Bring it vs Solace

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Krigsförklaringen låg på ett annat forum, ville mest delge v2 och skapa en förhoppningsvis bra post. ;)

Jo jag vet om det andra forumet ;)
Tyckte bara det var mest kul, skall TCO också vara med och slakta Solace?
Eller är ni förpassade upp på läktaren och skall sitta och titta på med läsk och popcorn?

Men det är väl bra att det händer något, många i V2 verkar annars haft en lång semester :rolleyes: väldigt länge ....
 

DeletedUser

Guest
Jo jag vet om det andra forumet ;)
Tyckte bara det var mest kul, skall TCO också vara med och slakta Solace?
Eller är ni förpassade upp på läktaren och skall sitta och titta på med läsk och popcorn?

Men det är väl bra att det händer något, många i V2 verkar annars haft en lång semester :rolleyes: väldigt länge ....

Nej på alla frågor förutom popcornen!
 

DeletedUser

Guest
damn jag måste börja logga in mer på forumet^^
Har ju blivit så van vid att det är tyst här:cool:

Kul med krig, ska bli kul och se vilken sida som vinner:)

Oddsen, Solace är grymt större än BringIt, säkert många bra spelare. BringIt är hyperaktiva och endast grymma spelare(dock är ju dom så få) men vi får se=)
 

DeletedUser

Guest
hörni solace, tänkte höra om ni vill visa lite ryggrad och komma överens om att startdatum blir den 4e? änsålänge har ju bara vi sagt att de smäller då, ni har aldrig utryckt om ni e med på de eller ej. visserligen spelar de väl mindre roll eftersom vi redan räknar med att ni kommer gå till attack innan dess.
 

DeletedUser

Guest
hörni solace, tänkte höra om ni vill visa lite ryggrad och komma överens om att startdatum blir den 4e? änsålänge har ju bara vi sagt att de smäller då, ni har aldrig utryckt om ni e med på de eller ej. visserligen spelar de väl mindre roll eftersom vi redan räknar med att ni kommer gå till attack innan dess.

Som vi uttryckte det i krigsförklaringen så förväntar vi oss nog att Solace kommer "tjuvstarta" - ryggrad va längesen man såg hos flertalet i den stammen, med ett fåtal undantag...(jag hoppas dock att jag har fel)...;)
 

lord Snö

Member
Reaktionspoäng
0
Där kan jag inte hålla med dig lord snö. Detta är långtifrån sista kriget på v2 och den som vinner detta har inte alls vinsten i sin hand, eller anser du att TCO självt inte har en chans mot den eventuella vinnaren? Eller att nya allianser kan skapas för att slå ner en ny superstam?

Nå detta ska som sagt bli intressant att följa, tror helt klart att drakarna tar hem detta om dem är villiga att satsa.


Som jag sa så tror jag inte att det är det sista kriget, men bland det sista eftersom vi nu kan räkna stammar som kan konkurera med varandra på en hand, jag tror självklart att stammar som DO och TCO kommer att ha en chans efter detta, men oddsen sjunker eftersom den stammen som vinner detta kommer vara betydligt större än innan och spelarna där kommer inte vara några noobs^^ men visst ett par, tre större krig till skulle jag kunna räkna med innan världen lägger ner :) men det är nog kanske ändå max...

Det är ju väldigt lustigt att spelare som inte ens spelar V2 tycker det ska blir roligt med krig.

Ännu roligare att allierade tycker det ska bli kul att se på?


Om du syftar på mig så spelar jag under annat nick även om det inte är speciellt aktivt och mudnor vet jag har spelat innan juli åtminstone på v2 om jag inte har helt fel, hur det är med det nu är en annan sak ;)

Sedan så kommer v2 alltid ligga mig nära om hjärtat även om jag slutar spela där:D
 

DeletedUser

Guest
Lugnet före stormen, alla tar la det lugnt nu och fixat semester från irl från och med 4e och frammåt :)
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker det ska bli intressant att se om Solace har den gamla kämparandan kvar. Det var ju ett tag sedan ni blev testade nu. Hoppas på er ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker det ska bli intressant att se om Solace har den gamla kämparandan kvar. Det var ju ett tag sedan ni blev testade nu. Hoppas på er ;)

Nå detta ska som sagt bli intressant att följa, tror helt klart att drakarna tar hem detta om dem är villiga att satsa.


Du är som ett barn på julafton Odium ;) Jag tror att det är många som är förväntansfulla, inte minst spelarna i BringT och Solace - precis som sig bör ;)
 

DeletedUser

Guest
Du är som ett barn på julafton Odium ;) Jag tror att det är många som är förväntansfulla, inte minst spelarna i BringT och Solace - precis som sig bör ;)

Jag är inte förväntansfull alls. Enligt solace så kommer ju admins att vinna detta kriget åt oss så det är bara att fortsätta lagra resurser?
 

DeletedUser

Guest
Jag är inte förväntansfull alls. Enligt solace så kommer ju admins att vinna detta kriget åt oss så det är bara att fortsätta lagra resurser?

Bevisa att du/ni kan kriga, det hade gjort mig förväntansfull i alla fall.

Finns ett gäng spelare från båda sidor jag förväntar mig mycket av.
 

Rand Al Metheren

New Member
Reaktionspoäng
0
Tråkigt men spännande

Många kamrater kommer här att slås ner till rimmen eller?

Det var ett tag sen jag slutade på V2 så jag har inte följt utvecklingen så noga men en sak är säker. Saknar er det gör jag.
Många stora profiler på denna världen.

Må bäste man eller kvinna kötta sig till seger:D
 

DeletedUser

Guest
Finns ett gäng spelare från båda sidor jag förväntar mig mycket av.

Skojar inte! Känner ett par av spelarna på båda sidorna, förväntar mig något riktigt storslaget :).

Du är som ett barn på julafton Odium Jag tror att det är många som är förväntansfulla, inte minst spelarna i BringT och Solace - precis som sig bör.

Haha det här väcker gamla minnen till liv, inte så konstigt :). Följer den här världen som en gammal dokusåpa - det är beroendeframkallande.
 

DeletedUser

Guest
4de september sas det, bringt tjuvar lite här va? :D Lite anmärkningsvärd också att bringt sparar på adlarna medan solace har tagit 26 byar de senaste 24....

Side 1:
Tribes: Solace
Players:

Side 2:
Tribes: Bringt
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 26
Sida 2: 2
Skillnad: 24

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 2
Skillnad: 2

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 188,153
Sida 2: 19,694
Skillnad: 168,459

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 19,694
Skillnad: 19,694

image.php



Men men, Solace kommer alltid att finnas in my heart och jag önskar er all lycka till med kriget och resten utav vad som kommer finnas av V2 när ni gått segrade ur denna strid! Vet att många duktiga spelare finns här som bara väntar på att få släppa lös sina trupper. Men jag kan inte heller förneka att Bringt har lika bra. Ska bli kul att följa även att jag inte är med i V2 längre!
 

DeletedUser

Guest
Jag har full info om all2 kontot, och jag tycker det är jättetråkigt att han är bannad och att det till och med kan bli permbann

När all2 fick veta av mig, (för ja vi är goda vänner, lirat ihop i UrbanT på flera världar) att hans konto användes regelvridigt utan att hans KÖ ens berättat det för honom, gick han direkt in och avbröt KÖ för att strax senare bli bannad då regelbrottet uppdagades. Att spela någons konto på det sättet utan att berätta det för ägaren tycker jag är otroligt elakt gjort och ni gör er bara löjliga när ni på officiella sitter å säger att "vi inte har en aning om de här kontona för de är inte med i Bringt"

Själva grejen, att ta ett KÖ konto som skall avlutas på ena eller andra sättet å tömma trupperna på fienden man om 1 vecka ska kriga mot är helt okej, endel av listig krigsföring (dock så blev det för min del bara en mysig Warm UP, så jag tackar, haft askul sista dagarna)


Men att spela en annans konto utan att ägaren vet om det på detta vis och även adla fi (konton som håller på att avslutas och uppadlats ett bra tag får inte adla) tycker jag är riktigt elakt mot ägaren , i detta fall all2

KÖ är den som borde få ett hårt straff för att han spelat ett KÖ-konto på ett sätt som inte gynnar kontot, nu har ni pajjat för en kompis på ett riktigt taskigt vis..
 

karagara

Member
Reaktionspoäng
0
Det är inte första gången det händer,synd bara att den/dom som verkligen bröt mot reglerna går ostraffade
 

DeletedUser

Guest
kolla upp saker ordentligt innan ni yttrar er, just nu sitter ni bara å snackar skit
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp