Bästa offensiva/defensiva stam/spelare

DeletedUser

Guest
Jaoo snackar skit om 20 gör man internt och bakom deras rygg så de inte mräker något :D


Aja eftersom mina kära stamkamrater tycker att jag är känd som "det där puckot" som bara skriver skit här på forumet så skall jag häpna dem med ett serriöst inlägg

Bästa offensiva stam
K¤O¤L och TCO tycker jag delar förstaplatsen här. Båda två slänger inte ut sig off sporadiskt utan väljer ett mål och vräker på när och var det behövs

Bästa defensiva stam
Många stammar som försökt köra defensiva stilen. Brakat ihop något brutalt. Defensiva trupper har man för att... ah någonting vettigt gör dom säkert?

Bästa offensiva spelare
n3apower iponerade rätt rejält på mig för ett tag sedan. Ett hiskeligt tämpo på att ta byar en stund. Även om de va tomma så är det fortfarande snäppet på omöjligt det han gjorde

Bästa defensiva spelare
topazzz måste jag säga här. Va och sov en dag och kom tillbaka bara för få se att man tappat en by. Börjar sporadiskt skicka anfall men där var det stopp något brutalt. Inga knep funkade på människan och jag försökte ta tillbaka min älskade by flera gånger
 

DeletedUser

Guest
Bästa offensiva stam:
Finns det någon som ens bör nämnas i samma andetag som K¤O¤L.
Utan tvekan den bästa stammen offensivt,enda faran som jag ser är om vi blivit för bekväma efter all denna internadling och upprensing av skitspelare i våra regioner.

Bästa defensiva stam:
Då jag personligen bara krigat mot UT och MR,(de andra vi attackerat har varit ensidig utrotning) så får jag väl säga K¤O¤L där med.
Enstaka spelare hos MR får högsta betyg,likaså nån enstaka i Urban,men det gör ingen stam.
K¤O¤L starka defensivt :confused:,ingen har ju egentligen vågat provat så jag har ingen statistik som styrker mitt påstående.

Bästa offensiva spelare:Ebolas eller mig själv,bakom oss kommer en drös med andra K¤O¤L-spelare.

Bästa defensiva spelare:Även här är det en K¤O¤L-spelare,även fast han bör nämnas som MR-spelare i detta sammanhang,det var ju där han visade att han bör spela i K¤O¤L istället.
Smoking är namnet.

Tack för ordet

MVH ödmjuke Canza
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Bästa offensiva stam:
Finns det någon som ens bör nämnas i samma andetag som K¤O¤L.
Utan tvekan den bästa stammen offensivt,enda faran som jag ser är om vi blivit för bekväma efter all denna internadling och upprensing av skitspelare i våra regioner.

Bästa defensiva stam:
Då jag personligen bara krigat mot UT och MR,(de andra vi attackerat har varit ensidig utrotning) så får jag väl säga K¤O¤L där med.
Enstaka spelare hos MR får högsta betyg,likaså nån enstaka i Urban,men det gör ingen stam.
K¤O¤L starka defensivt :confused:,ingen har ju egentligen vågat provat så jag har ingen statistik som styrker mitt påstående.

Bästa offensiva spelare:Ebolas eller mig själv,bakom oss kommer en drös med andra K¤O¤L-spelare.

Bästa defensiva spelare:Även här är det en K¤O¤L-spelare,även fast han bör nämnas som MR-spelare i detta sammanhang,det var ju där han visade att han bör spela i K¤O¤L istället.

Tack för ordet

MVH ödmjuke Canza


Ja, jag säger inte emot dig :rolleyes:
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Bästa offensiva stam:
Finns det någon som ens bör nämnas i samma andetag som K¤O¤L.
Utan tvekan den bästa stammen offensivt,enda faran som jag ser är om vi blivit för bekväma efter all denna internadling och upprensing av skitspelare i våra regioner.

Bästa defensiva stam:
Då jag personligen bara krigat mot UT och MR,(de andra vi attackerat har varit ensidig utrotning) så får jag väl säga K¤O¤L där med.
Enstaka spelare hos MR får högsta betyg,likaså nån enstaka i Urban,men det gör ingen stam.
K¤O¤L starka defensivt :confused:,ingen har ju egentligen vågat provat så jag har ingen statistik som styrker mitt påstående.

Bästa offensiva spelare:Ebolas eller mig själv,bakom oss kommer en drös med andra K¤O¤L-spelare.

Bästa defensiva spelare:Även här är det en K¤O¤L-spelare,även fast han bör nämnas som MR-spelare i detta sammanhang,det var ju där han visade att han bör spela i K¤O¤L istället.
Smoking är namnet.

Tack för ordet

MVH ödmjuke Canza

Diplomat...hmm...propaganda minister låter bättre. :D
Så Canza samma fråga, men ej K¤O¤L eller dess spelare? :)
 

DeletedUser

Guest
Bästa Offensiva stammen
Svårt. K¤O¤L eller 20. Men nu måste dom köra igång så dom behåller den platsen :)

Defensiva stammen
Svårt de med...TCO blir det nog, med TKOTRT - TCO kriget i minne.

Offensiva spelaren
Finns många bra men det blir Ebolas eller JockDeRock (som nästan alla andra har sagt)

Defensiva spelaren
No idea
 

DeletedUser

Guest
Kom igen nu pojkar och flickor.
Jag vill inte hålla på att låsa massa trådar för er så skärpning nu annars blir det smisk ^^
 

DeletedUser

Guest
vad menar du? Skriver vi för lite eller?

Nej, jag menar att ni snackar för mycket OffTopic, och det är inte bra.
Då måste jag ju låsa tråden.
Så, antingen börjar ni om vem som är bäst off/deff eller så blir det hänglås.
Take a pick ;)
 

DeletedUser

Guest
Nej, jag menar att ni snackar för mycket OffTopic, och det är inte bra.
Då måste jag ju låsa tråden.
Så, antingen börjar ni om vem som är bäst off/deff eller så blir det hänglås.
Take a pick ;)

Är det inte precis det som sker då menar du? Jag trodde inte det var förbjudet att diskutera inläggen som postas, alltså kommentera dom så länge diskutionen hålls kring topicen. Vilket jag tycker personligen att det görs just nu, men tydligen inte. Eller, rätta mig om jag har fel?!?!
 

DeletedUser

Guest
Detta är några exempel på dom senaste inläggen som jag tog bort för OT:

"Vi krigar istället för att skriva i löjliga forum ;)"

"Inte just nu, det var när alla krigen var som vi var aktiva på forumet."

"det stämmer, de har vart massor med krig de senaste tiden men samtidigt för mycket så det har automatiskt avtagit o blivit lugnt ist.. knappt nån som e aktiv längre i de olika krig som finns nu.. sen när man väl anfaller så blir fienden förvånad över lite incs ^^"

Och det är inte vad denna tråd handlar om.
Så därför ber jag er att prata om Topic istället =)
Då slipper jag låsa ^^
 

DeletedUser

Guest
Tycker ni kan stänga ner hela v2 allmänna forum, grejen är att de flesta känner varandra rätt bra även om man är fiender och det kan inte hållas on topic helt enkelt, och får vi inte skriva vad vi vill så e det bara att stänga ner skiten?
 

DeletedUser

Guest
Men är det verkligen så svårt att hålla sig till Topic då?
Man skapar en tråd för att prata om en speciell sak, har man annat att prata om så starta en ny tråd eller ta det via PM.
Så svårt är det inte.
 

DeletedUser

Guest
Så du pratar alltid om samma sak, men dina vänner, The Babe? Samtal utvecklas inte och om någon lämnar ämnet, så ber du dem återgå till det samma eller återkomma en annan dag?

Ni som moderatorer har väl möjlighet att ändra en tråds namn? Varför inte använda den funktionen och ändra ämnet om det glidit för långt ifrån ursprunget?

Rätt tröttsamt att ständigt behöva läsa dessa inlägg att nu låser jag tråden, om någon inte avbryter den pågåenden diskussionen med något, som behandlades för 10 inlägg sedan
 

DeletedUser

Guest
Bästa offensiva stam:

20 är det när de känner för det, bara det att JockDeRock lirar där tyder på en del. K¤O¤L är en annan riktigt stark stam offensivt. Förmodligen den enda stam som kan mäta sig med 20 inom det offensiva.

Bästa defensiva stam:

TCO har alltid varit något speciellt. TCO har kanske inte lika bra offensiv kraft som 20 eller K¤O¤L, men med tanke på hur bra de försvarar sig så pass bra som de gör, eller jag tror att de gör, så kan de räknas in i en av de bästa stammarna på v2.

Bästa offensiva spelare:

Fintarn. Snubben är helt sick när han får spel. Hotar ju till och med mig, det är att leva farligt. JockDeRock kommer preciiiis efter.

Bästa deffensiva spelare:

Alfredz är en tyst lirare, men han kan försvara sig mycket bättre än någon annan av de jag anfallit. Att han sen är riktigt schysst och rolig gör ju att man inte vill anfalla honom igen, vilket är det bästa försvaret.
 

DeletedUser

Guest
Bästa Offensiva stammen
UrbanT utan tvekan!

Defensiva stammen
tycker jag också urbant iaf under MR kriget!!!!
möjligen att tkotrt är lika bra men bara nästen

Offensiva spelaren
Tilly har man sett honom dra offensiver helt själv så blir man verkligen glad i hjärtat

Defensiva spelaren
Tilly ska ha en plats här med! verkligen duktig på att bygga deff! han har jättemycket
:)
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Defensiva spelaren
Tilly ska ha en plats här med! verkligen duktig på att bygga deff! han har jättemycket
:)

Haha så bara för att man har många deff byar så är man en bra deff spelare? Tycker synd om den killen nu, kan bara tänka mig hur många som vill testa hur bra han egentligen är nu.. ^^
 

DeletedUser

Guest
bästa deffensiva spelare:

Alfredz är en tyst lirare, men han kan försvara sig mycket bättre än någon annan av de jag anfallit. Att han sen är riktigt schysst och rolig gör ju att man inte vill anfalla honom igen, vilket är det bästa försvaret.


affe är mannen!
 
Topp