BOPE vs RageQ

robbenpower

New Member
Reaktionspoäng
0
Ville bara göra min röst hörd ni får tolka det på vilket sätt ni vill, nu ska jag hjälpa PURK lite och inte snacka så mycket och jag gillar dig Zirza som inte är med i RageQ i första hand och sedan kommer tillbaka och skyddar dom, väldigt elegant.
 

DeletedUser

Guest
Roligt med krig va robben? ;) Hoppas ni har det roligt i stammen. Kom ihåg att det är det viktigaste.
 

DeletedUser

Guest
Ville bara göra min röst hörd ni får tolka det på vilket sätt ni vill, nu ska jag hjälpa PURK lite och inte snacka så mycket och jag gillar dig Zirza som inte är med i RageQ i första hand och sedan kommer tillbaka och skyddar dom, väldigt elegant.

Har mina anledningar ;)
 

DeletedUser

Guest
Vetifan vem du är men gissningen faller på Tillicollapse och då är väl anledningen att du flytt flera ggr.


Vad är de om mig nu då ? Varför skulle jag bytt konto nu då ? Varför tror du de ? Uttala dig inte om nånting du inte vet ett skit om, förbaskat dåligt av dig, pinsamma du. Du skämmer ut dig för hela v18, dock kan ju jag bara sitta här o skratta lite med mina nya tw polare =)))))))))

Lycka till på v19, hahahahahaha
 

sugar free

Member
Reaktionspoäng
0
haha

Vad är de om mig nu då ? Varför skulle jag bytt konto nu då ? Varför tror du de ? Uttala dig inte om nånting du inte vet ett skit om, förbaskat dåligt av dig, pinsamma du. Du skämmer ut dig för hela v18, dock kan ju jag bara sitta här o skratta lite med mina nya tw polare =)))))))))

Lycka till på v19, hahahahahaha


Försöker ni dölja att zirza sitter på TilliColapse?

Rätt uppenbart :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Skulle bara vilja tillägna denna låten till Trinity84:

Negativ - Så med andra ord för er som inte förstår så vill jag påpeka att Trinity verkar vara väldig negativ till allting.. Ryck upp dig och ta saker och ting med en nypa salt och ha roligt istället! (Det är bara ett spel :awsm:)


För övrigt så hatten av för Berry73 som har visat sig vara BOPE's klart bästa spelare och en böld i röven för oss i RageQ som man så fint kan uttrycka det :)
 

DeletedUser

Guest
Nepp bushman det här är inget spel är blodigaste allvar för vissa, därför dom erbjuder spelare skjuts från göteborg till stocholm för att gå på fest med dom,, supa å prata tribal fan vilket underbart liv :)
 

DeletedUser

Guest
Nepp bushman det här är inget spel är blodigaste allvar för vissa, därför dom erbjuder spelare skjuts från göteborg till stocholm för att gå på fest med dom,, supa å prata tribal fan vilket underbart liv :)

Haha därför du måste blanda in irl när du spelar? Haha patetisk..
Inget att bli sur över bara för du aldrig får en inbjudan till såkallade tw-event/stamträffar :( Jag finns här om det är nån du behöver prata med.

Citerar även en lite älde post:
Hoppas ni har det roligt i stammen. Kom ihåg att det är det viktigaste.


Hursomhelst som bushman nämnde, respekt till berry73, men dags att försvinna :D
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
Nepp bushman det här är inget spel är blodigaste allvar för vissa, därför dom erbjuder spelare skjuts från göteborg till stocholm för att gå på fest med dom,, supa å prata tribal fan vilket underbart liv :)

Jag antar att ni har väldigt tråkigt i eran stam Elmorte. En stam träff är väl mer än att prata tribal eller?

Dessutom tycker jag att Tribal Wars skulle vara piss tråkigt att lira själv, det är gemenskapen man är ute efter iaf jag.. att ha kul ihop. Men ni kanske missade den biten. (tragiskt)

Jag kan ju inte säga något för er i Bope, men jag har iaf träffat folk från tw irl och som jag kan räkna som bra vänner idag. Man sitter ju ändå och snackar på skype varje dag antingen i mick eller så skriver man, så varför inte ta det ett steg längre? träffa dessa personer som har har kul med i skypen :p

"blodigt allvar" kan du nog behålla för dig själv, för jag tar iaf inte ett spel på blodigaste allvar. Däremot verkar det som att vissa i er stam gör det så mycket som de tjuter i forumet om fusk, fegspel etc etc.
 

robbenpower

New Member
Reaktionspoäng
0
Ja Sparkz du har rätt ingen tvekan om det, och vi har inte tråkigt heller, visst ser det ut som det =), men en sak kan jag säga er, det skulle vara mycket roligare och ett mycket mer jämt krig om ni inte hade tagit in HIV in i leken.
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
Ja Sparkz du har rätt ingen tvekan om det, och vi har inte tråkigt heller, visst ser det ut som det =), men en sak kan jag säga er, det skulle vara mycket roligare och ett mycket mer jämt krig om ni inte hade tagit in HIV in i leken.

för det första är jag inte sparkz... :crybaby:

sen gick HIV själva in i kriget
 

DeletedUser

Guest
för det första är jag inte sparkz... :crybaby:

sen gick HIV själva in i kriget

Jo, men att HIV skulle attackera på eget bevåg är föga troligt. Det är klart de enbart ser chansen att sålla in sig hos RageQ för att sedan undslippa deras vassa yxor. Uppbackning för antagandet är att själva grunden för HIV, består utav två stammar som en gång låg i krig (som alla har olika åsikter om) och sedan bestämde sig för att TW vinner man igenom kärlek inte krig - Detta i sig påverkar kriget emot RageQ så pass mycket att det är orelevant om RageQ bad HIV skutta in eller inte. RageQ, om stammen verkligen hade lite krigarråg i sig hade ju bara behövt säga till Azike, där han sitter i ert knä när ni borstar hans hår.

Enbart trött på alla påhopp emot lirare såsom Trinity och ELMORTE. Hur man än vrider och vänder på myntet så har de bevisat att de vågar gå i krig ensamma, de vågar fortsätta kriget trots grymt mycket motgångar och att det sedan kan låta lite bittert i forumet får man ha förståelse för. De har ju trots allt typ 10 gånger så mycket fiender som ni andra har. Happy hunting!
 

DeletedUser

Guest
Haha därför du måste blanda in irl när du spelar? Haha patetisk..
Inget att bli sur över bara för du aldrig får en inbjudan till såkallade tw-event/stamträffar :( Jag finns här om det är nån du behöver prata med.

Citerar även en lite älde post:



Hursomhelst som bushman nämnde, respekt till berry73, men dags att försvinna :D

när blandar jag in irl hmm....
men alla på .se vet hur det är,,, ni gör inget annat en att svartmåla era fiender i externa
och pratar goja....
och sedan folk som inte spelarar i berörda stammar kan hitta en engen tråd att vara dryga i
 

DeletedUser

Guest
när blandar jag in irl hmm....
men alla på .se vet hur det är,,, ni gör inget annat en att svartmåla era fiender i externa
och pratar goja....
och sedan folk som inte spelarar i berörda stammar kan hitta en engen tråd att vara dryga i

Du vet nog vad jag pratar om, spela inte dum.

Svartmåla fiender? Verkligen? Vilka är det som anklagar vilka för fusk nu igen? "Vi blir neradlade av en stam som var 3 gånger så stora som oss när vi förklara kriget, dem måste fuska annars skulle vi vunnit!"

Förstår inte sista meningen dock, vad jag kan se är det bara Cirkus som inte är med i respektive stam.
 
Topp