"Att göra en Wombat"

DeletedUser

Guest
och att ni blandar in fireside gör mig bara förbannad för han har inget med det hela att göra

Så han misstänkte inte något när han såfort han fick hertig status avsatte den andra hertigen och grundaren i stammen :S

Antar att jag kanske också hade gjort så om jag fått Hertig position...
NOT! :D
 

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
nej, ingen gav oss order, och att ni blandar in fireside gör mig bara förbannad för han har inget med det hela att göra, sen att ni inte kan låta oss vara och sköta ert egna istället, jag vet att jag gjort fel,

och ja tycker med att det är lamt av min stam att dom inte adlat mig.
jag hade väntat mig det, skiter i denna iaf, phami får sin by och några fler,

Vänta nu du skiter i denna men blir ändå upprörd över att ni inte blir lämnade i fred? Nånting står inte rätt till där inte.
 

DeletedUser

Guest
Jag bryr mig faktiskt inte om någon är mindre skyldig än den andra, alla som accepterar detta borde bli rimmade fler än en gång. Och creds till Danneboy som jag inte gillat innan men som precis steg en bra bit i mina ögon.

<3 ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
Asså shit, vi e förbannade för ni kastar skit på Fireside!?

Jag o Apo får ni väl kasta skit på om ni känner att det är rätt, och ni verkar ju verkligen tycka att det är kul :p Fortsätt med att ge mig skit, gärna, men blanda inte in någon annan.

Tja verkar som du läst vad jag skrivit i tråden riktigt nogrant. Jag har inte kastat skit på någon så den enda kålsuparen här är du.


geez, fucktards everywhere:( ......................

Som jag sa innan, den enda av oss två är du.
OT: Lär dig lite citat-teknik före du uttalar dig i nästa svar. "geez" är det någon i wombat som klarar av att föra en vettig dialog?
 

DeletedUser

Guest
ja där är väl några konstiga invites man sett men värt att adla ledaren för detta '?
 

DeletedUser

Guest
*suck*

Inte orkat läsa igenom allt men tidigare frågade ett antal personer hur Wombat spelarna kunde tolerera det här, jag gör det inte iaf.

Min by borta i protest, får väl satsa på v8/9 istället.
 

DeletedUser

Guest
Tja verkar som du läst vad jag skrivit i tråden riktigt nogrant. Jag har inte kastat skit på någon så den enda kålsuparen här är du.




Som jag sa innan, den enda av oss två är du.
OT: Lär dig lite citat-teknik före du uttalar dig i nästa svar. "geez" är det någon i wombat som klarar av att föra en vettig dialog?


vad jag sett så kan de inom wombat hålla en vettig diskussion men antar det är svårt att upprätthålla en lögn när man hittar på nya saker hela tiden.
snart så lär det komma upp att phamlol inte blev anfallen utan internadlad.

åh när phamlol förklarade varför så dök detta upp.
[17:18] <+phamlol> 5 medlemmar tyckte inte jag lyssnade när 2 st klagade att vi var för många och tyckte jag hade brutit löften från början

vi vet om Magnificent god och Apocalypsee och ev. en tredje (fireside) även om wombat förnekar detta kraftig, men vilka är de två sista som var med på denna konspiration kan man undra.
 

DeletedUser

Guest
Så som jag har fattat så gav Phamlol Fireside Hertig status efter det att han märkt att han blivit av med några byar. Då måste ju det betyda att Fireside är oskyldig?

Allt som jag vet/har sett tyder på att Fireside är oskyldig.

Dessutom så var dom 5 som tyckte och 2 som agerade så som jag också fattat.
 

DeletedUser

Guest
Wallin och pilis - Menar ni att ni tro Denne Fireside tog bort phamlols priv. som en del i deras plan? Ta bort priv så han inte kan göra något när han blir adlad.
 

DeletedUser

Guest
Ni är för helv*** en stam med 52 medlemmar...
Vad gör dom resterande 47 medans ledaren blir adlad!?
Fattar inte riktigt hur detta gick till men Grr!
 

DeletedUser

Guest
Så som jag har fattat så gav Phamlol Fireside Hertig status efter det att han märkt att han blivit av med några byar. Då måste ju det betyda att Fireside är oskyldig?

Allt som jag vet/har sett tyder på att Fireside är oskyldig.

Dessutom så var dom 5 som tyckte och 2 som agerade så som jag också fattat.

Firefox agerade via =DMS= som han hade kö på.

=DMS= är hertig i wombat :p

men hur förklarar du att de säger att de fick order om anfall?
 

DeletedUser

Guest
Wallin och pilis - Menar ni att ni tro Denne Fireside tog bort phamlols priv. som en del i deras plan? Ta bort priv så han inte kan göra något när han blir adlad.

nah använde det som ursäkt att ta bort privs.

som jag har uppfattat det iaf.
du kan inte se klart längre, så du bli kickad från ledningen och jag tar över som ledare.
 

DeletedUser

Guest
Jaa wombat, det finns ganska bra argument mot er.. Och verkade ju lite som Magnificent god försa sig lite där att de fick order men ändrade sig sedan.. Om det nu bara var 2 st som helt plötsligt bestämda sig för att adla ledare borde inte de bli kickade på dirren? istället blir phamlol av med privsen?! nu är de kvar och ingen är sur eller förbannad över det, knappt phamlol är det..

Hur ska ni ta er ur det här, räcker knappast med "sköt erat så sköter vi vårat"..

Intressant det här.
 

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
Ibland är det smartare att använda tungan istället för yxan, och det vara det vi gjorde.
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker det är en massa tragglande om vem gjorde vad, alla som tolererade detta borde köttas. Nuff' said. Sen kan man väl kötta de som var ens en smula misstänkta att stå bakom skiten ett par gånger för och lära dem att man inte bär sig åt så.

Synd att det är så hårt modererat här så man inte kan klämma ut vad man vill säga på vettiga sätt här, bara massa daltande. Borde ju säga borde ett och annat olämpligt ord till borde fireside, apo, magnificent och alla andra amöbor.

Men jag njuter lite av och se att ni faktiskt tar illa upp när folk kommenterar, om än med hårda ord, om er fundamentalt idiotiska idé om problemlösning på en nivå lägre än apor. Bra och se att ledaren gillar och ligga på mage iallafall.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
använda tungan istället för yxan? HUH?!? tribalWARs undrar hur länge den taktiken funkar?

ni kanske ansaer att detta bara är en intern konflikt i wombat och att resten av världen ska låta er sköta det själva utan att blanda sig i.. men detta är ett bevis på hur wombats ledning och medlemmar beter sig. alltså är det något som alla på världen har rätt att dels få reda på och dels tycka till om i PnP forumet.. för att det har med både politik(hur ni ska hålla relationer när ni backstabbar SKAPAREN för stammen) och propaganda(eran inställning och hur ni hanterar situationen)

hela wombat sjönk som en sten nu i mina ögon.. verkligen all respekt jag möjligtvis kunde haft för er försvann, de som är utan heder förtjänar ingen nåd.
och till resten av wombats medlemmar så kan jag bara säga att välja att inte göra något alls är samma sak som att delta i handlingen.
 

DeletedUser

Guest
Det är en massa tjatande om medlemmarna i Wombat som sitter kvar trotts detta som hänt. Wombat genomgår en granskning och medlemmarna håller sig lugna då total massflykt skulle leda till mer fördel för våra fiender än för våran stam. Förövrigt så är det nog ingen i stammen så här i efterhand som gillar det som hänt. Jag tror att jag har stora delar av Wombat bakom mig när jag skriver detta. Min personliga åsikt är att det är phamlols uppgift att avgöra om Magificent God och Apocalypsee ska bli adlade/kickade, vilket jag ser som självklart då det är han dom högg i ryggen. Hade det varigt jag som stod i phamlols sits så hade de flesta i Wombat vaknat med erövringsmål och annan kuriosa som behövs vid en koordinerad nollning. Vilka spelare som skulle vara målet för denna är givet för den logiska människan.

Avslutningsvis vill jag även tacka alla för det stöd ni ger phamlol när denna grymma handling har begåtts. En spelare som särskilt ska ta åt sig är Wallin.

Tack!
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp