BOPE vs RageQ

DeletedUser

Guest
Då BOPE inte verkar vilja lägga upp en tråd själva så gör jag det.

BOPE har precis förklarat krig emot RageQ som dom hade en diplomatisk relation med. (Notera, dom bröt inte relationen utan skickade bara incs! Ajjabajja ELMORTE!)

Man får tacka dom för detta då vi i norra RageQ har vart smått uttråkade i kriget emot Värsta. Nu får vi mål närmare att adla.

För att citera Deprive - "Happy hunting"
 

DeletedUser

Guest
Hej goa vänner skulle inte vilja kalla det stabbing då vi känt till era planer att stabba bope sedan länge
därför rageq bildades å zeno mfl blev bortkörda ur ledningen
har bevis både från erat forum skype å pm från massa källor
sparkz din käft glappar lite mycket bland andra stammar när du planerar stabb mot oss,,,

[2012-01-22 21.48.41] xxx: [2012-01-09 19:12:07] xxxx : de kan bli en stark samarbetspartner mot bope...men vill verkligen inte stabba dem för det är bra folk...samt så sitter han på ett enormt kontaktnät och får reda på det mesta som händer i många stammar
[2012-01-22 21.49.20] xxx: [2012-01-09 19:20:23] xxx : seriöst...ska vi spela fulspel eller ska vi spela med värdighet? Enade! håller oss om ryggen i k45 och vi håller dem om ryggen när de får pisk från vårat håll...deras planer för framtiden stör inte på något sätt våra planer och deras ogillande av bopes skapande av akademistam är ömsesidig...startar vi den här alliansen och håller den hemlig får vi även tillgång till massor med nyttig information
givetvis får väl tiden utvisa hur länge alliansen är till nytta men hur vi än vrider och vänder på det kommer de aldrig utgöra nåt hot mot oss varken krigs eller rankmässigt

Goddag ArBa,

Information om kriget som gäller.

Kriget kommer dra igång imorgon, vilken tid det gäller kommer ni få imorgon på morgonen/middagen. Se till att kolla av titt som tätt!

Minst 150 fejks från var och en i ArBa ska skickas emot BOPE + BOPE-A.

Därav ber jag er nu att bygga upp extra mb i era deff byar. Och det spelar sen ingen roll om ni skickar mb, spjut eller yx som fejks imorgon. Det ska rasa in attacker på dom!

Aktivitet är det som gäller i det här kriget.

Hälsningar
deras ledare

var under rådande iap det här och har massor av mer
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Men du Elmorte... fick ni någon inkommande av RageQ innan ni nu bröt det diplomatiska avtalet? Svar: Nej.

RageQ och ArBa är och kommer alltid vara två olika stammar, två olika ledningar och två olika diplomatier.

Den som backstabbat här utan att bryta diplomatin mot den andra stammen är du, Elmorte.
 

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
Hej goa vänner skulle inte vilja kalla det stabbing då vi känt till era planer att stabba bope sedan länge
därför rageq bildades å zeno mfl blev bortkörda ur ledningen
har bevis både från erat forum skype å pm från massa källor
sparkz din käft glappar lite mycket bland andra stammar när du planerar stabb mot oss,,,






var under rådande iap det här och har massor av mer

Jag gillar att du postar antik information som sk bevis...det du postar tillhör ArBa's historia och dessa planer blev ratade när rageQ skapades. Du skriver även att RageQ skapades för att anfalla er...detta är helt inkorrekt, världen kretsar inte runt dig Elmorte. RageQ startades enkom för att bli av med lite dökött och få in lite nytt friskt blod.
 

Alexex

Member
Reaktionspoäng
0
Bra att några gör något! Hoppas fler tar chansen så det blir något av den här världen
 

DeletedUser

Guest
Jag gillar att du postar antik information som sk bevis...det du postar tillhör ArBa's historia och dessa planer blev ratade när rageQ skapades. Du skriver även att RageQ skapades för att anfalla er...detta är helt inkorrekt, världen kretsar inte runt dig Elmorte. RageQ startades enkom för att bli av med lite dökött och få in lite nytt friskt blod.

Jo en vecka gammal information måste ses som antik information O_O

Komiskt att ni "pro - spelare" måste försvara er här i forumet när alla ändå vet att ni är de fegaste av oss alla här? Inte ett enda krig har ni varit först ut i, ni inväntar tills stammar är på knä och då ger ni er på dom.

Hoppas att fler stammar kryper ur era grottor nu och visar framfötterna. :cool:
 

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
Jo en vecka gammal information måste ses som antik information O_O

Komiskt att ni "pro - spelare" måste försvara er här i forumet när alla ändå vet att ni är de fegaste av oss alla här? Inte ett enda krig har ni varit först ut i, ni inväntar tills stammar är på knä och då ger ni er på dom.

Hoppas att fler stammar kryper ur era grottor nu och visar framfötterna. :cool:

Iom att RageQ startades blev den infon ni postat helt inaktuell så ja den är antik...och du ska inte kasta sten i glashus min vän då ni själva är rätt bra på det där med att hoppa på stammar som redan ligger i krig^^
 

DeletedUser

Guest
Iom att RageQ startades blev den infon ni postat helt inaktuell så ja den är antik...och du ska inte kasta sten i glashus min vän då ni själva är rätt bra på det där med att hoppa på stammar som redan ligger i krig^^

Kasta sten i glashus? Så vitt jag vet har vi inte gjort en ArBa/RageQ aktion, men du kanske vet mer än jag?

Ni kan inte luta er tillbaka på att ni bytt namn på er stam, det var 3-4 timmar innan "ledningen" drog och startade upp en stam som ni planerade och ge er på oss, sen bytte ni sida och fick vind i seglet och gav er på Värsta för dom var nere för räkning redan, eller ja ni snodde ett par spelare först.
:cool:
 

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
Kasta sten i glashus? Så vitt jag vet har vi inte gjort en ArBa/RageQ aktion, men du kanske vet mer än jag?

Ni kan inte luta er tillbaka på att ni bytt namn på er stam, det var 3-4 timmar innan "ledningen" drog och startade upp en stam som ni planerade och ge er på oss, sen bytte ni sida och fick vind i seglet och gav er på Värsta för dom var nere för räkning redan, eller ja ni snodde ett par spelare först.
:cool:

Vi bytte inte namn...vi startade nåt nytt vilket innebär ny diplomati och nya förutsättningar. De enda som brutit några avtal i den här historien är NI så försök inte få detta till nåt annat.
Som jag sa tidigare så försvann planerna mot er iom att vi startade rageq.
Men i vilket fall som helst ska detta bli ett roligt krig och jag hoppas ni inte gråter allt för mycket när ni står besegrade i slutet ;)
 

DeletedUser

Guest
Bope ska ju inte uttala sig ! Tycker de är dåligt utav er att bryta IAP sådär o skita i det som sagts, andar gången nu bope.
 

DeletedUser

Guest
Bope ska ju inte uttala sig ! Tycker de är dåligt utav er att bryta IAP sådär o skita i det som sagts, andar gången nu bope.
andra gången ??? vilken stam har vi brutit diplomati med ¨å sedan anfallit
kan erkänna att vi stabbar rage ja men bara för dom tänkte göra samma med oss,,
men saaanden du vet inte vad du talar om det minsta..
 

DeletedUser

Guest
Vi bytte inte namn...vi startade nåt nytt vilket innebär ny diplomati och nya förutsättningar. De enda som brutit några avtal i den här historien är NI så försök inte få detta till nåt annat.
Som jag sa tidigare så försvann planerna mot er iom att vi startade rageq.
Men i vilket fall som helst ska detta bli ett roligt krig och jag hoppas ni inte gråter allt för mycket när ni står besegrade i slutet ;)

Tycker det är rätt gulligt att babbla på här :cool: men ska jag vara ärlig så tror jag de flesta på denna världen redan känner till var sanningen är O_O. Att ni bytt namn innebär inte att ni bytt attityd eller inställning till denna värld, med taskiga avtal som ni sedan struntar i - och med en krigs inställning om att attackera de som redan står på knä kommer det att gå till en gräns då samtliga stammar vaknar och ser att "äntligen" någon som ger sig på dom (BOPE). :awsm:

Där finns ett par spelare hos er med hjärta, en av era ligger mig nära om hjärtat och det vet han säkert själv om, men resterande som kan planera dessa dåd emot en IAP och sedan försöka mörka det, sorry dudes!

Vi kan prata här inne hela dagen eller hålla oss till fakta - Get back 2 business.
 

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
andra gången ??? vilken stam har vi brutit diplomati med ¨å sedan anfallit
kan erkänna att vi stabbar rage ja men bara för dom tänkte göra samma med oss,,
men saaanden du vet inte vad du talar om det minsta..

Återigen så har RageQ INTE planerat ett skit emot er. ArBa hade planer mot er men inte vi. RageQ och ArBa är INTE samma stam och har INTE samma diplomati...ni har skrivit under ett avtal med en veckas uppsägningstid som ni nu brutit.

Ni har inte presenterat några som helst bevis på att vi planerat mot er och ni kommer heller inte kunna göra det då det ej existerar några såna planer.
 

DeletedUser

Guest
Så vitt jag vet så avbröt ni IAP med WET ? rätt eller fel ?
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker det är rätt gulligt att babbla på här :cool: men ska jag vara ärlig så tror jag de flesta på denna världen redan känner till var sanningen är O_O. Att ni bytt namn innebär inte att ni bytt attityd eller inställning till denna värld, med taskiga avtal som ni sedan struntar i - och med en krigs inställning om att attackera de som redan står på knä kommer det att gå till en gräns då samtliga stammar vaknar och ser att "äntligen" någon som ger sig på dom (BOPE). :awsm:

Där finns ett par spelare hos er med hjärta, en av era ligger mig nära om hjärtat och det vet han säkert själv om, men resterande som kan planera dessa dåd emot en IAP och sedan försöka mörka det, sorry dudes!

Vi kan prata här inne hela dagen eller hålla oss till fakta - Get back 2 business.

Jag struntar i vilket... vi är i krig nu och det är vad som är väsentligt, ni kan snacka om allt hit och dit med det betyder inget alls. Låt nu yxorna tala.

Gråt inte ut i externa sen bara när ni blir rimmade ;)
 

DeletedUser

Guest
desperat försök att rädda dem. som om VÄRSTA gör något i deras krig.. Tyvärr BOPE ni står själva.

Och har ni tröttnat på barbsen?
 
Topp