-BIA- förklarar offentligt krig mot V.O.S.!

Sanjo

New Member
Reaktionspoäng
0
du ska inte uttala dig om att ha fått support som hela din arme består av support vad kan du ha kanske 1 paladin tro inte att du kan komma här och säga att min arme består mestadels av support när hela din består av support. jävla noob!!!

Kompis har du inget liv.. varje gång jag kommer in så är du här.. och det ÄR support.. du bajsade på dej bara jag skickade ut nåra scouts.. varför lipar du direkt.. du behöver proffs-hjälp av något slag kompis.. sök det.. kommer hjälpa dej..
 

DeletedUser

Guest
Finns det inga mods här? Om det finns, så är det väl dags för några varningar och en geschlossen....
 

DeletedUser

Guest
du ska inte uttala dig om att ha fått support som hela din arme består av support vad kan du ha kanske 1 paladin tro inte att du kan komma här och säga att min arme består mestadels av support när hela din består av support. jävla noob!!!

Kanske är för att hela din stam bara attackerar honom? Vi har som taktik att plocka alla dina lagkamrater först och sedan plocka dig.. Har du inte förstått det än? Tror du det funkar om alla går på en hela tiden, självklart att hans försvar består av support då. Think man!
 

mackan 9123

Member
Reaktionspoäng
0
synd att han skickade att mail till mig igår och sa att alla han gubbar var hans egna han vågar inte erkänna att han är en noob som inte kan spelet och mina medlemmar börjar tröttna på det här kriget det känns som att kriga mot noobs säger dom så om det är några spelare utan stamm fråga inte om ni får joina V.o.S dom är en bunt av noobs som tror att derass rank ska vinna krigen åt dom.:D
 

Sanjo

New Member
Reaktionspoäng
0
synd att han skickade att mail till mig igår och sa att alla han gubbar var hans egna han vågar inte erkänna att han är en noob som inte kan spelet och mina medlemmar börjar tröttna på det här kriget det känns som att kriga mot noobs säger dom så om det är några spelare utan stamm fråga inte om ni får joina V.o.S dom är en bunt av noobs som tror att derass rank ska vinna krigen åt dom.:D

nr1.. man lämnar aldrig sina trupper hemma när man ser att man är påväg att bli scoutad. (hur vet man att det e scouts? det vet man på tiden d tar för anfallaren)

nr2. Antal trupper du fick var hälften av det jag hade hemma vid detta laget...

Asså jag fattar verkligen inte var killen får luft ifrån.. hans inlägg är skrattretande och visar bara att hans ingelligens och IQ ligger på ko nivå..
 

mackan 9123

Member
Reaktionspoäng
0
jaha har du fått mer support nu dina medlemmar är verkligen generösa synd att du inte klarar dig med 2 stycken som supportar dig jag erkänner att jag har 2 st som supportat mig men du vågar inte erkänna att hela din arme består av support förutom ynka 170 sjut 100 svärd eller vad det nu var.
 

Sanjo

New Member
Reaktionspoäng
0
jaha har du fått mer support nu dina medlemmar är verkligen generösa synd att du inte klarar dig med 2 stycken som supportar dig jag erkänner att jag har 2 st som supportat mig men du vågar inte erkänna att hela din arme består av support förutom ynka 170 sjut 100 svärd eller vad det nu var.



Hahaha.. hur många som står bakom mej är inte intressant.. det som är intressant är att hela din fjolliga stam.. attackerar bara mej... vilket jag tycker är jävligt roligt då de skickar sina trupper mot en säker död... du leder dom in i förintelsen bara.. snart kommer de inse att "ledaren" är inget annat än ointelligent och de kommer börja droppa av... smart tänkt.. ;) klappa dej själv på axeln nu..Haha
 

mackan 9123

Member
Reaktionspoäng
0
en sak ska du veta att dom attackera inte dig för att jag har sagt det utan för att dom vill ha bort ditt feta arsel från svenska tw
 

Sanjo

New Member
Reaktionspoäng
0
en sak ska du veta att dom attackera inte dig för att jag har sagt det utan för att dom vill ha bort ditt feta arsel från svenska tw

Oh är vi lite rasistiska nu oxå... kanske jag kan visa ditt mail ang detta..

"jävla emo åk dit du hör hemma svartskalle, trukjävel, gå och dö ingen kommer sakna dig ändå passa så att inte jag spottar på dig men jag är inte så töntig så jag spottar på folk så spring och hoppa i sjön om du vet vad innebär noob du suger på tw haha noob bögjävel"


tycker detta är ett passande moment... själv tycker jag att rasistiska angrepp är det lägsta man kan nå....
 

Sanjo

New Member
Reaktionspoäng
0
nu får du ge dig sanjo du ska vara 24 år men beter dig betydligt yngre:confused:[/QUOTE


jävla emo åk dit du hör hemma svartskalle, trukjävel, gå och dö ingen kommer sakna dig ändå passa så att inte jag spottar på dig men jag är inte så töntig så jag spottar på folk så spring och hoppa i sjön om du vet vad innebär noob du suger på tw haha noob bögjävel


Du kontrollerar situationen.. du skapar allt detta.. du har två val.. antingen att ge upp och backa.. eller att fortsätta.. och då kommer det inte sluta fint.. va en klok pojke och välj rätt..
 

Sanjo

New Member
Reaktionspoäng
0
du får backa vi är inte direkt hotade av er så vill ni bli kvitt så får ni backa:rolleyes:

Vad i helevete snackar du om? Fortfarande ser jag mitt namn på er persentation... du öppnar en tråd och provocerar mej ännu mer.. och sen vill du att vi ska backa.. va fan snackar du om..

och om ni inte är "hotade"..varför skulle vi backa då.. behöver vi backa.. du motsäger dej själv för helvete
 
Senast ändrad:

mackan 9123

Member
Reaktionspoäng
0
det är ju väntat att ditt namn står där vart ska vi annars ha det och jag snackar om att om ni få slut på kriget så är det ni som får backa.:D
 

DeletedUser

Guest
det är ju väntat att ditt namn står där vart ska vi annars ha det och jag snackar om att om ni få slut på kriget så är det ni som får backa.:D

Du måste ju inse hur fjollig du är. För det första det där ras. mailet sen "din" film på framsidan, du tycker du är jättetuff.. Den är gjord av ett företag för att vem som helst ska kunna använda den.

kolla detta t.ex. http://mackan.9123.suger.kuk.youaremighty.com/
 
Topp