Bring it vs Solace

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
på fredag?? =O jag som trodde det var nu i fredags =(
nä skämt å sido skall bli intressant å se hur det går
 

DeletedUser

Guest
då blir det ju bara tystare här.. det gillar inte du ;(

men för din skull..

vad tror ni, kommer solace visa lite ryggrad genom att vänta till satt datum eller kmr de komma tidigare.. vad tros?

Varför ska Solace visa ryggrad när BringT redan börjat (Enligt statistiken några sidor bakåt) :p
 

DeletedUser

Guest
e ni taggade solace? jag e fruktansvärt taggad :) hoppas ni bjuder på grymmt motstånd nu gubbs! tycker de ska bli redigt kul iaf, hoppas ni känner likadant. vi spelar ju faktiskt detta spel för å kriga och nu jävlar ska de krigas ordentligt :)

GLHF
 

DeletedUser

Guest
e ni taggade solace? jag e fruktansvärt taggad :) hoppas ni bjuder på grymmt motstånd nu gubbs! tycker de ska bli redigt kul iaf, hoppas ni känner likadant. vi spelar ju faktiskt detta spel för å kriga och nu jävlar ska de krigas ordentligt :)

GLHF

Varför har du helt plötsligt blivit så trevlig?

Tror du tagit en massa x så du orkar vara uppe hela natten nu, kriget börjar om 50 minuter. Antar att ni i Bringt allihopa sitter och räknar ner.

Men förstår dig, detta ska bli spännande, även som utomstående! :)
 

DeletedUser

Guest
Varför har du helt plötsligt blivit så trevlig?

Tror du tagit en massa x så du orkar vara uppe hela natten nu, kriget börjar om 50 minuter. Antar att ni i Bringt allihopa sitter och räknar ner.

Men förstår dig, detta ska bli spännande, även som utomstående! :)

jag skrev till solace inte till dig. jag kan va trevlig när jag vill och otrevlig när jag vill. it´s all in the game.
 

DeletedUser

Guest
Alla ignorerar joffess och koncentrerar sig på viktigare saker från och med.... NU!
 

DeletedUser

Guest
Nu smäller det

LETS GO!

Och jag menade att jag laddar för krig med datorn i knät och film på TVn. Här är vi petiga
 

DeletedUser

Guest
Hare hänt nått än då? lever Solace fortfarande, har Bengtarna kallat in TCO, finns tomten?
 

DeletedUser

Guest
Nog lever vi alltid. Det är full fart på båda sidorna ;) Byar har bytt ägare
 

DeletedUser

Guest
Lite statistik


Side 1:
Tribes: Bringt
Players:

Side 2:
Tribes: Solace
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 56
Sida 2: 11
Skillnad: 45

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 568,248
Sida 2: 119,543
Skillnad: 448,705

image.php
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp