CbC vs Pant!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Dead King

Member
Reaktionspoäng
0
Goddag folket på v15.

Nu har vi kommit till den punkt att vi har fått nog utav Pant!'s ständiga falska snack dom har, och de falska ryktena som dom skapar om oss.

Så nu blire dags att bjuda upp på dans och se va era pantade skallar går för.

There will be KÖTT.

Med vänlig hälsning

*Miley Cyrus Diplomat/Ledare för CbC
 

DeletedUser

Guest
jaha, du får vi 2 trådar med pajkastning :)

Men det är helt rätt att stå upp för sin sak. Lycka till o må bästa stam vinna...

ps vem va det som kasta ;)
 

DeletedUser

Guest
Det kommer bli väldigt intressant och se om CBC kan fortsätta sitt adlande i samma takt nu när dom faktiskt ger sig in i krig, ska även bli jävligt intressant och se vad Pant! går för, då jag gissar att det sitter ett par flummiga gubbar och gummor på deras konton som man säkert har drabbats samman med i tidigare världar så tror jag dom vet vad som krävs för att slå Dead Poet och hans följe, Må bästa stammen vinna.


Dock tror jag Xena "den vandrande färgklicken" kommer leda adlingarna första 3 veckorna ;)
 

Dead King

Member
Reaktionspoäng
0
Det krävs inte mycket för att slå mitt följe :) bara att komma med en fin docka och jag ger upp (Y)
 

DeletedUser

Guest
Ska bli så skönt att få tyst på cbcs dryghet, bring it. Vi på penionärshemmet Nallen ser fram emot att bjuda in flera byar i vårt nät.

Vår expansion söderut verkar äntligen börjat och vi ser fram emot detta. Under den senaste tiden så har vårt företag spridit ut sig och vår koncern liksom Rupbert Murdoch breder ut sig mer och mer. Nu verkar våran K54 expansion ha starat. Ni som befinner er på K54 och ligger i nedlägningszonen kan gärna höra av er så kan vi se vad vi kan göra med era små byar.

Det är allt fler som går i pension och drabbas av sjukdomar av olika slag. Vi i Pant! tar hand om er genom datakunskap och sångkvällar.

MVH Spiritus Sancti
VD i Pant! koncern
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp