"Att göra en Wombat"

DeletedUser

Guest
"Att göra en Wombat" är troligen ett uttryck vi kommer höra rätt mycket i framtiden för dom har tagit idioti till en helt ny nivå. Nu sitter troligen alla ovetande och undra vad jag snackar om och det ska jag helt enkelt berätta för er nu.

Som sagt allt jag skriver här är så kallade second hand information så kan ha fel på vissa delar, folk får gärna korrigera eventuella fel

Wombat's grundare Phamlol har blivit attackerad, adlad samt fått sina rättigheter i stammen som HAN grundade borttagna utav ett par "stampolare", minst sagt otrevliga stampolare han har skaffat. Visst nu kan det säkert bero på att han kanske inte skött stammen precis som dom ville att han skulle göra det men förändrar det faktumet att han är grundaren för stammen och att han borde få styra stammen precis som han vill? Nej det gör det inte. Hade dom nu vantrivits så pass mycket som dom måste gjort(Vem fan adlar sin ledare annars? :s) så lämnar man väll stammen och startar en ny, ellerhur?

Inte ens när jag lirade i Spank på v5 och hade en ruskigt kass ledare så tänkte jag inte ens på att adla bort honom, finns vissa spärrar man inte går över helt enkelt. Är verkligen pinsamt att en så kallade "toppstam" som Wombat inte kan lösa sina interna problem på bättre sätt än detta.

Sedan att ALLA spelarna i stammen tillåter att dom gör något sådant här är ju rent ut sagt sjukt. Har pratat med massor med "kända" spelare och dom alla sa att dom hade lämnat stammen direkt i ren protest om något sådant hade skett. Finns ju däremot vissa som lämnat Wombat som tex Danneboy som ska ha creds enligt mig för att han står på sig. Men visst, att dom flesta toppspelarna i Wombat ansökt till NiC visar väll att dom inte gillar detta heller. ;)



Apocalypsee
Magnificent God - Realnick Sh4w
Fireside (?? Han som tog bort privsen som jag fattat det hela) - Realnick Conrad75


Till nicken över vill jag lägga till en hälsning att era nick kommer inte bli bortglömda och jag kommer se fram emot dagen vi syns ingame. Ska bli en fröjd att kötta er. =)
 
Senast redigerad av en moderator:

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
Jag gjorde fel som inte lyssnade på dem något i början, sen att Fireside tog bort mina privs va bra eftersom annars hade jag gått berserkargång där inne.

Sen hade Magnificent och Apo anledning att vara arga, men dem hade en något annorlunda lösning bara.


Vi i Wombat jobbar på att lösa det hela i nuläget. Och om nån attackerar oss nu kommer vi komma på nån fetingplan att äga er.

Over n out, Pham
 

DeletedUser

Guest
Det här var nått av det värsta jag läst i TW.se's historia och jag önskar att tidningen var startad så jag kunde smutskasta spelarna som gjort detta.
Jag vill ha löite mer fakta skickat till mig wallin kan du hjälpa mig med det?
Jag kommer även skicka lite resurser(är fortfarande en småspelare på den här servern så det blir lite) till Phamlol så han kan växa upp snabbt och ta revanch.
Jag hoppas att fler följer mitt exempel!
 

DeletedUser

Guest
Helt sjukt verkligen sjukt.

är bra låg nivå att lägga sig på men att stamen bara accepterar att deras ledare blir rimmad och lugnt tar mot nytt ledarskap är fan lika sjukt.



btw till din lista:

Conrad75=Fireside och Magnificent God=Sh4w
 

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
Risling, jag tror vi vet mer än Wallin^^ Wallin har bara plockat ut d intressanta :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Det här var nått av det värsta jag läst i TW.se's historia och jag önskar att tidningen var startad så jag kunde smutskasta spelarna som gjort detta.
Jag vill ha löite mer fakta skickat till mig wallin kan du hjälpa mig med det?
Jag kommer även skicka lite resurser(är fortfarande en småspelare på den här servern så det blir lite) till Phamlol så han kan växa upp snabbt och ta revanch.
Jag hoppas att fler följer mitt exempel!

Personligen sitter jag inte på all information så det är svårt att uttala sig, vare sig officiellt för NiC, för Xenu och/eller för mig själv.

Men om vi säger som så här, gjorde genast om 9 av 10 byar till deffbyar incase Wallin och co kommer efter mig :)

Det vore dock intressant att veta vad som har hänt... Nu är det ändå ute på officiella
 

DeletedUser

Guest
Risling, jag tror vi vet mer än Wallin^^ Wallin har bara plockat ut d intressanta :rolleyes:

Men att rimma sin ledare är en gräns man aldrig gå över.

när wallin ogillade ledarskapet på v3 så bröt han sig ut och bildade scan inte fan gick han lös på deras ledare.
 

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
Jag vill dock passa på att be om ursäkt till spelarna jag gjorde besvikna, en ledare ska lyssna, inte gå sin egen väg och göra som han/hon själv tycker.
 

DeletedUser

Guest
Risling, jag tror vi vet mer än Wallin^^ Wallin har bara plockat ut d intressanta :rolleyes:

Så dina spelare har med andra ord inte adlat dig helt enkelt? Kan kopiera in IRC loggar som du själv skrivit om det ska vara så.

Även om du gjort fel så är att adla dig helt enkelt fel. Man löser inte problem så; man skapar dom så. Ett tydligt tecken på detta är att alla toppspelare i princip från Wombat ansökt till oss idag

MrRisling: Bästa är att ta kontakt med någon i Wombat så får du all info.
 

DeletedUser

Guest
jag blev inte rimmad, jag blev av med mina största byar.

Och det är enligt dig acceptabelt för några simpla fel som att ha bjudit in ett par polare? Är inte alltför svårt att kicka spelare igen, ellerhur?

Att bygga upp sin off samt massa annat däremot tar tid.
 

DeletedUser

Guest
Skickat 1k av varje resurs till Phamlol som en symbolisk(stavar det där jäkla ordet olika hela tiden hjälp mig nån:p) gåva.
Jag skiter i vad som hänt men en stam som rimmar sin ledare är inte värd en full kanins respekt(om dom inte gjoprde det av misstag på fyllan då är det grym respekt, vart det det som hände vill jag hylla dem)
Jag vill bara göra min åsikt hörd sen får ni tycka vad ni vill om min åsikt :)
 

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
Jag ville inte avlägsna spelarna jag hade bjudit in, vill ge folk en chans att visa sig värdiga innan man kickar dem.
 

DeletedUser

Guest
Jag kommer även skicka lite resurser(är fortfarande en småspelare på den här servern så det blir lite) till Phamlol så han kan växa upp snabbt och ta revanch.
Jag hoppas att fler följer mitt exempel!
Förstår du inte att Phamlol har gjort något fel när dom adlade honom? Ska du börja ge resurser till alla som blir adlade och börjar om eller?


när wallin ogillade ledarskapet på v3 så bröt han sig ut och bildade scan inte fan gick han lös på deras ledare.

Hehe, Det var för att hade Wallin attackerat våran ledare så hade ingen endå märkt något... Han var inaktiv, det är inte lika kul att kötta någon då. ;)
 

DeletedUser

Guest
Adlade dom dig för att du bjudit in folk som dom inte ville ha med ? :S

Ja. Dom ansåg att han inte hållit "löftet" om att vara runt 25-40 spelare; verkar som dom inte sett in hur många vi är i NiC i nuläget. Verkar funka bra för oss ;)

Förstår du inte att Phamlol har gjort något fel när dom adlade honom? Ska du börja ge resurser till alla som blir adlade och börjar om eller?
;)

Om han gjort ett fel eller inte spelar väll ingen roll? Man sköter interna problem på ett bättre sätt; man adlar inte bort ledaren bara för att man är missnöjd. Säger bara tack och lov att vi nekade dig i början utav världen för dina "syner" på vissa saker är minst sagt udda.
 

DeletedUser

Guest
tycker att det där är så j*vla lågt att göra så :S

Det fanns ju folk som hatade mig när jag var ledare men dom adlade aldrig mig :)
 

DeletedUser

Guest
Det här var det sjukaste jag läst i hela TW:s historia och jag har spelat ganska mycket :eek:

Det spelar ingen roll hur dålig en ledare är, så här beter man sig inte.
 
Topp