-BIA- förklarar offentligt krig mot V.O.S.!

mackan 9123

Member
Reaktionspoäng
0
snacka kan man ju marre om du är så avundsjuk på den där filmen kan du ju skaffa en själv om du inte kan så kan jag gör en åt dig:D
 

Sanjo

New Member
Reaktionspoäng
0
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAH heeeeerrre Gud... Detta var det BÄSTA jag sätt idag... HAHAHAHAHAHA marre detta va MÄKTIGT... HAHAAH
 

Sanjo

New Member
Reaktionspoäng
0
du har inte heller så bra humor sanjo jag tror det smittar av sig på V.o.Sarna:D

Du är PATATISK mannen... du gör saker o ting värre för dej...

Aa just det.. vi svartskallar, trukjävelar och blattar har inget humor.. vi rånar pansionärer.. och slåss bara.. Hahahahaha
 

mackan 9123

Member
Reaktionspoäng
0
jepp jag kommer att slakta er bäst att ni gör den avgörande stöten nu så ni inte tabbar er och jag blir er övermäktig precis som jag är nu fast ännu mer övermäktig slå till nu eller dö. synd att ni är så fega att ni inte vågar attackera mig.:rolleyes:
 

Sanjo

New Member
Reaktionspoäng
0
jepp jag kommer att slakta er bäst att ni gör den avgörande stöten nu så ni inte tabbar er och jag blir er övermäktig precis som jag är nu fast ännu mer övermäktig slå till nu eller dö. synd att ni är så fega att ni inte vågar attackera mig.:rolleyes:



Hahahahahaha övermäktig.. fan inbildar du dej att du är..?? du är lika övermäktig som det du har mellan dina ben... Hahah... enda fega här är DU.. hur många gånger ska man säga att du ska komma ner till jorden.. du e inget annat än en nolla..fjolla...
 

DeletedUser

Guest
1. Sanjo anmäl brevet du fick.. (inte bara till TW utan även till polisen om du så vill)
2. Kan ni ta och skärpa er..?? Det finns för *** småbarn här.. Ni beter er ju så värdelöst. Har ni ingen respekt??
 

DeletedUser

Guest
1. Sanjo anmäl brevet du fick.. (inte bara till TW utan även till polisen om du så vill)
2. Kan ni ta och skärpa er..?? Det finns för *** småbarn här.. Ni beter er ju så värdelöst. Har ni ingen respekt??

Jo, antingen det eller göra upp IRL
 

Sanjo

New Member
Reaktionspoäng
0
1. Sanjo anmäl brevet du fick.. (inte bara till TW utan även till polisen om du så vill)
2. Kan ni ta och skärpa er..?? Det finns för *** småbarn här.. Ni beter er ju så värdelöst. Har ni ingen respekt??


Borde kanske följa förslag nr1. Detta är fullt stötande och kan bötfällas i vissa fall. Såhär lågt sjunker man bara inte. Denna killen skämmer ut er svenskar och får de som är bra att se dåliga ut. Han är skam för er svenskar bara.
 

mackan 9123

Member
Reaktionspoäng
0
sanjo och jag har diskuterat via mail och vi båda har bestämt att backa ur kriget innan det blir värre vi kommer att sluta en nap med dom och vi hoppas att vi inte kommer drabba samman igen:D

jag vill också passa på att ursäkta mig för alla påhopp på sanjo m.fl och hoppas att det inte ska bli några fler tack för mig =D

och kan nån låsa denna tråd nu!!
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Stäng tråden snälla Angwidd ?

Jag förstår om det här forumet är dött, om ni ahr den här nivån på "diskussionerna" kan ni behålla det för er själva. Tragiskt.
 
Topp