Bästa stammen genom tiderna på .se?

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Oh you Eggeh. Nu måste jag ju skriva nåt fint om BJÖRN.

Jag har inte spelat i speciellt många stammar, men utav de jag spelat i var BJÖRN i särklass finast. -SK- hade som Egg säger många grymma spelare men det blev aldrig riktigt det där sammansvetsade under den tiden jag spelade (mer eller mindre aktivt heh).

I BJÖRN bytte visserligen konton ägare ganska många gånger och vissa spelare passade kanske inte helt in men överlag var det en jävligt funktionell och skön stam att spela i. Det fina var att det var väldigt blandade skills i stammen men alla jobbade för att lära sig och lära varandra. Folk kunde köra individuellt men ändå jobba för stammen och framförallt hade nog de flesta jävligt roligt.

Om vi sen åstadkom något värt att nämna vetefan, jag vet bara att om jag mot förmodan skulle spela igen så skulle det vara i en sån stam.
 

DeletedUser

Guest
Oh you Eggeh. Nu måste jag ju skriva nåt fint om BJÖRN.

Jag har inte spelat i speciellt många stammar, men utav de jag spelat i var BJÖRN i särklass finast. -SK- hade som Egg säger många grymma spelare men det blev aldrig riktigt det där sammansvetsade under den tiden jag spelade (mer eller mindre aktivt heh).

I BJÖRN bytte visserligen konton ägare ganska många gånger och vissa spelare passade kanske inte helt in men överlag var det en jävligt funktionell och skön stam att spela i. Det fina var att det var väldigt blandade skills i stammen men alla jobbade för att lära sig och lära varandra. Folk kunde köra individuellt men ändå jobba för stammen och framförallt hade nog de flesta jävligt roligt.

Om vi sen åstadkom något värt att nämna vetefan, jag vet bara att om jag mot förmodan skulle spela igen så skulle det vara i en sån stam.

Läste BJÖRN, behövde inte läsa mer. BJÖRN nuff said :)
 

Golonmo

Member
Reaktionspoäng
0
BringT med SirBrobeck i spetsen, jag vet att det aldrig kommer finnas en bättre stam.
 

Mr L0L

Member
Reaktionspoäng
0
Seamen på v5 :D
Kanske inte bäst men absolut den härligaste stammen man lirat i någonsin :)
 

DeletedUser

Guest
Det intressanta med den här tråden är alla även fast folk spelat på samma världar så har alla olika svar. :)
Snart kommer väl nån och skriver WCW (sweat)
 

DeletedUser

Guest
Konstigt att ingen nämnt dem innan, men jag tycker WCW förtjänar en plats här.
 
Reaktionspoäng
0
De var ju bättre än Dig och pöta iaf.. något att skryta om :)
true storeh!
Du kängade dig precis när du erkände att du spelat i TKOTRT :/

Jag ser att du har en känga på huvudet, en fotbeklädnad fylld med skitsnack. Du tyckte att TKOTRT var bättre än mig och Pöta, alltså är det uppenbarligen ett steg i rätt riktning och ingen känga :)
haters_gonna_hate3.jpg

Nu kanske du tänker längre än näsan räcker :)
 
Topp