BMF vs. Typedo

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Sorry ac1d, måste rätta dig där, var till och med en av mina irl Polare som hade Salvi's acc ett tag, då hon sa att hon skulle sluta. sen tog hon tebax det runt en månad senare.
 

SALVI

New Member
Reaktionspoäng
0
Seriöst, skröt SALVI elr? :D

Anyhows, lycka te. Ta över där vi lyckades, dvs utrota Typedo ;)

Näe, inte skröt jag men du är väl lika stolt du som var med och vann V8 :p
Sen vill jag inte påstå att det är en merit för alla världar är olika och V8 var redan död.
Det enda motståndet var tiden för att nå 100% och det blev faktiskt en by kvar.
Roligt att det iaf retar någon.

För övrigt läser jag väldigt sällan detta forum.

Mvh,
SALVI
Baron i Typedo
vinnare av V8

:p
 

DeletedUser

Guest
Sitter inte i ledningen ville bara att ni ska veta vad som händer lite i k44 :)

Detta krig uppstod för vi hade en IAP med typedo som bröts och dom adlade en av BMF-s byar så vi ska nu adla upp dom kommer statistik efte 48h-s krigande...

Vill bara säga att Typedo har försökt få fred med BMF på alla olika sätt igår när kriget utbröt :)



Hm... Ni har fortfarande ganska svårt att hålla er till infon.
Ja, vi adlade er, så klart, vi hade ju ingen IAP längre för den upplöste ni för att ni tyckte vi var "dåliga". Och jag har sett ett sött litet brev där ni skriver att det "inte alls gör något att ni adlade den byn för han var inaktiv så no hard feelings"" var vad ni skrev. Tydligen sårade vi er stolthet ändå fast ni så tappert försökte låsas som ingenting.

I alla fall.

Jag fattar inte vad du snackar om att vi försökte få fred med er. Efter att ni bröt IAP var det ni som efter misslyckade anfall kom till oss med förslag/krav på IAP/allians vilket man kan se i ditt första inlägg.
 

DeletedUser

Guest
Hm... Ni har fortfarande ganska svårt att hålla er till infon.
Ja, vi adlade er, så klart, vi hade ju ingen IAP längre för den upplöste ni för att ni tyckte vi var "dåliga". Och jag har sett ett sött litet brev där ni skriver att det "inte alls gör något att ni adlade den byn för han var inaktiv så no hard feelings"" var vad ni skrev. Tydligen sårade vi er stolthet ändå fast ni så tappert försökte låsas som ingenting.

I alla fall.

Jag fattar inte vad du snackar om att vi försökte få fred med er. Efter att ni bröt IAP var det ni som efter misslyckade anfall kom till oss med förslag/krav på IAP/allians vilket man kan se i ditt första inlägg.

okii om ni är så j'vla bra kan du lägga upp statistiken ni har kommit igång med OBA lite men vi leder ju mer än dubbelt!!
 

DeletedUser

Guest
Tack <3 dock deltar jag inte i kriget:)

OnT: Att TYPEDO inte läser/svarar tyder på att de är oerfarna, då enligt min åsikt man knappast kan räknas som erfaren utan att läsa forumet.

Men om de har vunnit v8 så verkar de ju ha vissa bra spelare..

HAHAHA.

Visst, det är säkert bra att läsa på forumet, MEN.

Typedo är 39st.
På världen spelar 8.797.

Tror det är fler av de resterande 8758 (inte Typedo inräknat) som inte hänger på forumet.
BUHU synd för dem, de är oerfarna för att de inte spammar forumet som du gör.
 

DeletedUser

Guest
okii om ni är så j'vla bra kan du lägga upp statistiken ni har kommit igång med OBA lite men vi leder ju mer än dubbelt!!


Blev du sur nu när jag sa sanningen?


Varför läger du inte upp det själv? Nej, just det, din ledning ville ju inte... undra varför?
 

DeletedUser

Guest
hahah sanningen?? det enda jag vet att ni försvinner snart :D

Min ledning blev arga för jag inte frågade innan... Och för att dom inte vill jag ska lägga ut det får du fråga dom.. inte min sak...
 

DeletedUser

Guest
Efterssom Fegisen gummibjörn inte vågar lägga upp statsen för våra sugiga ledare säg det gör jag det.. För jag kommer tydligen bli kickad och 6 spelare till :S

namnlsw.png

Jag är inte lika dum som gummibjörn att inte glömma sudda ut mina kordinater hehehehe D:
 

DeletedUser

Guest
Jag vågar men jag e trogen mot min stam och gör som ledarna säger -.-

Hoppas dom får reda på vem du e och kickar dig?? -.- du visste att man inte fick lägga upp statsen men endå gjorde du det ??? jag viste inte att man inte fick men nu när jag vet gör jag inte det ! :/
 

DeletedUser

Guest
AA vi är dom gröna och typedo dom röda... Undrar vem statistiken är faktist.. ska nog försöka kolla upp det
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp