-BIA- förklarar offentligt krig mot V.O.S.!

pont

Member
Reaktionspoäng
0
Efter att frasse gått över från -BIA- till V.O.S. och tillbaka så utbröt en ilsk diskution mellan våran ledare mackan 9123 och V.O.S. ledare sanjo, vilket tillslut resulterade i krig!

Vi vet att poäng inte är huvudsaken och vi kommer att visa V.O.S. att dom kommer ångra den dag dom förklarade krig.

-BIA- FTW!
 

DeletedUser

Guest
onödigt nu ju. inga adelsmän, så ingen känner ju nåt på det direkt.
 

mackan 9123

Member
Reaktionspoäng
0
jo det gör man faktiskt om man vinner vinner man respekt och så kan man ju hitta några utmärkta farms:D
 

Sanjo

New Member
Reaktionspoäng
0
jo det gör man faktiskt om man vinner vinner man respekt och så kan man ju hitta några utmärkta farms:D


Jag har mer respekt för djur.. grisar.. får och smuts.. än dej.. den dan jag har respekt för dej.. kommer jag hugga av mej armen.. PERSONLIGEN.. Och fjortisar som du ska inte komma o hota folk.. och sen hoppas på att allt går bra.. det var tack vare ditt HOT mot mej och förolämpningar mot mej o mina medlemmar... som jag fick nog. Du kan hota och förolämpa dina fjoll-kompisar .. men inte mej... Va fan fick du luft ifrån..
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
jo det gör man faktiskt om man vinner vinner man respekt och så kan man ju hitta några utmärkta farms:D

Haha, du har verkligen inte förstått än hur det ligger till? Att gå i krig med v.o.s var nog det dummaste du kunde ha gjort. Speciellt också för en sådan grej när du tar upp en flykting.

Vi har utplånat en stor del av dina medlemmar, praktiskt taget alla i k-54 och vi har nu ett tjugotal som farms. Visst, ni har också lyckats plocka någon, men det är spelare som ligger på 100 poäng och är inaktiva och om det är det du menar med att du får respekt och utmärkta farms på så förstår vi nog alla hur det kommer att sluta för dig den här gången...
 

pont

Member
Reaktionspoäng
0
Ta det lungt nu tjejer.

Vad jag vet så har större krig startat pga att medlemmar har varit osäkra på vilken stamm man vill vara i. Frasse ville väll byta omgivning så då går han med i V.O.S. och när han ser att omgivningarna är ännu värre där så går han tillbaka :)

Jag tycker att vissa (sanjo) är lite för känslig här. Ta det lungt.
-BIA- är inte fjollor och mackan är ingen fjortis heller.

Peace.... eller jag menar war :p
 

mackan 9123

Member
Reaktionspoäng
0
hmm jag är i k54 och ni har inte tagit min by och inte flandersj heller vilket resulterar att ni också bara går på dom med 100pts inte dom med 1000 och vänta du bara snart kommer mina medlemmar ha dig som en farm vänta bara sanjo och marre ni kommer stor dö haha:D
 

DeletedUser

Guest
Värst vilken koversation det blev här då... Må bästa stamm vinna, och det lär inte blir V.o.S....
 

DeletedUser

Guest
hmm jag är i k54 och ni har inte tagit min by och inte flandersj heller vilket resulterar att ni också bara går på dom med 100pts inte dom med 1000 och vänta du bara snart kommer mina medlemmar ha dig som en farm vänta bara sanjo och marre ni kommer stor dö haha:D

Men lol, om vi vill kan vi plocka dig.. men palla bli av med typ hälften av armén för någon som dig. Liksom hur gammal är du? 15? :S Tycker inte orsaken till kriget är värt det, och om du nu är så bra, varför attackerar inte du själv?
 

DeletedUser

Guest
Tyvärr, så är nog medelåldern för det här spelet lägre än 15...
 

pont

Member
Reaktionspoäng
0
men palla bli av med typ hälften av armén för någon som dig. Liksom hur gammal är du? 15? :S

Vad har åldern med det här att göra?:confused:

Jag är 16 och jag vet att jag inte är sämre än flera som är över 20 år.

Jag tror ni börjar tappa greppet.
 

mackan 9123

Member
Reaktionspoäng
0
Ämne mackan 9123 attackerar Porporella
Skickat 17 06 07 17:05
Försvararen har vunnit
Lycka (från anfallarens synvinkel)

4.7%
Moral: 100%

Anfallare: mackan 9123
By: 001. Gröna Lund (496|500) K54

Kvantitet: 0 0 0 0 ***0 0 0 0 0 0 0
Förluster: 0 0 0 0 *** 0 0 0 0 0 0 0


Försvarare: Sanjo
By: Porporella (510|494) K45

Kvantitet: 170 101 100 106 74 0 61 0 0 0 1 0
Förluster: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0




Spionage
Resurser spejade: 4.265 4.745 4.473
Byggnader: Högkvarter (Nivå 13)
Barrack (Nivå 7)
Stall (Nivå 8)
Verkstad (Nivå 2)
Smedja (Nivå 11)
Samlingsplats (Nivå 1)
Staty (Nivå 1)
Marknad (Nivå 2)
Sågverk (Nivå 19)
Lergrop (Nivå 19)
Järngruva (Nivå 18)
Farm (Nivå 13)
Förråd (Nivå 10)
Gömställe (Nivå 3)
Mur (Nivå 14)

om ni vill så kan ni attackera han han är rätt så dålig för att ha över 1000pts eller vad tycker ni?
 

DeletedUser

Guest
det är ju inte direkt bra, inte dåligt... Han verkar vara det man kallar turtles....
 
Topp