CbC vs Pant!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Är det bara jag eller älskar man bara TW, för dess enorma diplomatiska innebörd och jävligt roliga väggande.....

MVH
/En förbannad Norrländare
D:
 

DeletedUser

Guest
riktigt krig. fronten var antagligen redan deffad eftersom att dom på något jefla sätt fick reda om kriget 2 dagar innan krigsförklaringen kom.

Därför tror jag dead och Compani planerade om, kanske organisera något gemensamt mot dom, men vaf*n vet jag ;)


din förklaring gör ju dead king ännu mer patetisk om ni vet om att pant visste om att den skulle komma. så skickar ni ut krigsförklaringen utan att skicka trupper.

Det är nog mer troligt att hela krigsförklaringen är fejk.

För att jag vet att dead king har lite otur när han tänker strategi, men så jävla korkad är inte ens han.

(sorr purk, blir varning nu va?)
 
Reaktionspoäng
0
din förklaring gör ju dead king ännu mer patetisk om ni vet om att pant visste om att den skulle komma. så skickar ni ut krigsförklaringen utan att skicka trupper.

Det är nog mer troligt att hela krigsförklaringen är fejk.

För att jag vet att dead king har lite otur när han tänker strategi, men så jävla korkad är inte ens han.

(sorr purk, blir varning nu va?)

haha, de visste inte om att vi visste det. :) Det fick de reda på när krigsförklaringen kom. :)
Då kunde jag visa upp bevis på att jag visste vad de hade i göringen. Man får inte vara dum vet du :)
 

DeletedUser

Guest
Denna tråden kan stängas då det har bekräftats att CbC och pant har allierat sig för en gangbang emot O-G

Tackar alla som skickat info om det som pågår så vi inte blir tagna på sängen.
 

DeletedUser

Guest
Hejsan Pant!

Som ni kanske vet så händer det en massa saker nu, världen förändras och detta är tidpunkten vi kommer kolla tillbaka mot och tänkta, "det var här första steget mot segern togs".

Som ni kanske har märkt så har cBc färklarat krig mot Pant!, en del av er har kanske även märkt att ni har fått ovanligt mycket deff från nämnda fiende, och det finns en anledning till det.

Fienden som vi kommer att kämpa emot är inte cBc.

vi har under senaste tiden kommit fram till en allians mellan cBc och Pant! för att ta ut det största gemensamma hotet, O-G.

Kriget mot cBc har som en del misstänkt vart ett fakekrig för att lura O-G, och vi kommer inom kort att gå i krig med den nämnda stammen

På våran sida kommer vi att ha cBc med oss offensivt och deffensivt och cBc har fått listor med byar som kommer att deffas längs med hela fronten, vilket är anlednngen till att en del av er börjat få in deff redan nu

Om det är något mera ni vill ha info om kontakta mig

Mer info om vilka mål som kommer anfallas och hur, samt vart vi kommer att deffa, kommer komma senare


MVH Spiritus Sancti
stolt ledare i Pant!
 

DeletedUser

Guest
Hejsan Pant!

Som ni kanske vet så händer det en massa saker nu, världen förändras och detta är tidpunkten vi kommer kolla tillbaka mot och tänkta, "det var här första steget mot segern togs".

Som ni kanske har märkt så har cBc färklarat krig mot Pant!, en del av er har kanske även märkt att ni har fått ovanligt mycket deff från nämnda fiende, och det finns en anledning till det.

Fienden som vi kommer att kämpa emot är inte cBc.

vi har under senaste tiden kommit fram till en allians mellan cBc och Pant! för att ta ut det största gemensamma hotet, O-G.

Kriget mot cBc har som en del misstänkt vart ett fakekrig för att lura O-G, och vi kommer inom kort att gå i krig med den nämnda stammen

På våran sida kommer vi att ha cBc med oss offensivt och deffensivt och cBc har fått listor med byar som kommer att deffas längs med hela fronten, vilket är anlednngen till att en del av er börjat få in deff redan nu

Om det är något mera ni vill ha info om kontakta mig

Mer info om vilka mål som kommer anfallas och hur, samt vart vi kommer att deffa, kommer komma senare


MVH Spiritus Sancti
stolt ledare i Pant!


Okej vem ska du föreställa I v15
 
Reaktionspoäng
0
Hejsan Pant!

Som ni kanske vet så händer det en massa saker nu, världen förändras och detta är tidpunkten vi kommer kolla tillbaka mot och tänkta, "det var här första steget mot segern togs".

Som ni kanske har märkt så har cBc färklarat krig mot Pant!, en del av er har kanske även märkt att ni har fått ovanligt mycket deff från nämnda fiende, och det finns en anledning till det.

Fienden som vi kommer att kämpa emot är inte cBc.

vi har under senaste tiden kommit fram till en allians mellan cBc och Pant! för att ta ut det största gemensamma hotet, O-G.

Kriget mot cBc har som en del misstänkt vart ett fakekrig för att lura O-G, och vi kommer inom kort att gå i krig med den nämnda stammen

På våran sida kommer vi att ha cBc med oss offensivt och deffensivt och cBc har fått listor med byar som kommer att deffas längs med hela fronten, vilket är anlednngen till att en del av er börjat få in deff redan nu

Om det är något mera ni vill ha info om kontakta mig

Mer info om vilka mål som kommer anfallas och hur, samt vart vi kommer att deffa, kommer komma senare


MVH Spiritus Sancti
stolt ledare i Pant!

Underbart - köra med rena kort iaf ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp