"Att göra en Wombat"

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
rkyy, tror du en medlem av stammen eller du vet mest? Dem fick inga order, det är du som borde läsa tråden.

Nuff' said
 

DeletedUser

Guest
Okies folk, ni börjar sväva ut lite i era diskussioner och dra in förlegade händelser från andra världar, vilket jag finner hör hemma för de världarnas forum.
Det som har hänt i wombat får gärna fortsätta diskuteras, dock så ber jag er att tänka på vilka ord ni väljer att använda. En del har börjat ta till lite väl hårda ord och börjat nosat på lite väl grovt språk.
Det är många som läser och följer det här ämnet just nu och jag vill inte att allt för många ska ta illa vid sig av hur ni skriver.
 

DeletedUser

Guest
Det här var det mest vridna jag varit med om i TW.se's historia. Som många andra skrivit så kan jag inte förstå hur man kan stanna kvar i Wombat efter något sådant här. All heder till Danneboy som lämnade direkt.
 

DeletedUser

Guest
rkyy, tror du en medlem av stammen eller du vet mest? Dem fick inga order, det är du som borde läsa tråden.

Nuff' said

En medlem i stammen ofc..

Men jag förstår inte vad du menar här.. jag har aldrig sagt att det är på något sätt utan bara gräver och spekulerar lite i påståenden/anklagelser mot vad som hände.

Syftade du på im4noob's kommentar? ja vad sa jag till honom där jag tror mig veta mer än honom?
Han frågade vad det fanns argument mot och det fanns påstående som säger att de inte bara var 2 spelare som låg bakom det..

Märker att jag börjar reta upp er ordentligt så ska sluta skriva här om det inte är något svar som är riktat mot mig :)
 

DeletedUser

Guest
men shit.. sluta bry er alla om wombat nu förfan..

vi utanför wombat ska egentligen inte lägga oss i när vi inte vet något. Alla har sina egna tankar ideér hur vi ska spela.

Själv så tycker jag att det inte var bra att adla bort ledaren.

Men vad vet jag? dom kanske försökte hela stammen att prata med han utan att han lyssna.. Vi vet inget! jag vill se fullkomlig fakta från deras forum innan jag säger att vi andra ska bry oss. det som hände i wombat hände.. vi får inte lägga oss i.

Jag hoppas ni förstår vad jag menar

Och jag vill inte se nån fakta hära för att den kan lika gärna vara ändrad. så nu tycker jag att vi lägger ner snacket och låter wombat sköta detta på sitt sätt. Pham har förlåtit spelarna så jag antar att det är bra nu..

/ljudfilen
 

DeletedUser

Guest
Syftade du på im4noob's kommentar? ja vad sa jag till honom där jag tror mig veta mer än honom?
Han frågade vad det fanns argument mot och det fanns påstående som säger att de inte bara var 2 spelare som låg bakom det..

Först, Du sa ingenting om att du visste mer än mig :)

Det enda beviset jag tycker ni har är Magnificent's kommentar i IRCen. Det där med KÖ är fejk, Eftersom Phamlol har sagt att han satte Fireside som hertig efter att han märkt att han blivit av med 2 byar. Så =DMS= har absolut ingenting att göra med detta.

Ifall detta hade hänt och det hade varit mig Phamlol hade gjort till hertig så hade jag gjort likadant. Tagit bort alla 3's rättigheter så att dom inte ska kunna ställa till det.

Så det enda ni har emot Fireside är att han var KÖ åt =DMS=?
Nu vet jag inte ens ifall han var det utan jag försöker se helheten :)
Är som sagt inte på någons "sida".
 

DeletedUser

Guest
Först, Du sa ingenting om att du visste mer än mig :)

Det enda beviset jag tycker ni har är Magnificent's kommentar i IRCen. Det där med KÖ är fejk, Eftersom Phamlol har sagt att han satte Fireside som hertig efter att han märkt att han blivit av med 2 byar. Så =DMS= har absolut ingenting att göra med detta.

Ifall detta hade hänt och det hade varit mig Phamlol hade gjort till hertig så hade jag gjort likadant. Tagit bort alla 3's rättigheter så att dom inte ska kunna ställa till det.

Så det enda ni har emot Fireside är att han var KÖ åt =DMS=?
Nu vet jag inte ens ifall han var det utan jag försöker se helheten :)
Är som sagt inte på någons "sida".

Citerar mig själv i mina spekulationer:
"Om det nu bara var 2 st som helt plötsligt bestämda sig för att adla ledare borde inte de bli kickade på dirren? istället blir phamlol av med privsen?! nu är de kvar och ingen är sur eller förbannad över det, knappt phamlol är det.."

Är inte heller på någons sida och jag anklagade inte fireside utan trodde det var mer än bara de två som tog byarna som låg bakom det.. men det vet ni bättre än mig, bara synd att ni inte kan övertyga en om det.

jaja nu har jag tjötat klart om den saken, lämnar diskutionerna till er andra :)
 

Mylord

New Member
Reaktionspoäng
0
Som representant för ledningen i G-R så meddelar jag att vi tar fullständigt avstånd från den här groteska handlingen mot Phamlol, det finns bättre sätt att lösa problemet på. Jag har personligen skickat honom resurser som stöd. Men jag vill samtidigt ge beröm till fireside som i krisernas kris gör sitt bästa för att rädda stammen, stammen som Phamlol skapat, men som han med all säkerhet hade upplöst om han inte blivit av med sina rättigheter. Jag är övertygad om att Phamlol är glad för att fireside gjorde så, annars hade ju allt han byggt upp varit förgäves, Wombat hade inte funnits mer. Senaste informationen säger att Phamlol är på väg tillbaka till ledningen som en nyckelperson, och en ny ledning utses. Jag hoppas innerligt på att Wombat och Phamlol kan resa sig från det här, ta lärdom, och gå vidare...
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
insider är inte den frågan bättre ställd direkt till spelarna in game?
btw hur kommer det sig att det är vad du hängde upp dig på gällande detta?
 

Insider

Member
Reaktionspoäng
5
insider är inte den frågan bättre ställd direkt till spelarna in game?
btw hur kommer det sig att det är vad du hängde upp dig på gällande detta?

Det var en intressant fråga då jag gärna skulle vela veta det intressanta svaret, jag hänger inte upp mig angående detta.

Även så sägs det inte VEM som har ansökt till NiC så du menar att jag ska massmejla Wombat? ^^
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Jag lämnade för jag tolererade inte det som hade hänt helt enkelt.. Hellre e jag då med i en oseriös stam o har kul och krigar mot hela världen än att man e med i en stam som man backstabbar ledare i :eek:


Och nu har mina möjligheter öppnats sig ytterliggare i k44 :D
 

DeletedUser

Guest
Asså blir väll adlad elr nåt för detta men orka -.- Wallin+Pham+Plis borde skaffa liv.... Pham tycker så synd om sig själv först *jag har förlorat en vän* buhuhu.... Sen ska han försvara dom som backstabba honom och bara *snälla buhu va inte arga på dom ;<* Sen äre Wallin som hotar dom som backstabbat.... Det är ett spel snälla du tar det så seriöst. Sen äre Plis som är WannabeWallin.... Såklart det inte är kul att bli backstabbad och skit men vafan ni tar det som om det va irl nåt hände.

Och tänk om vi skulle skicka ressurser till alla som blir adlade.... Vad händer då?

Asså sånna här grejer får en att fatta att man spelar ett spel med småbarn elr nästan vuxna människr som är som småbarn.
 

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
BS95, är d du eller jag som blivit backstabbad?

Sen tycker jag inte synd om mig själv, isåfall hade jag gjort denna tråden.
 

DeletedUser

Guest
Det jag menar är först gör du det men sen ska du bli vänner med alla.



Jag vet vi drar till "regnbågslandet" med dom söta björnarna och kramas och lever i hermoni.



Asså lev som en fegis elr slå tbx med dina polare.
 

DeletedUser

Guest
Det jag menar är först gör du det men sen ska du bli vänner med alla.



Jag vet vi drar till "regnbågslandet" med dom söta björnarna och kramas och lever i hermoni.



Asså lev som en fegis elr slå tbx med dina polare.

Han kan göra det om du kan sluta att vara en n00b oc det kommer ju inte att hända på ett tag så^^

Så snälla lämna phamlol i fred
 

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
Du verkar vara en väldigt rutinerad spelare som vet vad du gör? Nej.

Just nu har du ingen aning vad du pratar om, och när man spelat med någon i över ett år så har jag lite svårt att attackera/adla en sån person, men det kan ju bero på att jag inte har några trupper kvar?

Men jag tycker att folk utan nån koll på vad dem snackar om borde inte uttala sig.

Alla är olika..

Men om inte Fireside hade gjort så jag lugnade ner mig så hade förmodligen inte Apo och Magnificent haft så mkt att komma med, men som tur var lugnade Fireside ner mig och Wombat kommer fortsätta som en stam och visa vad vi går för.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Som ja förstår det; Ja ska börja i v7 och ansöka till wombat. :D (no im just kiddin)

Wombat = Bortadling utav sin ledare *

Fireside, conrad. Den killen gör nog inge sådant. Han har min respekt iaf, som ja tror har han försökt lösa situationen genom att stänga ner phams privilegier. Säkerligen ett bra sätt, för då tvingas pham lyssna.

Sen däremot att Adla sin ledare, vem faen kommer ens på tanken? De va nog lägre än glocalnet :eek:

Sen lär ju dessa killar inte ha någon bra merit när de ska ut o söka stam, skulle inte bli förvånad om de fick inkommande o flyktingförklarades när de lämnar.

Nåväl, ja har sett lägre hugg mot spelare. Detta var lågt, men inte så jättelågt.
 

DeletedUser

Guest
Fireside, conrad. Den killen gör nog inge sådant. Han har min respekt iaf, som ja tror har han försökt lösa situationen genom att stänga ner phams privilegier. Säkerligen ett bra sätt, för då tvingas pham lyssna.

Sen däremot att Adla sin ledare, vem faen kommer ens på tanken? De va nog lägre än glocalnet :eek:

Sen lär ju dessa killar inte ha någon bra merit när de ska ut o söka stam, skulle inte bli förvånad om de fick inkommande o flyktingförklarades när de lämnar.

Nåväl, ja har sett lägre hugg mot spelare. Detta var lågt, men inte så jättelågt.

Håller med till 100% :)
 
Topp