Bästa stammen genom tiderna på .se?

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Som topicen lyder, vilken är enligt er åsikt den bästa stammen genom tiderna på .se? Motivera gärna era svar :)

Personligen gillar jag CCCP från V3 och Sprit från V9 (när Jäger var ledare) absolut bäst och rankar därför dem som de bästa stammarna genom tiderna, effektivitet var deras signum och tog dem oerhört långt helt enkelt. Även Ecalos är en oerhört duktig stam, måste vara den stam som för tillfället är mest fruktad att möta i ett krig.

Det är fullt tillåtet att hålla med eller säga emot vad andra tycker bara man håller det på en rimlig nivå och inte går till personangrepp etc för någon annans åsikt.
 

DeletedUser

Guest
Eftersom att jag aldrig spelat v1/v2 aktivt så tror jag inte riktigt att jag kan säga detta, men vafan :p

V2's Bringt, NoD från v3, [rs] från v5 och NiC från v7. UrbanT på v11 har stor chans att slå sig in bland några av dessa, har ägt v11 sedan start i stort sett.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Eftersom att jag aldrig spelat v1/v2 aktivt så tror jag inte riktigt att jag kan säga detta, men vafan

V2's Bringt, NoD från v3, [rs] från v5 och NiC från v7. UrbanT på v11 har stor chans att slå sig in bland några av dessa, har ägt v11 sedan start i stort sett.

Dom heter faktiskt BringT nu :mad::mad::mad::mad::mad:
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Vad jag hört är dom rankade 1 där :)

BringT heter dem ju och inte UrbanT :eek: Eller är det någon annan stam än denna ni syftar på nu?

Stamnamn: Bring it
Tag: BringT
Antal medlemmar: 43
Poäng av den 40 bästa spelarna: 838.513
Sammanlagda poäng: 841.033
Genomsnittliga poäng: 19.558
Rank: 1

:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Sprit! Var helt klart grymmast när den o store Jäger ledde stammen :)
UrabanT var bra i V.8 men vi får se hur det går för dom på V.11 :)

Booya är ju annars en stam som är bra :awsm:
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
*N*S*
UrbanT
Horden
BooYaa!

WUNDERBARA!

sen är TCO väldigt duktiga me
 

DeletedUser

Guest
*N*S*
UrbanT
Horden
BooYaa!

WUNDERBARA!

sen är TCO väldigt duktiga me

Det är sjukt att du ens skriver med *N*S* under denna topicen..


UrbanT v8. Störst, bäst och vackrast. No doubt!
Närmaste utmanaren är Sprit v9, sen gillar jag även Ecalos v4 av någon underlig anledning men som sagt UrbanT. Tråden kan låsas :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Gugge sa det i spelartråden tycker jag. Man kan inte säga att en stam från senare än, ja, när det gäller stammar så runt v8 är .se's bästa stam. Världarna där efter har "vunnits" alldeles för fort för att avgöra något sådant. Samma med v6 men v5 och v7 lever fortfarande så vi kan inte räkna därifrån.
 

Armeniacus

New Member
Reaktionspoäng
0
VVV (V3) utan tvekan. Tråkigt att stammen upplöstes. Spelaren som var ledaren för VVV hette TW7130. Han är enligt mig en av de bästa ledarna TW någonsin skådat.
 

DeletedUser

Guest
VVV (V3) utan tvekan. Tråkigt att stammen upplöstes. Spelaren som var ledaren för VVV hette TW7130. Han är enligt mig en av de bästa ledarna TW någonsin skådat.

Så det faktum att majoriteten i VVV endast skickade anfall innehållandes adlar (internadling) under 18 månaders tid spelar mindre roll? Eller är det kanske vad som menas med att vara en riktig elitstam?

Liten överdrift kanske, men i det stora hela är var det rent generellt alldeles för mycket Sim City där för att de ska få räknas till de bra stammarna. TW7130 var riktigt trevlig att prata med, men han verkade inte ha någon egen vilja utan var endast ansiktet utåt medan andra spelare i själva verket styrde stammen. Han lovade saker till höger och vänster och sedan slutade det med backstab och brutna löften och på detta finns åtskilliga exempel.

För att återgå till ämnet så kan jag inte göra annat än att nominera CCCP när Mannel, Hitem, Tyfon & co fortfarande var kvar. De var grymma allihop. Samtidigt var DöD en riktigt duktig stam som krigade på ett sätt som jag inte kan hitta några tidigare exempel på. Att de två stammarna senare mergade bäddade för succé och till viss mån (det blev lite för många stammar (30-40?) mot oss till slut, det ska erkännas) och folk slutade. Men så länge de flesta var någorlunda aktiva så var vi fruktansvärt effektiva och det är en tid jag aldrig kommer att glömma och förmodligen väldigt lång tid framöver kommer det även att vara en peak i min tribalsaga.

Andra stammar att nämna:

[rs] - Riktigt stark ledning och duktiga spelare och även många nya spelare med v5 som sin första värld och som blev upplärda av oss andra lite mer meriterade och erfarna spelare. Jag tror att nyckeln till vår framgång var 25% ledning, 25% humor, 15% kött, 15% aktivitet, 15% barbarfrossa och 5% vilja att adla denea. ;)

Domdom - Face facts, ingen trodde att vi skulle få en sån bra start som vi fick och få stammar på .se kan mäta sig med vår aktivitet och vad vi åstadkom. Originalgänget där var dessutom det skönaste gänget jag någonsin spelat med och vi satt på skype och bara gnatade på i evigheter om allt och inget.

Citrus - Måste ju bara älska min lilla fanclub :awsm:
 
Topp