Bring it = Största skämtet på .se !!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
tittar man lite till så är det förbannat mkt barbarbyar och byar från vad som verkar vara ?inaktiva? spelare som plockas av dessa o stora krigare i Bring IT!!!!!! !! !!! ! ! men det är klart, så är det säkert inte, dessa barbarbyar spelas säkert av spelaren 'molgan' som är sjukt jävla bra och dodgar det mesta men tyvärr kan han inte stå emot Bring It's vrede!!! !!!!!!!!!! ! !!!!!!!!! ! !

stackars molgan :(
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Vilken stam har inte adlat barbarer det senaste? Om du kände till V2s historia skulle du kanske ha hört talas om TKOTRT/K¤O¤L/JockDeRocks fall...


Om du vill hitta ännu fler barbarer rekommenderar jag dig att kolla till din kära släktingstam.
 

DeletedUser

Guest
Skulle nån kunna förklara för oss som inte följer v4 vilka Ecalos är??
 

DeletedUser

Guest
Nu känns det som att det börjar bli dags att gå mer mot topic och mindre mot de röda korten, jag tror att jag tappat bort de gula ...
 

DeletedUser

Guest
tror ni får se upp för urbanT på v8 snart.

Men ang er utmaning, håll motståndarna vid liv ett tag, har blivit erbjudet ett frontkonto så ska bara kriga klart v2 sen ska vi dansa lite :)
 

DeletedUser

Guest
tror ni får se upp för urbanT på v8 snart.

Men ang er utmaning, håll motståndarna vid liv ett tag, har blivit erbjudet ett frontkonto så ska bara kriga klart v2 sen ska vi dansa lite :)

Ja UrbanT lär nog vara ett större hot än BringT, då de inte går särdeles fort fram.Sedan kriget startade den 4/9 har de fram tills idag (5 dygn) haft resultatet:

Timeframe: 04/09/2009 00:00:00till08/09/2009 23:04:30
Antal erövringar mot fiendesidan:
Sida 1: 267
Sida 2: 439
Skillnad: 172


D.v.s BringT har gått +172 byar på fem dygn, ett snitt på 35 byar/dygn. Det är väl ett nog så gott resultat men om de ska konkurrera med toppstamarna och etablera sig i bland ledarna på .se domänen vad avser procentuell kontroll av en värld är det nog bäst att de ökar takten.

Värld 2 har 122.609 byar och 30%:s byinnehav motsvarar 36.783 byar. Bringt har idag 12.145 byar. Med en ökningstakt av 35 byar per dygn kommer det att ta dem 703 dagar(36.783-12.145=24.638/35byar=703 dagar). Den 12 Augusti 2011 har de då uppnått 30%. Förvisso tror jag dock att varken Ecalos eller någon av de övriga ledande stammarna står helt stilla under dom två åren:p.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
roligaste är väl att du inte ens vet vilka killar som lirar i UrbanT på v.8 antagligen!
 

DeletedUser

Guest
Ja UrbanT lär nog vara ett större hot än BringT, då de inte går särdeles fort fram.Sedan kriget startade den 4/9 har de fram tills idag (5 dygn) haft resultatet:

Timeframe: 04/09/2009 00:00:00till08/09/2009 23:04:30
Antal erövringar mot fiendesidan:
Sida 1: 267
Sida 2: 439
Skillnad: 172


D.v.s BringT har gått +172 byar på fem dygn, ett snitt på 35 byar/dygn. Det är väl ett nog så gott resultat men om de ska konkurrera med toppstamarna och etablera sig i bland ledarna på .se domänen vad avser procentuell kontroll av en värld är det nog bäst att de ökar takten.

Värld 2 har 122.609 byar och 30%:s byinnehav motsvarar 36.783 byar. Bringt har idag 12.145 byar. Med en ökningstakt av 35 byar per dygn kommer det att ta dem 703 dagar(36.783-12.145=24.638/35byar=703 dagar). Den 12 Augusti 2011 har de då uppnått 30%. Förvisso tror jag dock att varken Ecalos eller någon av de övriga ledande stammarna står helt stilla under dom två åren:p.

Jag själv slutar hellre än att dominera en värld. Vet att många andra i BringT känner samma sak. Så du har precis lagt ner mycket energi på något totalt irrelevant. Hur känns det?
 

DeletedUser

Guest
Jag själv slutar hellre än att dominera en värld. Vet att många andra i BringT känner samma sak. Så du har precis lagt ner mycket energi på något totalt irrelevant. Hur känns det?

Tja vi har väl alla olika mål med tw antar jag. Vissa spelar för att vinna, andra av andra skäl(vilka de nu må vara). Dock om man inte spelar för att dominera en värld är ett tips att kanske hålla en lägre profil men även det är upp till var och en. Angående mycket energi så tog det mig 2 minuter att göra ovanstående uträkning och ca 5 minuter att skriva inlägget så för mig var det inte mycket energi och definitivt inte irrelevant då jag var intresserad att se om det fanns någe kräm i Bringt då de annonserat detta krig med pukor och trumpeter. Att upptäcka att så inte var fallet känns rätt bra faktiskt, tackar som frågar.:)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja UrbanT lär nog vara ett större hot än BringT, då de inte går särdeles fort fram.Sedan kriget startade den 4/9 har de fram tills idag (5 dygn) haft resultatet:

Timeframe: 04/09/2009 00:00:00till08/09/2009 23:04:30
Antal erövringar mot fiendesidan:
Sida 1: 267
Sida 2: 439
Skillnad: 172


D.v.s BringT har gått +172 byar på fem dygn, ett snitt på 35 byar/dygn. Det är väl ett nog så gott resultat men om de ska konkurrera med toppstamarna och etablera sig i bland ledarna på .se domänen vad avser procentuell kontroll av en värld är det nog bäst att de ökar takten.

Värld 2 har 122.609 byar och 30%:s byinnehav motsvarar 36.783 byar. Bringt har idag 12.145 byar. Med en ökningstakt av 35 byar per dygn kommer det att ta dem 703 dagar(36.783-12.145=24.638/35byar=703 dagar). Den 12 Augusti 2011 har de då uppnått 30%. Förvisso tror jag dock att varken Ecalos eller någon av de övriga ledande stammarna står helt stilla under dom två åren:p.

med tanke på att 30% på v2 kräver 12000 mer byar än på v4 så blir det ganska mycket svårare med tanke på att v4 är en snabbare server, försök tänka lite mer innan nästa post tack
 

DeletedUser

Guest
tror ni får se upp för urbanT på v8 snart.

Men ang er utmaning, håll motståndarna vid liv ett tag, har blivit erbjudet ett frontkonto så ska bara kriga klart v2 sen ska vi dansa lite :)

UT lär röjja fint, hade ett konto där tidigt med hade för kasst med tid och gav bort dom till rymd-chiucken bla. Ser ett par Ecalos spelare i den stammen. Lite svårt att jämföra V8 eftersom adels kostar 1 paket oavsett hur många byar du har.
 

DeletedUser

Guest
med tanke på att 30% på v2 kräver 12000 mer byar än på v4 så blir det ganska mycket svårare med tanke på att v4 är en snabbare server, försök tänka lite mer innan nästa post tack

Tycker du vi skall berätta för honom att solace är lite större än BringT och att han inte tagit med det i sina uträkningar?
 

DeletedUser

Guest
med tanke på att 30% på v2 kräver 12000 mer byar än på v4 så blir det ganska mycket svårare med tanke på att v4 är en snabbare server, försök tänka lite mer innan nästa post tack

Jag har tänkt. Om du tittar i TW-stats så ser du att det finns 4 servrar som har fler byar än V4 och 4 servrar som har mindre byar. V4 ligger alltså kliniskt i mitten av hur "svårt" det är att uppnå procentuell dominans, enligt ditt sätt att räkna procent.

Sedan finns det inget som säger att det är enklare, eller svårare att uppnå en högre procentuell andel beroende på antalet byar. Är det t.ex enklare att få 51% av rösterna i ett val i Sverige med 8 miljoner innevånare än det är att uppnå 51 % i ett val i USA med 300 miljoner innevånare ? Nej självklart inte! Procentuell andel är ett rättvisande mått oavsett storleken på det man mäter procent av. Det är liksom själva idén med procent.
 

DeletedUser

Guest
Har vi inte sagt det på flera olika ställen redan bara att han inte bryr sig utan bara räknar på sina poäng som inte betyder ett skit
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp