BOPE vs RageQ

DeletedUser

Guest
Saken är den BOPE bränt ett par broar med att göra såhär återigen mot en som har diplomatiska relationer. Första var ju efterallt WET, nu RageQ....

Undra hur deras "kompisar" tycker och tänker om detta... :cool:

Kompisarna kanske är med på det;) men låter som om du har lite info:thinking:
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
att adla bort småfjantar som dig som tror sig ha talan?

Haha jag har krigat mot dem innan och förlorade, och nu får dem förhoppningsvis stryk så varför har inte jag en talan, dessutom varför lägga ut kriget på externa om ni inte vill höra andras åsikter än era diplomater?
 

DeletedUser

Guest
Ta bort V18:s största hot innan det är försent kanske?

Du får det att låta som att vi redan vunnit världen. Löjligt.

Världen är i startskedet. Ingen fara ännu och ingen stam är övermäktig ännu heller.

Däremot att bryta diplomatiska avtal på detta sätt som BOPE gjort... sånt kommer folk ihåg :sneaky:
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Du får det att låta som att vi redan vunnit världen. Löjligt.

Världen är i startskedet. Ingen fara ännu och ingen stam är övermäktig ännu heller.

Däremot att bryta diplomatiska avtal på detta sätt som BOPE gjort... sånt kommer folk ihåg :sneaky:

Nej det är snarare så du tolkar det, men ni har rekryterat in flera bra spelare + ni har nästan 1,5 mille mer poäng samt 208 fler byar att kriga med.
 

Fireside

Member
Reaktionspoäng
0
Trodde detta var ett krigsspel inte ett spel i vem som kan grina mest i externa forumet över att nån hällt betong i hans sandlåda och han bara hade plastspadar minsann...
 

DeletedUser

Guest
:d

om ni så jävla alla tjatar att rageQ kommer vinna världen är allt ert fel , pga av att RageQ tidigare som de flesta av de va ArBa i början varför tog ni alderig bort de i starten?.. och BOPE har roliga spelare i stam och är trevliga, samma med RageQ speciellt Sir Hero. Alla ni som klagar mot RageQ om de vinner världen kan ni '' ligga gärna starta krig mot de nu'' iställe böla senare att de har vunnit världen. Lycka till båda sidorna!
 

DeletedUser

Guest
Däremot att bryta diplomatiska avtal på detta sätt som BOPE gjort... sånt kommer folk ihåg :sneaky:

Exakt, jag tror folk kommer ihåg vad ni har gjort med. Att sedan försöka skydda sig bakom ett nytt stamnamn spelar väl ingen större roll det är ju fortfarande samma spelare i RageQs ledning som var den som ledde ArBa när ni bröt era avtal med Värsta som också hade en uppsägningstid? Men när man själv gör det är det tydligen okej?

Ne ni har inte blitt några änglar bara för att ni har bytt stam o spelar under en ny tagg det är fortfarande samma spelare som styr stammen och samma spelare som spelar i den.

Men men lycka till bägge sidor, lite mer lycka åt BOPE då såklart :)

/ Tobias
 

DeletedUser

Guest
Exakt, jag tror folk kommer ihåg vad ni har gjort med. Att sedan försöka skydda sig bakom ett nytt stamnamn spelar väl ingen större roll det är ju fortfarande samma spelare i RageQs ledning som var den som ledde ArBa när ni bröt era avtal med Värsta som också hade en uppsägningstid? Men när man själv gör det är det tydligen okej?

Ne ni har inte blitt några änglar bara för att ni har bytt stam o spelar under en ny tagg det är fortfarande samma spelare som styr stammen och samma spelare som spelar i den.

Men men lycka till bägge sidor, lite mer lycka åt BOPE då såklart :)

/ Tobias

RageQ har återigen aldrig haft några som helst diplomatiska avtal med Värsta hur mycket du än vrider och vänder på det. Samma som att ArBa's diplomati inte haft ett dugg med RageQ att göra heller.

Citerar mig själv här:

Du påstår att vi gör på samma sätt som er i BOPE, Trinity. Intressant. Kan du säga någon stam som RageQ haft en diplomatisk relation med som vi backstabbat? Det kan då inte jag.

OBS: ArBa är inte RageQ så du inte kommer med en sådan kass jämföring.

PS Läst det i tjock text DS
 

DeletedUser

Guest
Bra då startar vi en ny stam i Värsta så har vi fred sen?

Puss puss
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Jaja sluta gnälla på backstab etc nu Wallin. Var det inte ni som klaga så mycket när vi gjorde det? Jo just det, what goes around comes around. It's called karma.

Ut och kötta istället, tycker ni verkar adla väldigt sakta där borta nämligen.. Om man jämför statsen.

Lycka till båda sidor, ska bli intressant att se vad som händer i framtiden :)
 

DeletedUser

Guest
Bra då startar vi en ny stam i Värsta så har vi fred sen?

Puss puss

Om jag nu inte hört fel så har ni redan sökt till en viss annan stam om att få gå med och bli deffade? :cool:

Sedan så är ni välkomna att skapa en ny stam med samma medlemmar; däremot bör ni kontakta våran diplomat och kolla om vi vill ha fred först för annars skulle ni bli flyktingar.

Hursomhelst är detta offtopic och hör till RageQ vs Värsta tråden.
 

DeletedUser

Guest
annars skulle ni bli flyktingar.

Exakt det jag menar, vi är fortfarande samma individer precis som ni är. Så vad ni gjorde under tiden i ArBa kommer att följa med er vare sig ni vill eller inte.

Aja mitt sista inlägg här, då jag inte har något med tråden att göra.

Puss hej
 

DeletedUser

Guest
Exakt det jag menar, vi är fortfarande samma individer precis som ni är. Så vad ni gjorde under tiden i ArBa kommer att följa med er vare sig ni vill eller inte.

Aja mitt sista inlägg här, då jag inte har något med tråden att göra.

Puss hej

Diplomatiska avtal gäller däremot inte om det är en ny stam med ny ledning. Vilket både du och jag vet om.
 
Topp