Bästa offensiva/defensiva stam/spelare

DeletedUser

Guest
Bästa Offensiva stammen
K¤O¤L av egna bittra erfarenheter

Defensiva stammen
MR

Offensiva spelaren
Ebolas helt klart envisare anfallare har jag inte mött...eller..många nära den platsen i K¤O¤L


Defensiva spelaren
Bra fråga:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Haha. Blygsamheten själv!:rolleyes:


Har haft en stillsam resa i K66:s utkanter, så svaren baseras på mina intryck snarare än erfarenheter.

Offensiva spelaren: K¤O¤L

Defensiva spelaren: Smokin (K¤O¤L). Det inte ofta K¤O¤L erkänner enskilda spelare för sina bedrifter. Nästan lika sällan som det bjuds in spelare. Denna kis lyckades med båda.

Offensiva stammen: K¤O¤L

defensiva stammen: K¤O¤L (Deffar så bra att ingen har vågat försöka)
 

DeletedUser

Guest
Haha, stor i orden liten på jorden :) Vi försöker med den här tråden igen!


Offensiva spelaren: JockDeRock (Han köttar dag och natt)

Defensiva spelaren: Svårt, har inte mött någon än som orkat stå emot en längre tid. Vet dock vad EE och Brobeck gjorde mot DO, men eftersom jag inte mött någon ska jag inte vara partisk för att jag gillar dom, återkommer när jag hittat någon!

Offensiva stammen: Bring it

Defensiva stammen: TCO
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Även jag kör en update här :D


Offensiva spelaren: JockDeRock utan tvekan. Många tvivlade på honom pga alla internadlingar men dem lär ju inte tvivla längre ^^.

Defensiva spelaren: No idea, inte mött någon bra än.

Offensiva stammen: Bring it, våra systrar är få men köttar likförbannat som fan. Hade 900 incs när Bringt gick in i kriget. Tror att jag fick totalt 50 nya efteråt.

Defensiva stammen: TCO, Överaskade av K¤O¤L (som många sågs som v2s bästa stam) men lyckades ändå stå emot och vända, mycket pga vår defensiva kraft.
 

DeletedUser

Guest
Väldigt många som skriver hur bra offensiv KOL har, antingen är deras off trupper slut eller så överskattar alla dem. Vi i TCO förlorar inte så många byar nu längre .
 

DeletedUser

Guest
Väldigt många som skriver hur bra offensiv KOL har, antingen är deras off trupper slut eller så överskattar alla dem. Vi i TCO förlorar inte så många byar nu längre .

Eller så lever ni upp till ert rykte som bästa defensiva stam.
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Offensiva spelaren: J0ckderock, vem annars :)

Defensiva spelaren: j0cke, testa honom ? :)

Offensiva stammen: Hm, tror Solace är hungrigast när dom är igång..

Defensiva stammen: TCO, får det faktiskt bli, med mig i en del av fronten.

HAh,
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Update va det ja


Offensiva stam: TCO är den enda stammen som jag inte känner att Bring it är kapabla att hålla tillbaka. Känns skönt att vara deras Bitches=)

Offensiva spelare: Bring it, överlägset störst på servern. 33miljoner och 3475 byar,

Defensiva stam: TCO, K¤O¤L har såå lång väg kvar att vandra om dem tänkt rubba TCO. Tack vare yber aktivitet och "allt mitt är ditt" mentalitet är det aldrig problem att få fram gubbar i tid i den stammen.

Defensiva spelare: EdubbleE, supernova. Partiskt och tråkigt men ack så sant.
 

DeletedUser

Guest
Finns ingen stam som kan mäta sig med K¤O¤L, synd att dom inte är i samma form som tidigare för då skulle dom sopat mattan med er allihop...
 

DeletedUser

Guest
Finns ingen stam som kan mäta sig med K¤O¤L, synd att dom inte är i samma form som tidigare för då skulle dom sopat mattan med er allihop...

Då kan du ju inte säga att ingen kan mäta sig med dem om de inte är så längre...
 

DeletedUser

Guest
Ska förtydliga, det finns ingen stam som varit lika bra som K¤O¤L när dom var som bäst. Värre köttmaskin har aldrig funnits på v2. Hade dom varit lika bra idag så hade dom mosat allt motstånd :)
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Ska förtydliga, det finns ingen stam som varit lika bra som K¤O¤L när dom var som bäst. Värre köttmaskin har aldrig funnits på v2. Hade dom varit lika bra idag så hade dom mosat allt motstånd :)

Förstår inte det hela ?
Det är väl fortfarande samma spelare?
Vad gör dom sämre nu?
Inaktivitet,?
Det är spelarna som väljer det eller det hänt något IRL, men troligtvis inte för halva stammen.
Sen har KOwL inte gjort något "stort" i mina ögon, och när dom väl gör det så åker dom på stryk.
Tyvärr, sant.
 

DeletedUser

Guest
Ska förtydliga, det finns ingen stam som varit lika bra som K¤O¤L när dom var som bäst. Värre köttmaskin har aldrig funnits på v2. Hade dom varit lika bra idag så hade dom mosat allt motstånd :)

LAD var en värre köttmaskin. Sen köttade gamla 20 något enormt i -ST- kriget.
 

DeletedUser

Guest
Bästa Offensiva stammen
Yaks/BringT

Defensiva stammen
TCO

Offensiva spelaren
Har knappt fått riktiga rökare, men EdubbleE e riktigt vass


Defensiva spelaren
??
 

DeletedUser

Guest
Vet ej hur den tiden var för jag spelade inte då, men KWN måste väll varit en jävla stor maskin som köttade alla innan stammen gick under? Kan jag få lite info i alla fall om hur den legendariska stammen i V2 skötte sig :rolleyes:
 
Topp