CbC vs Pant!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag håller mig neutral på denna punkt, känner till ett par stycken i Pant! men också i CbC så jag grubblar om vem jag ska hålla på ;)
 

DeletedUser

Guest
Ni flockas kring oss? :O Siffran du vill ha är att det är oavgjort mellan oss, men vi får se vad de leder till :)

Valvinus håller ni på Pant! så kan du få nummret till mig efteråt när vi vunnit och en rundgång och veta om våra hemligheter på Pant! koncern. Vad vårt nästa mål kommer att vara.

MVH Sancti
 

DeletedUser

Guest
ojdå;)


Detta ska bli spännande att följa,

lägg gärna upp statisticken, så vi ser hur det går:p
 

DeletedUser

Guest
Ni flockas kring oss? :O Siffran du vill ha är att det är oavgjort mellan oss, men vi får se vad de leder till :)

Valvinus håller ni på Pant! så kan du få nummret till mig efteråt när vi vunnit och en rundgång och veta om våra hemligheter på Pant! koncern. Vad vårt nästa mål kommer att vara.

MVH Sancti

ojjdå. Här var vi självsäkra:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
är du kvar law ? ;) trodde hehe byte ägare yttligare än gång ?

Slutade för ett tag sen ja, dock bestämde jag mig för att komma tillbaka nu när det blir ett riktigt krig, man tackar ju aldrig nej till att kicka lite pansionärsass ;)

Lycka till Pant!

Ni har mycket att bevisa nu efter Tor's utalanden... hoppas ni kan leva upp till det hela.
 

DeletedUser

Guest
Slutade för ett tag sen ja, dock bestämde jag mig för att komma tillbaka nu när det blir ett riktigt krig, man tackar ju aldrig nej till att kicka lite pansionärsass ;)

Lycka till Pant!

Ni har mycket att bevisa nu efter Tor's utalanden... hoppas ni kan leva upp till det hela.

Jag lever upp till din förväntan. Ska du ha nummret också? :D
 

DeletedUser

Guest
detta kom som en överaskning för mej, o kommer givetvis ha koll på vad som händer på K44
 

DeletedUser

Guest
Så länge Dead håller käfft så är jag nöjd, gogo Tor
 

DeletedUser

Guest
tror detta blir jämt om inte någon tredje stam lägger sig i.
 

Dead King

Member
Reaktionspoäng
0
Var ju tvungen att krypa fram när du försöker dominera med coola ord.

Nej jag använder mig inte utav "coola" ord, då de meningslöst men det kanske är viktigt för dig att använda "coola" ord?

Frågan är ju vad din mening var med ditt inlägg förutom att hetsa mig? som du vanligtvis försöker göra, samt du lyckas aldrig få mig att "hålla käft" börjar de inte bli lite tröttsamt?

Du gillar ju att starta diskussioner men du är inge bra på att avsluta dom, samt ser jag dig hellre att du försöker bevisa lite IGM ist än att vara här ute på externa och skriva när du borde sova... Du vet att de är läggdags för p12:eek:r nu. Klockan är ju över 00:00 så hoppas du ligger och sussar så gott.

Sen så får gärna folk tycka att jag är en idiot som spelare/ledare och att jag gör bort mig :) Som tillexempel ICA-Stig sa "Dead King når nya höjjder"
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp