vet att de vart fräckt att säga att han skulle sova. Men han såra mina känslor :(

han är en spelare som vet hur man klickar på attack och ok istället för att hoppa på acc, lär dig det du
 

Dead King

Member
Reaktionspoäng
0
Kom med bätte argument om du vill ha en diskussion som du så jävla ville ha, du är som black sparkz, lika förjävla dålig på att diskutera.
Hur kom han in i bilden nu? Varför ska jag argumentera med dig när du kommer med glåpord direkt?

Mina argument räcker för att få dig att tappa humöret.

Vad har du för argument egentligen?

Sen eftersom ja är en så kass spelare samt ledare hur kommer det sig att folk vill spela i min stam?

Ja kan gärna ha en disskusion med dig boltz on du inte kommer med glåpord som "pajjas". Då du bara blir en själv. Sen försöka gärna ha ett vårdat språk om det går.

Nu är det godnatt.
 

DeletedUser

Guest
Asså jävlar vad trådar kan spåra ut direkt,, dock är det väl dead´s tråd så han får väl svara/skriva vafan han vill så länge purk håller med om detta, men släng ut lite OB statestik eller by över tagning eller Återgå till någon diskussion mellan Pant! - CBC ELLER iaf relaterat med dessa stammar,

det ni håller på med nu är ju enbart löjligt...
 

DeletedUser

Guest
Seriöst grabbar o tjejer skärp er vafan! jag gillar heller inte dead så mycket men bara för det behöver man inte fjanta sig på extärna!
Så som ni håller på nu så sjunker ni mer i folks ögon än va dead gör...
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Ber er vänligt men bestämt att hålla er till topic. Diskussioner mellan enbart ett par personer som inte riktigt hör till topic får ni ta via pm eller liknande. Om båda sidor kunde vara så söta och försöka koncentrera sig på kriget så blire kalas!

Rensat upp lite.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: CbC
Side 2:
Tribes: Pant!

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

chart





Ska ni slåss eller?
 

DeletedUser

Guest
Statistiken är brutal så här första dygnet.

Fejk sidan leder helt uppenbart med 14-0

Side 1:
Tribes: CbC
Side 2:
Tribes: Pant!

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

chart
 

DeletedUser

Guest
Det kommer, än har inte någon offensiv inletts mot Pant!, men det kommer nog så fort dead trixar upp händerna ur brallan och säger åt oss på vem vi ska köra ;)
 

DeletedUser

Guest
Jävla muppar,

Sjukt smart av CbC som drar ut en krigsförklaring och sen har man inte inlett en offensiv på 24h.
Om detta nu var ett riktigt krig så skulle Pant! ha deffat sin front rejält nu, och CbC skulle ha det svårt att komma igenom.
 

DeletedUser

Guest
Jävla muppar,

Sjukt smart av CbC som drar ut en krigsförklaring och sen har man inte inlett en offensiv på 24h.
Om detta nu var ett riktigt krig så skulle Pant! ha deffat sin front rejält nu, och CbC skulle ha det svårt att komma igenom.

riktigt krig. fronten var antagligen redan deffad eftersom att dom på något jefla sätt fick reda om kriget 2 dagar innan krigsförklaringen kom.

Därför tror jag dead och Compani planerade om, kanske organisera något gemensamt mot dom, men vaf*n vet jag ;)
 
Reaktionspoäng
0
riktigt krig. fronten var antagligen redan deffad eftersom att dom på något jefla sätt fick reda om kriget 2 dagar innan krigsförklaringen kom.

Därför tror jag dead och Compani planerade om, kanske organisera något gemensamt mot dom, men vaf*n vet jag ;)

Detta kan jag bekräfta att så var fallet. Jag fick höra om att det skulle komma en krigsförklaring redan 2 dagar innan så förberedelser har kunnat gjorts från Pants sida :) Så det gör kanske att de är lite mer försiktiga nu pöjkarna i CbC :p
 

DeletedUser

Guest
riktigt krig. fronten var antagligen redan deffad eftersom att dom på något jefla sätt fick reda om kriget 2 dagar innan krigsförklaringen kom.

Därför tror jag dead och Compani planerade om, kanske organisera något gemensamt mot dom, men vaf*n vet jag ;)

Kan ju vara så att man måste kötta för att adla byar i krig, inte bara ta gratisbyar eller har jag fel?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp