BMF vs. Typedo

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
åh jag gillar att 20 inlägg som var relevanta och lika irr-relevanta som existerar just nu plötsligt försvann -.-'

men men, vi har inte fått höra något från Typedo's sida ännu? :O
 

DeletedUser

Guest
åh jag gillar att 20 inlägg som var relevanta och lika irr-relevanta som existerar just nu plötsligt försvann -.-'

men men, vi har inte fått höra något från Typedo's sida ännu? :O

20 inlägg va lite väl att ta i, de va hela 3 inlägg som inte hade något med kriget att göra som togs bort, sen vill jag även påpeka att är de något som inte passar så ta de via pm med mig istället för att posta inlägg om vad som tagits bort och inte så vi slipper onödiga off topic inlägg i trådar där dom inte hör hemma.

Back on topic. Lycka till båda sidorna, visa varandra nu vart skåpet ska stå ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
Aa, du man skall inte skryta....kanske te grannarna man farmar meeen inte ut i varje brev:thinking:
 

DeletedUser

Guest
Kanske BMF tar det pga att de har flera byar, men kommer att kosta dyrt, BMF har ett fåtal krigare, då se om de kan kriga eller, Typido har mer kunskap i bakfoten än de andra, och kravlista, lite kul får man vara :p
 

DeletedUser

Guest
Mina ledare har blivit arga för jag har gjort det här och ja ångrar för jag la upp detta ska inte hända igen.. Vill ni ha kvar tråden får någon Typedo spelare lägga upp statisik m.m...

Peace :)
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Jag tror crille011 vinner.

Tack <3 dock deltar jag inte i kriget:)

OnT: Att TYPEDO inte läser/svarar tyder på att de är oerfarna, då enligt min åsikt man knappast kan räknas som erfaren utan att läsa forumet.

Men om de har vunnit v8 så verkar de ju ha vissa bra spelare..
 

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
Tack <3 dock deltar jag inte i kriget:)

OnT: Att TYPEDO inte läser/svarar tyder på att de är oerfarna, då enligt min åsikt man knappast kan räknas som erfaren utan att läsa forumet.

Men om de har vunnit v8 så verkar de ju ha vissa bra spelare..

de??
du får gärna säga den personen ;)
vad ja vet e där bara en i typedo som var med o vann v8
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp