B-B vs D E

DeletedUser

Guest
jaha okej. Men EDT får skylla sig själva isåfall. Sen fick ni inkommande från Amox, VVS, spha och D E förstår jag, samtliga forna allierade. Fan det är så synd om er alltså :/ backstabbade av allt och alla.. eller vah
 

DeletedUser

Guest
jaha okej. Men EDT får skylla sig själva isåfall. Sen fick ni inkommande från Amox, VVS, spha och D E förstår jag, samtliga forna allierade. Fan det är så synd om er alltså :/ backstabbade av allt och alla.. eller vah


nopp endast edt. de är de enda jag har sagt:)
spha? haha ta reda på fakta för fan:) hahaha
det var du som sa att vi backstabba... eller hur.. håll dig till en sak och sluta byt ämne, säg nu vilka vi backstabba och sluta grina någon gång:D
 

DeletedUser

Guest
har ingen aning om vad konta gjort er, och den enda faktan jag har är TWstats. Om jag brydde mig så skulle jag fråga någon, jag konstaterar bara vad som händer. händer ingenting intressant på v9, det enda på TWstats jag kollar är typ vilka ni adlar. Och jag ser inge sprit, mr. eryylwen sprithetsare hämndsökare tistelkämpe :D
 

DeletedUser

Guest
har ingen aning om vad konta gjort er, och den enda faktan jag har är TWstats. Om jag brydde mig så skulle jag fråga någon, jag konstaterar bara vad som händer. händer ingenting intressant på v9, det enda på TWstats jag kollar är typ vilka ni adlar. Och jag ser inge sprit, mr. eryylwen sprithetsare hämndsökare tistelkämpe :D

Konta? Nej konta har inte gjort oss någonting:) Inte nexon85 heller:) Jag undrar fortfarande vilka vi har backstabbat faktiskt:D:D
T.W stat, ta dig en titt på t.w stat och kolla lääääääääääääääääängre tillbaka såfall:)
 

DeletedUser

Guest
hopp hepp happ

Hur går det för er egentligen ?
Alltså, inte i snoppmätartävlingen, utan i det riktiga kriget.
 

DeletedUser

Guest
Jasså, så det gör jag:) haha
du är bra rolig du:)

trögt fanskap.. :) du har då mig ett gigantiskt ordförråd du :) haha

Ja mitt ordförråd är stort, men inget jag delar med mig till dig av:D dessutom är det här ett forum med regler som säger att man ska hålla tonen (okej jag tror iallafall att det finns såna regler). Det jag vill säga är att jag inte bjuder på mer än så.

Men jag är klar i den här tråden, har inget med kriget att göra och har aldrig haft det heller, rent praktiskt.

Ville bara få fram vad jag tycker om bröderna backstab.

puss och kram
 

DeletedUser

Guest
Nee sahhj :( vem ska jag nu dela med mig Diplomati för AoM?
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: D E
Players: iggymac tim01

Side 2:
Tribes: B-B
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 170
Skillnad: 166

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 36,598
Sida 2: 1,448,976
Skillnad: 1,412,378

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: B-B
Players:

Side 2:
Tribes: D E
Players: iggymac tim01

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 221
Sida 2: 4
Skillnad: 217

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,889,437
Sida 2: 36,598
Skillnad: 1,852,839

chart
 
Topp