Bring it = Största skämtet på .se !!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Rykten säger att ni ska vara dett största skämtet på .se?
Stämmer detta så kan det vara läge att ni bevisar motsatsen nu.
Vi har för närvarande ett utbyte av erfarenheter stammar emellan i värld 4.
Då dem inte har så mycket erfarenhet (dom är ganska väldigt oerfarna) erbjuder vi nu er gamla rävar, så kallade krigare från v2 att visa hur en slipsten ska dras.
Bring it är bäst. Ni vet att ni är det men ingen annan fattar det ännu, och eftersom ni så gärna vill bevisa det, så ta ett konto i V4, där finns gott om bra spelare som mer än gärna lämnar över sitt konto till er för att med nöje se på förnedringen.
Stig in i matchen och låt oss krossa er.

Bring it on V4, om ni vågar


Med vänliga hälsningar ledarna i .se
 

DeletedUser

Guest
Jag kommer hålla ett vakande öga på tråden, håll diskussionen på rätt nivå nu pojkar, okej ? :)
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Varför tar ni inte över konton i Solace istället? Du och andra Ecalos spelare har nästan 4h på dig att avbryta borttagningen av flera konton ;).
 

DeletedUser

Guest
vänta nu, ni hade ju iaf tillgång till att plocka konton lätt ifrån solace då de var någon form av släkting till er.

Men sure, bring konto så ska ni få lite smek:)
 

DeletedUser

Guest
Vänta tills Solace är avverkade och kom upp med ett förslag som är jämt för båda parterna så tror jag inte Bring it backar en tumm.
 

siemlo

Member
Reaktionspoäng
4
Jag vill också ta ett konto och leka:)

Något runt 2 mille skulle sitta fint:)
 

DeletedUser

Guest
vi ska bara kriga lite här först. sen så ska de nog gå fint om ni fixar ett trevligt konto till mig
 

DeletedUser

Guest
hmm slåss på v4 kan ju vara intressant å få lite utmaning då så vitt jag vet bara finns ett fåtal kompenenta spelare i bring, dock ken det fåtalet kriga men resten är jag osäker på skall bli kul å se om dom kan dansa
 

DeletedUser

Guest
Jag vet. Det här är den bästa ideen jag någonsin haft. Vi tar det en i BringT skrev och vänder på det så vi verkar tuffa genom att utmana dem.


Sen är inte v4 något för mig eftersom jag inte tycker om bågar eller paladin. Tror det har något att göra med att min ändtarm är enkelriktad men det är bara en lite hypotes jag har så ta för allt i världen inte illa upp
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tittade på er aktivitet och den e faktiskt äckligt låg, går inte at ta er på allvar med den här statistiken. rymd challe e ju inte ens med på listan :confused:
http://www.twstats.se/sv2/index.php?page=tribe&mode=members&id=14678&compare=oda

Kan vara för att dom ska gå ut i krig imorgon? Då kanske man siktar på att bygga trupper istället för att slösa det på poäng? Eller sparar adlar till fienderna?

"Rymd-Challe" är ett fejknick från en Bringt spelare då dom inte uppskattas särskilt mycket här på det externa av... hell i'll say it... någon.
 

DeletedUser

Guest
Kan vara för att dom ska gå ut i krig imorgon? Då kanske man siktar på att bygga trupper istället för att slösa det på poäng? Eller sparar adlar till fienderna?

"Rymd-Challe" är ett fejknick från en Bringt spelare då dom inte uppskattas särskilt mycket här på det externa av... hell i'll say it... någon.

Du har rätt med trupper. Skulle va rätt dumt att slänga iväg off när det kanske kan behövas mot solace (Är inte riktigt säker än)

Men sen att vissa fejknickar har inget att göra med va småpojkar här på forumet tycker om oss. Anledningen till varför får du lista ut själv
 

DeletedUser

Guest
Du har rätt med trupper. Skulle va rätt dumt att slänga iväg off när det kanske kan behövas mot solace (Är inte riktigt säker än)

Men sen att vissa fejknickar har inget att göra med va småpojkar här på forumet tycker om oss. Anledningen till varför får du lista ut själv

Hade jag varit du hade jag satsat på 100% deff;)

Torr jag vet varför, men vågar dock inte säga något för då får jag antagligen permbann för att jag klagar på forumets "eminenta" ledning eller nämner er ledare.
 

DeletedUser

Guest
Men sen att vissa fejknickar har inget att göra med va småpojkar här på forumet tycker om oss. Anledningen till varför får du lista ut själv

klart jag vet, fejknick använder man när man vill skryta om hur bra man e utan att behöva avslöja vilken sopa man egentligen e ;) men dom glömde att hela stammen e en avskälpningsplats :p
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp