Bring it vs Solace

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Vad har Solace gjort för fulspel för oss utomstående som inte sitter på infon? :)

Du kommer tyvärr inte få något svar, då EdubbleE byter ämne när han blir svarslös.

Tror han syftar på rekryteringen av Elohim, hur han kan klaga på att vi rekryterar en utsparkad medlem som fulspel vet jag inte riktigt. Men allt med Elohim är ju som sagt fulspel, typ om han loggar in, loggar ut eller bygger en nivå på muren.
 

DeletedUser

Guest
Du kommer tyvärr inte få något svar, då EdubbleE byter ämne när han blir svarslös.

Tror han syftar på rekryteringen av Elohim, hur han kan klaga på att vi rekryterar en utsparkad medlem som fulspel vet jag inte riktigt. Men allt med Elohim är ju som sagt fulspel, typ om han loggar in, loggar ut eller bygger en nivå på muren.

Lite komiskt att du helt plötsligt ändrat uppfattning om elohim totalt

nyss såg det ju ut som att allt med elohim var fusk men vad vet jag..;)


"Hoaa idag kl 18:37

Samtidigt har de hotat/lovat alla andra "värdiga" stammar om att efter detta händer inget mer om ni hjälper oss med deff eller off. (Jo jag vet att Elohim skall ha slutat, dock låter detta gråtande likt vad som sas innan KWN(gamla), ST, MR, Solace(inställdes tack vare att Per Berg hade karaktär), KOL och nu slutligen oss.)

Vill även varna att jag och flera med mig kommer timmen efter krigsstart och attackerna sänts mot våra byar troligen blir bannade. Återigen ett återkommande mönster ifrån Elohim krigsstarter. Vi kan inte gardera oss emot detta då vi inte har admin i stammen medans de har."
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du kommer tyvärr inte få något svar, då EdubbleE byter ämne när han blir svarslös.

Tror han syftar på rekryteringen av Elohim, hur han kan klaga på att vi rekryterar en utsparkad medlem som fulspel vet jag inte riktigt. Men allt med Elohim är ju som sagt fulspel, typ om han loggar in, loggar ut eller bygger en nivå på muren.


jasså du låtsas om att de inte va planerat att elohim skulle joina er? visst, vi skickade ut honom med huvet före när de kom fram att orginalet var tillbaka bakom spakarna men jag vet att det var planerat mellan er innan att han skulle komma till er. annars betyder de väl mest att ni plockar in lorten som vi inte vill ha.
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
jasså du låtsas om att de inte va planerat att elohim skulle joina er? visst, vi skickade ut honom med huvet före när de kom fram att orginalet var tillbaka bakom spakarna men jag vet att det var planerat mellan er innan att han skulle komma till er. annars betyder de väl mest att ni plockar in lorten som vi inte vill ha.

Fick det konfirmerat via telefon att det var den rätte Elohim och har inte varit säker på hans frånvaro tidigare. Det är trevligt med rakryggade personer som oavsett position i spelet kan säga vad de tycker och informera även om det är till deras nackdel. Skall ärligt säga att jag trodde det var båg först även fast jag litar på informatörens karaktär.


Rymd-Chucken: kalla mig idiot för jag såg inte kopplingen, förklara lite mer så kanske en femåring som jag kan hänga med.
 

lord Snö

Member
Reaktionspoäng
0
Det som kommer bli intressant är om DO ställer upp bakom bringt, finns ju ett par före detta DO spelare i den stammen :) TCO antar jag ställer sig utanför det här? Annars kan väl det här kriget ses som ett av v2:s sista krig, eller till och med sista, den som vinner detta har v2 i sin hand förutom om TCO lägger sig utanför detta i så fall.

Äntligen lite liv på v2 igen i alla fall :D
 

DeletedUser

Guest
Där kan jag inte hålla med dig lord snö. Detta är långtifrån sista kriget på v2 och den som vinner detta har inte alls vinsten i sin hand, eller anser du att TCO självt inte har en chans mot den eventuella vinnaren? Eller att nya allianser kan skapas för att slå ner en ny superstam?

Nå detta ska som sagt bli intressant att följa, tror helt klart att drakarna tar hem detta om dem är villiga att satsa.
 

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
Vad tjänar det till att älta gammal skit? Varför inte låta det tillhöra det förflutna och istället ta nya tag?

Jag, och många med mig, ser fram emot detta krig, Vad resultatet blir får vi se. Ovissheten är just det som är spännande.
En sak vet jag säkert dock... Detta är INTE det sista kriget på v2.
 

DeletedUser

Guest
Rymd-Chucken: kalla mig idiot för jag såg inte kopplingen, förklara lite mer så kanske en femåring som jag kan hänga med.

okok, eftersom du tydligen har svårt att förstå så lägger jag upp hela. Kan såklart vara svårt att förstå om man inte har läst hela brevet



Hoaa idag kl 18:37
Nedan kommer svaret på varför ledning bett er spara trupp. Bringt har officiellt förklarat krig på stora forumet och har läckt info om detta ett tag nu pga av sina nyvunna medlemmar.

Samtidigt har de hotat/lovat alla andra "värdiga" stammar om att efter detta händer inget mer om ni hjälper oss med deff eller off. (Jo jag vet att Elohim skall ha slutat, dock låter detta gråtande likt vad som sas innan KWN(gamla), ST, MR, Solace(inställdes tack vare att Per Berg hade karaktär), KOL och nu slutligen oss.)

Vill även varna att jag och flera med mig kommer timmen efter krigsstart och attackerna sänts mot våra byar troligen blir bannade. Återigen ett återkommande mönster ifrån Elohim krigsstarter. Vi kan inte gardera oss emot detta då vi inte har admin i stammen medans de har.

Ledningen har redan förberett detta och planerat motdrag men mer kommer senare. Kontrollera nu var ni har trupp och fiendebyar.
******************************************************************
Sagan om Bring it.
... vi är bäst ... vi är vackrast....

Det återstår nu 4 stammar på v2, TCO Solace DO och Bringt.
En ska nu bort.
Med våra nyfunna krigare från KWN väljer vi att sluta cirkeln med ett avslutande krig på v2, kriget som ska avgöra vilka 3 som får stanna kvar och vem som får skaffa ett irl liv istället.

Solace, nu gäller det. Era dagar på v2 som sim city stam är slut.
Dö, eller döda oss.
Fredagen den 4e september smäller det.
Ni har två veckor på er att rusta upp, att hoppa på oss nu är lönöst då vi i förebyggande syfte deffade upp våra fronter redan förra veckan.
Ni i Solace som vet med er redan nu att ni inte kommer ha något att sätta emot på slagfältet, bör lämna stammen omgående och hitta nytt skydd.
Till er tappra själar som stannar, Använd er tid väl
 

DeletedUser

Guest
Ohyeah mera krig, det gillar jag. Förhoppningsvis så kanske jag möter min överman denna gången som jag sökt så länge, kanske finns du i solace:)

17.000 fler byar, och 5 ggr fler medlemmar. varje bringT spelare måste alltså dra ner 5 spelare var samt ta en jäkla massa byar.
Det är bra odds för varje bring it lirare och varje spelare som spelar utan tanke på undergång:)

*hoppas vi får stryk*
 

DeletedUser

Guest
bringit down ? :rolleyes:

Kommer bli spännande detta , tur man kan sitta o kolla på :D

knappast sista kriget , så länge stammar finns finns det krig med
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Rymd-Chucken: Jo har typ sett det förut, men var skriver jag att jag:

A inte gillar 20:s attackmönster?
B tycker att Elohim är skräp?

Vilket var ditt första påstående som jag inte förstog.

Lite komiskt att du helt plötsligt ändrat uppfattning om elohim totalt
 

DeletedUser

Guest
Lämna gärna er privata konversation åt den underbara funktionen som ofta går under namnet PM.

Jag själv måste säga att det är kul att det händer något, hoppas det blir en clean fight. Också väldigt kul att det skrivs lite mer här i forumet, hoppas trenden fortsätter :)
 

DeletedUser

Guest
Det är ju väldigt lustigt att spelare som inte ens spelar V2 tycker det ska blir roligt med krig.

Ännu roligare att allierade tycker det ska bli kul att se på?

Jag själv ser iaf fram emot detta. Och jaa, det kommer svida. Men jag har en del att sätta emot också :D

Svar till "det ryktas"-tråden: Det rör mig inte alls att de kallar sig de 5 drakarna. De sa inget om att vi andra 75 är värdelösa för det :p
 

DeletedUser

Guest
alltid roligt med krig , spec aktivt krig så det händer något , inge roligt o slåss mot döda ting ju

intrssanta motståndare , ska bli roligt o se vad dom går för =)
 

DeletedUser

Guest
En liten del av krigsförklaringen gjord av en ledare för stammen Bring it.


"Fredagen den 4e september smäller det.
Ni har två veckor på er att rusta upp, att hoppa på oss nu är lönöst då vi i förebyggande syfte deffade upp våra fronter redan förra veckan.
Ni i Solace som vet med er redan nu att ni inte kommer ha något att sätta emot på slagfältet, bör lämna stammen omgående och hitta nytt skydd.
Till er tappra själar som stannar, Använd er tid väl
"

Varför skriver inte Bringt själv att de vill fightas med Solace?
Är du Beaver diplo för Bringt också :D

Men visst nu händer det något!
 

DeletedUser

Guest
Varför skriver inte Bringt själv att de vill fightas med Solace?
Är du Beaver diplo för Bringt också :D

Men visst nu händer det något!

Om du inte hängt med i svängarna så har de flesta av oss i Bringt inte mycket till övers för detta forumet
 

DeletedUser

Guest
Varför skriver inte Bringt själv att de vill fightas med Solace?
Är du Beaver diplo för Bringt också :D

Men visst nu händer det något!

Krigsförklaringen låg på ett annat forum, ville mest delge v2 och skapa en förhoppningsvis bra post. ;)
 

DeletedUser

Guest
hur känns de för ni andra 74 solacemedlemmar när er senaste medlem anser att de bara e 5 stycken i solace som e särskillt bra?

Att jag i vilket fall tänker dansa med er efter fullgod förmåga och hoppas att jag är bland dom 5 xD


Viskar: Låt oss se efter de roliga startat ;)

Solace!!!!!!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp