BOPE vs RageQ

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Go go BOPE! :)

Även om ni var med i gangbanget mot DOH! så gillar jag er mer än RageQ/ArBa^^
 

DeletedUser

Guest
Elmorte, orka med den diplomatiska delen, ni kunde sköt detta snyggare genom att inte ingåt nbågon slags hundroll till vem det nu är kriget berör.. de byter ju namn en gång i kvarten,

antar det är så det kommer se ut från inte bara er sida, utan vet att det finns allt för många stammar med liknande relation är väl överdrivet för en sådan relation existerar sällan, ytterst sällan.

Södra kontinenterna bör noga se över demografiska transitionen där de nu verkar planera flera sucide fall, för etablisemanget inte har kommit överrens om en hållbar modell om världs spännings läget.

Skit i tiden, kötta på direkt istället för stå vid sidan om, kan man inte är man inte att räkna med, då bör de andra slå sönder dem.

Sedan ska det väl inte finnas några problem att köra på mot ett mål :)
 

DeletedUser

Guest
Detta börjar spåra ur så sätter punkt på eran kukmätartävling och säger:

Skratta bäst som skrattar sist. Ni har grävt eran grav med detta BOPE; vilket ni lär märka snart. :cool:
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Detta börjar spåra ur så sätter punkt på eran kukmätartävling och säger:

Skratta bäst som skrattar sist. Ni har grävt eran grav med detta BOPE; vilket ni lär märka snart. :cool:

Om nu BOPE grävt sin egen grav vilket inte alls är säkert så har de iallafall inte bara tittat på när ni försökte växa er stora på värsta.
Och även en IAP med BOPE som säkert skulle brytas när ni var färdiga med Värsta.

Creeds till BOPE!
 

DeletedUser

Guest
Om nu BOPE grävt sin egen grav vilket inte alls är säkert så har de iallafall inte bara tittat på när ni försökte växa er stora på värsta.
Och även en IAP med BOPE som säkert skulle brytas när ni var färdiga med Värsta.

Creeds till BOPE!

Istället så bröt dom en diplomatisk förbindelse med uppsägningstid utan något som helst information förutom inkommande. Frågan är hur dom med diplomatiska relationer till dom ser på detta?

Som sagt - BOPE kommer gå under nu. 100% säkert. :cool:
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Istället så bröt dom en diplomatisk förbindelse med uppsägningstid utan något som helst information förutom inkommande. Frågan är hur dom med diplomatiska relationer till dom ser på detta?

Som sagt - BOPE kommer gå under nu. 100% säkert. :cool:

Låter som att wallin har lite panik, vänta några dagar så kommer eran dödsdom.
 

DeletedUser

Guest
Låter som att wallin har lite panik, vänta några dagar så kommer eran dödsdom.

Inte det minsta. Har alla min 212 anfall taggade och klara. Alla rams. :awsm:
Dina försök att försöka få det att låta som att om inte RageQ nu anfalls på direkten så vinner vi världen är däremot skrattretande. :rolleyes:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Har externa alltid vart fullt med så många patetiska smutskastningsförsök?D: har svårt att minnas att det alltid vart så illa^^

Hoppas att detta blir ett roligt och hårt krig.. Kul att RageQ kanske får en liten utmaning nu i alla fall.
Lycka till båda parter!
 

DeletedUser

Guest
Detta börjar spåra ur så sätter punkt på eran kukmätartävling och säger:

Skratta bäst som skrattar sist. Ni har grävt eran grav med detta BOPE; vilket ni lär märka snart. :cool:

När man sätter "punkt" i en debatt brukar man hålla flabben efteråt....

Förstår din panik just nu, ingen du kan tvinga på och sätta dig som kö och du kommer väl överväga att gråa dig snart.... :awsm:

Om du vill ha en axel och gråta ut över tror jag alla hjälper dig!

Ni whinar som kärringar när folk ger tillbaka med samma medicin som du/ni gör mot andra, komiskt men sant!

Och om vi nu skulle gå under gör vi det med värdigheten i behåll för att ha stått upp emot beteende likt ert, "wallin bölade för han inte fick vara ledare i ArBa och hotade och lämna", jo du Mussolini - Diktaturen har talat och det gick ju bra för den sist.
 

DeletedUser

Guest
Respekt till BOPE för att de försöker stoppa RageQ när de får ett läge. Men kommer de klara av att få ner dem? Kommer fler blanda sig i striden kanske?

Personligen tror jag att B2K tjänar mest på detta om inte BOPE eller RageQ faller som korthus.
 

Cherena

New Member
Reaktionspoäng
0
Då BOPE inte verkar vilja lägga upp en tråd själva så gör jag det.

BOPE har precis förklarat krig emot RageQ som dom hade en diplomatisk relation med. (Notera, dom bröt inte relationen utan skickade bara incs! Ajjabajja ELMORTE!)

Man får tacka dom för detta då vi i norra RageQ har vart smått uttråkade i kriget emot Värsta. Nu får vi mål närmare att adla.

För att citera Deprive - "Happy hunting"

B2K är likadana. Dom bryter inte heller den diplomatiska relationen innan dom förklarar krig.
 

DeletedUser

Guest
När man sätter "punkt" i en debatt brukar man hålla flabben efteråt....

Förstår din panik just nu, ingen du kan tvinga på och sätta dig som kö och du kommer väl överväga att gråa dig snart.... :awsm:

Om du vill ha en axel och gråta ut över tror jag alla hjälper dig!

Ni whinar som kärringar när folk ger tillbaka med samma medicin som du/ni gör mot andra, komiskt men sant!

Och om vi nu skulle gå under gör vi det med värdigheten i behåll för att ha stått upp emot beteende likt ert, "wallin bölade för han inte fick vara ledare i ArBa och hotade och lämna", jo du Mussolini - Diktaturen har talat och det gick ju bra för den sist.

Du påstår att vi gör på samma sätt som er i BOPE, Trinity. Intressant. Kan du säga någon stam som RageQ haft en diplomatisk relation med som vi backstabbat? Det kan då inte jag.

OBS: ArBa är inte RageQ så du inte kommer med en sådan kass jämföring.
 

DeletedUser

Guest
Respekt till BOPE för att de försöker stoppa RageQ när de får ett läge. Men kommer de klara av att få ner dem? Kommer fler blanda sig i striden kanske?

Personligen tror jag att B2K tjänar mest på detta om inte BOPE eller RageQ faller som korthus.

Fler kommer absolut lägga sig i striden. Frågan är bara på vilken sida? :cool:
 

DeletedUser

Guest
Haha ska ni be om hjälp? ni som var så kaxiga tidigare i den här tråden :)

Saken är den BOPE bränt ett par broar med att göra såhär återigen mot en som dom har diplomatiska relationer med. Första var ju efterallt WET, nu RageQ....

Undra hur deras "kompisar" tycker och tänker om detta... :cool:
 
Topp