ArBa vs DOH!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Vi i DOH visste att enade och övriga var påväg att gangbanga oss och vi tog därför och förklarade krig mot enade först, sen joinade fler stammar kriget mot oss vartefter, så nu vet ni :)

Sen hade vi planerat sen innan att ta ut enade då dem låg i vårt stambälte, och det var också anledningen till att enade planerade gangbang mot oss, de hade förmodligen en spion i vår stam.

Och detta är sanningen.

Och där kom erkännandet då ja, vi fick erbjudande om att vara med på ett gangbang mot DOH! det är en true story, vi hade aldrig gått med på det om det nu inte varit så att våra byar redan innan erbjudandet var bokade av DOH! spelare....det har redan förklarats i pm ig...att försöka påstå något annat är bara löjligt, men det kanske inte jag skall säga som kanppt "ser skillnad på tw och harpan"........
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Och där kom erkännandet då ja, vi fick erbjudande om att vara med på ett gangbang mot DOH! det är en true story, vi hade aldrig gått med på det om det nu inte varit så att våra byar redan innan erbjudandet var bokade av DOH! spelare....det har redan förklarats i pm ig...att försöka påstå något annat är bara löjligt, men det kanske inte jag skall säga som kanppt "ser skillnad på tw och harpan"........

Jag har aldrig sagt att det sett ut på ett annat sätt, sen vet jag inte varför andra spelare i DOH! försöker vända på det, men det jag skrev det är det som stämmer.
 

DeletedUser

Guest
Jag säger Lycka till! Ni i DOH är en toppen stam, synd bara de va för många gangbang. men ni vet Värsta vilka stammar kriga de mot? och hur stor va de stammen tillsammas? men DOH ni är ärliga spelare och rena spelare och schyssta och snälla, ni kötta grymmt faktiskt tycker jag. och ni är roliga spelare och flera spelare tycker som jag nog.

hatade inte du oss förut?

jag har alltid hatat gangbang och kommer alltid att göra det, vilken sida jag än står på!

Good luck mina forna vänner!
 

DeletedUser

Guest
Hur ser statsen ut idag? :)

Så här ser statsen ut just nu, måste erkänna att det varit lite segt och vi i ArBa har väl legat på latsidan idag..

namnlscx.png


Sida 1:
Stammar: ArBa
Sida 2:
Stammar: DOH!

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 1
Skillnad: 3

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 25,756
Sida 2: 6,254
Skillnad: 19,502

chart
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Så här ser statsen ut just nu, måste erkänna att det varit lite segt och vi i ArBa har väl legat på latsidan idag..

namnlscx.png


Sida 1:
Stammar: ArBa
Sida 2:
Stammar: DOH!

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 1
Skillnad: 3

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 25,756
Sida 2: 6,254
Skillnad: 19,502

chart

Säg som det är istället, ni har kommit till k45 nu då k44 byarna är slut och där bjuds det på motstånd (no offence) :)
 

DeletedUser

Guest
Säg som det är istället, ni har kommit till k45 nu då k44 byarna är slut och där bjuds det på motstånd (no offence) :)

ja byarna i k44 börjar ta slut och visst kanske är lite mer motstånd på gränsen till k45 men har ändå sina anledningar.. Vi är nu färre spelare från ArBa som ligger nära er och sen har vi legat på latsidan med fejks och rens osv så ni har inte haft lika mkt incs att jobba med som ni hade i starten av kriget vilket gör att ni fått det lite lugnare nu och lättare att organisera saker och ting men det är upp till oss att fortsätta mala på och inte låta er få någon lugn och ro :)
 

DeletedUser

Guest
finns det lite statistik uppdatering möjligt ? uppmärksammat att DOH! växer till sig igen ;)
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Och där kom erkännandet då ja, vi fick erbjudande om att vara med på ett gangbang mot DOH! det är en true story, vi hade aldrig gått med på det om det nu inte varit så att våra byar redan innan erbjudandet var bokade av DOH! spelare....det har redan förklarats i pm ig...att försöka påstå något annat är bara löjligt, men det kanske inte jag skall säga som kanppt "ser skillnad på tw och harpan"........

Hej Libress!

Du har din goda vän Dani - Beijing Chopsticks/LemonLime att skylla. Det var han som ville ha bort er såfort han gick med oss.

Puss :)
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Ska väl sägas att Doh lyckats tigga till sig diplomati med alla fiendestammarna.

Arba vek ner sig.
 

DeletedUser

Guest
Ska väl sägas att Doh lyckats tigga till sig diplomati med alla fiendestammarna.

Arba vek ner sig.

Hahahaha, jävlar va efterblivet. Har man dom statsen och dessutom ett sånt stort övertag är det ju bara att fortsätta adla tills byarna är slut.

Det luktar svag sås lång väg.

Är det möjligen så att Black Sparkz planerar en merge?
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp