B-B vs D E

DeletedUser

Guest
Stammen B-B har nu blivit på ett riktigt bushumör. Och det kan alltid sluta på ett och samma sätt.
Vi har många av oss haft lite svårt att hitta våran plats att busa. Vi testade med Ny, med A-lag men vi har nu hittat och funnit våran plats.

Vi bestämde oss helt enkelt för att bilda en stam tillsammans bara, där vi kan busa fritt:)

D E är en stam som valt att busa med oss, genom att irretera mina bröder och systrar. Och efter att rekrytera in spelare mitt bland vårat kluster blev pricket över I:et.

Eryylwen hälsar D E helt enkelt så här.

Stammen B-B förklarar här med krig mot D E.

Officiell start: 20.00

Kolla gärna våran krigsförklaring via videoklippet.

B-B vs D E
Skapare: Allibabass

Må bästa stam vinna
 

DeletedUser

Guest
Tycker det är fegt av Dampen och andra fördettingar från EDT att vända kappan efter vinden, från att ha utgett sig för att vara Sprits fiende nummer ett så slickar ni nu i er bottensatsen och springer deras ärenden. Men de har väll gett er amnesti ett tag.
 

DeletedUser

Guest
Tycker det är fegt av Dampen och andra fördettingar från EDT att vända kappan efter vinden, från att ha utgett sig för att vara Sprits fiende nummer ett så slickar ni nu i er bottensatsen och springer deras ärenden. Men de har väll gett er amnesti ett tag.

Jag vet inte riktigt vad du har med saken att göra, eller vad du har för skäl att hoppa på dampen :) Men ta reda på lite fakta innan du öppnar din käft igen:) hehe puss puss:)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag fått lite inkommande under natten av 4 D E spelare :D

Ryktas vidare att 2 hitils itne vet vad murbräckor är ;)
 

DeletedUser

Guest
Tycker det är fegt av Dampen och andra fördettingar från EDT att vända kappan efter vinden, från att ha utgett sig för att vara Sprits fiende nummer ett så slickar ni nu i er bottensatsen och springer deras ärenden. Men de har väll gett er amnesti ett tag.

Gamla EDT? Vi är snarare gamla A-lag som har mindre gillat D E:s stil ett bra tag...
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: B-B
Players:

Side 2:
Tribes: D E pain
Players: iggymac tim01

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 33
Sida 2: 30
Skillnad: 3

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 26
Sida 2: 0
Skillnad: 26

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 275,951
Sida 2: 234,993
Skillnad: 40,958

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 216,315
Sida 2: 0
Skillnad: 216,315

image.php
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
DE som redan varit i krig med både SPRIT och WoS ett längre tag kommer nu falla som ett korthus. dock anser jag att B-B är fega som går på en stam som redan har det tufft, men vill man bara adla lätta byar så vill man.;)
 

DeletedUser

Guest
DE som redan varit i krig med både SPRIT och WoS ett längre tag kommer nu falla som ett korthus. dock anser jag att B-B är fega som går på en stam som redan har det tufft, men vill man bara adla lätta byar så vill man.;)

Tack för den piken :) Vad ska vi annars gå på? Och sen har vi haft ett sorts personligt agg mot dem en längre tid (sedan A-lagets tid om jag minns rätt), och nu när vi äntligen är tillräckligt busiga och inte har så många "vänner" längre, så får man ju passa på :)
 

DeletedUser

Guest
Tack för den piken :) Vad ska vi annars gå på? Och sen har vi haft ett sorts personligt agg mot dem en längre tid (sedan A-lagets tid om jag minns rätt), och nu när vi äntligen är tillräckligt busiga och inte har så många "vänner" längre, så får man ju passa på :)

Nä vi har inga vänner, vi är 11 st små stackare som gör allt för att få vänner här:) haha
 

DeletedUser

Guest
DE som redan varit i krig med både SPRIT och WoS ett längre tag kommer nu falla som ett korthus. dock anser jag att B-B är fega som går på en stam som redan har det tufft, men vill man bara adla lätta byar så vill man.;)

hm.. sprit tror jag knappast har kört fullt ut på D E då dom har amox rnr o många andra stammar att rensa bort..

samma sak WoS har dom gett fullt ut på D E?
 

DeletedUser

Guest
Ja detta kriget gör ju saker o ting sååååååååååååååå..... mycket svårare för Sprit.......
 
Topp