"Att göra en Wombat"

DeletedUser

Guest
Om han gjort ett fel eller inte spelar väll ingen roll? Man sköter interna problem på ett bättre sätt; man adlar inte bort ledaren bara för att man är missnöjd. Säger bara tack och lov att vi nekade dig i början utav världen för dina "syner" på vissa saker är minst sagt udda.

Jag var inte en del utav detta på något sätt alls. Jag loggade in i morse och ser en tråd: "Jag har blivit backstabbad!". Jag har inte sagt min syn på saken någonstans? Tyckte bara det var annorlunda av MrRisling att skicka resurser till en spelare som blev adlad?
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Förstår du inte att Phamlol har gjort något fel när dom adlade honom? Ska du börja ge resurser till alla som blir adlade och börjar om eller?




Hehe, Det var för att hade Wallin attackerat våran ledare så hade ingen endå märkt något... Han var inaktiv, det är inte lika kul att kötta någon då. ;)



Ditt namn säger allt du har att komma med. Kan inte rådissa dig mer än vad du gjort själv.




Känns rätt bull att ens stammedlemmar tar sig dessa friheter. Jag personligen hade betalat Nino för att göra sig av med trashet som inte hör hemma här.


Puss på er nötter som inte spelar med respekt.
 

DeletedUser

Guest
Jag var inte en del utav detta på något sätt alls. Jag loggade in i morse och ser en tråd: "Jag har blivit backstabbad!". Jag har inte sagt min syn på saken någonstans? Tyckte bara det var annorlunda av MrRisling att skicka resurser till en spelare som blev adlad?

Redan glömt bort vad du skrev?
Förstår du inte att Phamlol har gjort något fel när dom adlade honom
Tycker det berättar rätt bra om vad du anser Phamlol gjort och inte gjort.
 

DeletedUser

Guest
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA det vara det roligaste jag läst på hela TW's forum någonsin HAHAHAHAHA
 

DeletedUser

Guest
Sen så tycker jag också att det var helt fel beslut att adla honom. Dom kunde ju ha gjort en diskussion på vårat forum om det först... Helt fel beslut att nobla honom.
 

DeletedUser

Guest
Det här var det sjukaste jag läst i hela TW:s historia och jag har spelat ganska mycket :eek:

Det spelar ingen roll hur dålig en ledare är, så här beter man sig inte.

Det sjukast är ju ändå att alla förutom DanneBoy har accepterat ledar bytet och sitter lugnt kvar i stammen under ledningen av dem som adlade bort deras ledare.
 

DeletedUser

Guest
Tycker det berättar rätt bra om vad du anser Phamlol gjort och inte gjort.

Jag tycker han har gjort fel ja, Men inte tyckte jag väl att vi skulle adla honom -.-

Jag citerar en person:

Phami lovade alla medlemmar till kommande v7 att det skulle vara max 25-30 spelare, ledningsbesluten skulle fattas fort och man skulle nobla stora, fina byar istället för barbarbyar =)

Hur mycket utav detta tycker du stämmer på det som har hänt? Tycker du Phamlol har följt detta? Klart han har gjort fel.
 

DeletedUser

Guest
Det sjukast är ju ändå att alla förutom DanneBoy har accepterat ledar bytet och sitter lugnt kvar i stammen under ledningen av dem som adlade bort deras ledare.

Vem fan har sagt att vi sitter lugnt och accepterar hela skiten? Lite bevis på det tack? Förutom då att vi fortfarande är med i stammen.
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker han har gjort fel ja, Men inte tyckte jag väl att vi skulle adla honom -.-

Jag citerar en person:



Hur mycket utav detta tycker du stämmer på det som har hänt? Tycker du Phamlol har följt detta? Klart han har gjort fel.

Ptja att vara rankade 2a på rankingen och sedan 2an på OBA är väll ändå ett bra tecken, ellerhur?

Sen som jag sagt upprepade gånger i tråden så även om han gjort fel eller inte så ADLAR MAN INTE BORT SIN LEDARE. Man sköter det snyggt och fint; inte så här fult.

Sen att ni spelare stannar i stammen som Pilis säger är rent ut sagt sjukt. Har ni ingen självrespekt?
 

DeletedUser

Guest
Vem fan har sagt att vi sitter lugnt och accepterar hela skiten? Lite bevis på det tack? Förutom då att vi fortfarande är med i stammen.

precis ni sitter lugnt i stammen där phamlol har blivit avsatt som ledare och kuppmakarna är hertig+baroner. är inte det att ge upp kontrolen av stammen till backstabbers?
 

DeletedUser

Guest
hahahhhaahhahahahaha det här var inte lite uppf**kade system om man säger så! :p

Man adlar inte sin ledare vad som än händer, man löser konflikter genom att snacka med varann och funkar inte det så lämnar man stammen helt enkelt.

Att medlemmarna inte reagerar på detta utan tillåter det hända är inte klokt...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
De "skyldiga" till backstabbningen sitter INTE i ledningen...

Bara ett litet förtydligande
 

DeletedUser

Guest
Jag var inte en del utav detta på något sätt alls. Jag loggade in i morse och ser en tråd: "Jag har blivit backstabbad!". Jag har inte sagt min syn på saken någonstans? Tyckte bara det var annorlunda av MrRisling att skicka resurser till en spelare som blev adlad?

Jag är full och god låt mig göra vad faan jag vill med mina resurser :p
Jag ska få ett fint uttalande om det här scopet av Phamlol till den nya tidningen och ni alla kommer få hela historien till godo där :)

Tack fölr mig//MrR
(btv mutor med resurser utlovas till alla som kan ge mig fina scop till den kommande tidningen ;) )
 

DeletedUser

Guest
De "skyldiga" till backstabbningen sitter INTE i ledningen...

Bara ett litet förtydligande

hur kunde fireside annars ta bort hertig status om han inte var hertig själv eller kö till en hertig?

och kö till hertig gör man väl inte utan att sita i ledningen. samt han är väl diplomat eller nåt liknande.
 

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
Den som ska ta illa upp är jag, det är jag som gjort fel, det är jag som blivit adlad. Det är jag som lagt ner många antal timmar på en stam som gått bakom ryggen på mig. Men det är även jag som nu försöker lyssna istället för att prata, man kan inte lösa allt med yxan. Ibland måste man även använda öronen och tungan och försöka sig ut situationen.

Jag är fast besluten om att Wombat ska fortsätta, med eller utan mig i ledningen. Kanske till och utan mig i stammen. Men jag vill inte att en stam som jag har lagt ner så mycket tid på ska försvinna pga interna problem.

Det jag gjort nu idag är att ha lyssnat, jag har fått upp ögonen för vad jag har gjort fel och jag har lärt mig mycket.

Pham
 

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
hur kunde fireside annars ta bort hertig status om han inte var hertig själv eller kö till en hertig?

och kö till hertig gör man väl inte utan att sita i ledningen. samt han är väl diplomat eller nåt liknande.

Fireside var inte med i backstabbingen, han försökte lugna ner och få kontroll över situationen så att Wombat kunde fortsätta som en stam.
 

DeletedUser

Guest
Alltså det jag vill få fram är det att när man spelar i en stam under en ledare så följer man hans order eller så kontakter man han och ger sina synpunkter. Funkar inte det så får man bita ihop och stanna eller så lämnar man stammen; man gör inte ett jävla coup d’état.
 

xray

Member
Reaktionspoäng
0
Kommer inte på någon xenuliknelse för tillfället för att beskriva det som hänt, men man kan dra paralleller till Ramón Mercader som slog en ishacka i huvudet på sin "gode vän"Trotskij.
Men svinhugg går igen. De spelare som ligger bakom det här attentatet mot sin ledare, har i mina ögon tappat all den respekt de eventuellt hade innan.

Likaså övriga medlemmar som stillatigande sett på hur sin ledare blivit backstabbad av sina egna utan att ingripa.

I mina ögon kommer var och en av medlemmarna i Wombat att betraktas som var och ens niding - och om han eller hon rimmas, ligge ogill till världs ände.


Med ödmjuka hälsningar

/Xenus fromme lärjunge, xray
 
Topp