BOPE vs RageQ

DeletedUser

Guest
HIV, B2K & Gnägg

Det är rätt pinsamt att ni stammar är så fega att ni bara står och tittar på!

Gnägg fegar ur och ger sig på minstingen Tyrant, B2K skapar en allians med RageQ - trots de skulle gå på dom och HIV (trots ny konstellation) fortsätter och adla gråbyar i sedvanlig ordning.

När nu ArBa, förlåt RageQ har adlar emot K45 så kanske fler stammar borde vakna till liv istället för och spela safe och ge sig på 200k stammarna. Vakna upp nu alla fegisar och förstå att världen kan bli vidöppen om fler engagerar sig, men om man stoppar ner händerna i fickorna och spelar fickpingis får vi ingenting uträttat!

Så gnällrövar - Hellre bli ihågkommen för att man stod upp för det man trodde på än att bortglömd som en förlorare.
 

DeletedUser

Guest
Hmm, vad jag minns så tog ni dem på er sida mot Doh? :confused:

Nu har ju inte DOH något med just detta kriget att göra. Den bittre Trinity84 har dock rätt här. Kan inte förstå alla fegisar som bara står vid sidolinjen och tittar på. V18 kan bli en riktigt intressant värld med många härliga krig om bara fler stammar vågar komma ut ur garderoben och ge sig På RageQ. Här finns en möjlighet att skapa ljuv musik mina damer och herrar så ta den.

I övrigt: Bra kämpat så här långt Bope.
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Nä men då måste jag kontra med att ingen annan stam heller har något med detta kriget att göra?..

BOPE vs RageQ lyder titeln.

Skönt att det för en gångs skull inte är en gangbang på v18 när det är ett krig.

God lycka BOPE!
 

DeletedUser

Guest
Sant att det lyder BOPE vs ArBa (Numera RageQ).

Men och andra sidan - Andra ska inte gnälla efteråt om dom inte gör något nu, antingen så står man upp för det man tror på eller så kniper man käften, ungefär som när svenskar uttalar sig om WW2, (likt majoriteten av stammarna) var Sverige som land fegisar och valde och vara neutrala, om alla följt deras exempel hade ******, Mussolini och Stalin vunnit kriget. Därför är det kanske naturligt att Amerika och Storbrittanien (med Thatcher i spetsen) sticker ut hakan och ser sig som världens räddare.

Sen en passning till Black Fejkz: Om du fejkar lika mycket privat förstår jag singellivet

// Trinity84 - Kärleksfull, passionerad, omtänksam historielärare. :D
 

DeletedUser

Guest
Gnägg fegar ur och ger sig på minstingen Tyrant, B2K skapar en allians med RageQ - trots de skulle gå på dom och HIV (trots ny konstellation) fortsätter och adla gråbyar i sedvanlig ordning.
Så du tycker att HIV bara adlar barbarer. Då har du inte kollat statsen. Det har adlats 68 byar om man tar bort självadlingarna och av dom är 10 gråbyar varav 5 är bonusbyar och dom andra 5 är troligen föredetta spelar byar om man kollar in vad det va för pop när byn togs. Så i slut ändan är det 58 spelarbyar och tar man med dom 5 där spelaren troligen börjat om är det 63 av 68. Så i slutändan är det 5 gråbyar tagna och alla är bonusbyar. Detta kallar inte jag adla bara barbarer. Håll dig till fakta nästa gång.
 

DeletedUser

Guest
So far, ett roligt krig.

Förstår däremot inte varför folk ska yttra sig som de gör ibland externa, låt oss fortsätta kriget ing och även på externa med en mogen nivå!
Lycka till nu så ses vi där inne och troligen här ute också, med bland annat stats :)

Hälsningar
- Black Sparkz, Ledare & Diplomat, RageQ
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det är rätt pinsamt att ni stammar är så fega att ni bara står och tittar på!

Gnägg fegar ur och ger sig på minstingen Tyrant, B2K skapar en allians med RageQ - trots de skulle gå på dom och HIV (trots ny konstellation) fortsätter och adla gråbyar i sedvanlig ordning.

När nu ArBa, förlåt RageQ har adlar emot K45 så kanske fler stammar borde vakna till liv istället för och spela safe och ge sig på 200k stammarna. Vakna upp nu alla fegisar och förstå att världen kan bli vidöppen om fler engagerar sig, men om man stoppar ner händerna i fickorna och spelar fickpingis får vi ingenting uträttat!

Så gnällrövar - Hellre bli ihågkommen för att man stod upp för det man trodde på än att bortglömd som en förlorare.

William Wallace beskrev de ganska bra..

William Wallace - Sons of Scotland, I am William Wallace…

Soldier - William Wallace is 7’ tall….

William Wallace - Yes, I’ve heard, kills men by the hundreds, and if he were here he would consume the Enemy with fireballs from his eyes and bolts of lightning from his arms. I am William Wallace, and I see a whole army of my countrymen, here in defiance of tyranny. You’ve come to fight as free men, and free men you are. What will you do without freedom? Will you fight?

Soldier - …against that? No, we will run, and we will live…

William Wallace - Aye, fight and you may die, run and you’ll live. At least a while. And dying in your beds, many years from now, would you be willing to trade all the days from this day to that for one chance, just one chance to come back here and tell our enemies that they may take our lives, but they’ll never take our FREEDOM.

Dock lite besviken på ArBa (RageQ om vi ska lyssna på Wallin ;)). Som jämförelse, vi i WET (cirka 14 pers) blev gangbagnade och flera stammar varav BOPE var en av dem. Innan B2K gick med i kriget, emot oss, hade BOPE inte tagit en enda by av oss. Då hade vi ändå krigat med andra stammar sedan länge. Att ni i RageQ som är en så stor och stark stam låter BOPE ta byar ifrån er, är faktiskt lite förvånande.. Men men.. Lycka till båda sidor! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Så du tycker att HIV bara adlar barbarer. Då har du inte kollat statsen. Det har adlats 68 byar om man tar bort självadlingarna och av dom är 10 gråbyar varav 5 är bonusbyar och dom andra 5 är troligen föredetta spelar byar om man kollar in vad det va för pop när byn togs. Så i slut ändan är det 58 spelarbyar och tar man med dom 5 där spelaren troligen börjat om är det 63 av 68. Så i slutändan är det 5 gråbyar tagna och alla är bonusbyar. Detta kallar inte jag adla bara barbarer. Håll dig till fakta nästa gång.

Lyssna inte på trinity, han har uppenbarligen ingen koll. Det har han ännu en gång bevisat genom att kalla er i HIV barbaradlare. Verkar till och med som att han inte har koll på sin egna stam tyvärr.

(insert cool smilies here)
 

DeletedUser

Guest
Dock lite besviken på ArBa (RageQ om vi ska lyssna på Wallin ;)). Som jämförelse, vi i WET (cirka 14 pers) blev gangbagnade och flera stammar varav BOPE var en av dem. Innan B2K gick med i kriget, emot oss, hade BOPE inte tagit en enda by av oss. Då hade vi ändå krigat med andra stammar sedan länge. Att ni i RageQ som är en så stor och stark stam låter BOPE ta byar ifrån er, är faktiskt lite förvånande.. Men men.. Lycka till båda sidor! :cool:

Zirza <3
När kriget bröt ut så låg i princip nästan allt vårat deff i värsta fronten, vilket betydde att hela fronten mot Bope var ganska så öde. Så tagit en stund att omgruppera allting men nu ska du se på ändring. Vi vill ju inte göra dig besviken :crybaby:
 

SirKnatchAlot

Member
Reaktionspoäng
3
So far, ett roligt krig.

Förstår däremot inte varför folk ska yttra sig som de gör ibland externa, låt oss fortsätta kriget ing och även på externa med en mogen nivå!
Lycka till nu så ses vi där inne och troligen här ute också, med bland annat stats :)

Hälsningar
- Black Sparkz, Ledare & Diplomat, RageQ

Du verkar onekligen som en mysig kille. Ville bara flika in en kram till dig <3
 

DeletedUser

Guest
Sida 1:
Stammar: RageQ
Sida 2:
Stammar: BOPE

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 12
Sida 2: 1
Skillnad: 11

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 79,466
Sida 2: 8,802
Skillnad: 70,664

chart
 

DeletedUser

Guest
Undra hur många tåg det var mot BOPE inatt? Mer än mina fingrar iallafall haha! :)
 

DeletedUser

Guest
Nej tagga ner nu alla, lyssna på Elit - Wallin, han har skaffat två co-spelare så han hinner med externa här! :D

:D
 

DeletedUser

Guest
Nej tagga ner nu alla, lyssna på Elit - Wallin, han har skaffat två co-spelare så han hinner med externa här! :D

:D

Haha.. du är verkligen patetisk, både på externa och ingame framför allt. Ska bli roligt att se dig åka ner till avgrunden du först kom ifrån.

Respekt till resten av bope, men kanske dags för trinity att inse att det kan ha funnits en anledning till att han förlorade de 8/12 byarna under nattens gång.

PS: Det var inte för att du var ett hot, mer troligt att det var en annan sak.. Klura på den du medans du sitter där utan co, slår vad om att du försökt skaffa en men jag förstår att ingen vill köra med dig.

(insert cool smilies here)
 

DeletedUser

Guest
You are so wrong right now :(

(Du har så fel just nu, bäst jag översätter så jag inte åker på nån varning/ban eller nått för att jag inte skrev på svenska)
 

Deprive

New Member
Reaktionspoäng
0
Tragiskt att allt du gör är att klanka ner på andra på externa Cynisk. Jäkla tråkig attityd är vad man brukar kalla sånt, du ger verkligen skäl för ditt namn må jag säga. Du har verkligen ingen aning om vad du pratar om, Trin är hur skön som helst :)
 
Topp