ArBa vs DOH!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
http://sv18.tribalwars.se/public_report/7785b68980aa978bb60f214cc9069f9b

Wallin... Välling*

Innan den landa: :awsm:
Någon minut innan: :sneaky:
10 sekunder kvar: :(:thinking:
Efter: D::crybaby:O_O "Didn't see that one coming"

Satt och skrattade (som mitt IGM till dig borde bevisat) att du var dum nog att skicka iväg dina trupper på en 10h+ attack efter att jag retat upp dig. Du får ytterst gärna skicka en attack till, har inget som helst emot det. ;-)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vad DOH! sitter och gnäller på gangbang. Ni fick väl enbart tillbaka med samma jädra mynt ni försökte lägga på värsta? Det var dessutom ni som påbörjade den gangbangen och skrev till stammar med orden om att vi skulle växa och vara farliga. Värsta har dessutom också i skrivandets stund 14 fiender (krig eller inte) varav 0 som vi själva startat. Så när ni startar gangbang är det helt okey, när Arba krigar emot er är det mindre okey, förstår inte riktigt logiken där..

Men som jag sagt till min stam sedan första veckan, skit i DOH! De är snart borta.
GO GO ArBa!


Håller med denna talaren.

Ni ska inte snacka om backstabbing. Vad gjorde ni mot enade! Det var väl en ren och skär backstabb. Det fanns en IAP mellan stammarna som skulle sägas upp en vecka innan något krig startade. Ni gjorde allt för att få dra igång kriget direkt och när det inte lyckades med diverse saker så sket ni i uppsägningen och hoppade på direkt. Det är vär en backstabb om något.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Oavsett om dom förtjänade en backstabbning eller inte tonnib så backstabbade ArBa dom INTE. Fanns ingen diplomatisk relation alls.
 

DeletedUser

Guest
/Cry är allt jag ser här inne.

En riktig hövding behöver ingen anledning för att kriga. Han krigar mot vem fan han vill, när fan han vill. Och känner han inte för att kriga är han ingen quitter för det.
 

DeletedUser

Guest
Oavsett om dom förtjänade en backstabbning eller inte tonnib så backstabbade ArBa dom INTE. Fanns ingen diplomatisk relation alls.
Förstod det av texten. Ville bara klargöra vad en backstabb är för dom då dom anser att alla som vill åt dom backstabbar dom. Det är i alla fall känslan jag får när jag läser va dom skrivit. Sen har dom ju ordnat sin egen situation enligt mig. Som man bäddar får man ligga heter det.
 

DeletedUser

Guest
Närmar sig två dygn nu, så nya stats nedanför.

statskg.png
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ovanligt med en sån här krigstråd..... 3 statistik inlägg resten smutskastning, tjat om fegspel och påhopp. antar att det här är vad TW.se är numera.
 

DeletedUser

Guest
Håller med denna talaren.

Ni ska inte snacka om backstabbing. Vad gjorde ni mot enade! Det var väl en ren och skär backstabb. Det fanns en IAP mellan stammarna som skulle sägas upp en vecka innan något krig startade. Ni gjorde allt för att få dra igång kriget direkt och när det inte lyckades med diverse saker så sket ni i uppsägningen och hoppade på direkt. Det är vär en backstabb om något.

För att vara ärlig sitter inte samma diplomat eller någon av den ledningen kvar i DOH!

De broar som byggts upp av den bästa diplomaten bröts dirrekt, och de är inte pga av dagens ledning, utan pga av bristande diplomat.

Men håller med de var backstabb från DOH's Sida. Men de var inte vad stammen ville egentligen, finns ju faktiskt ingen demokrati här inte. Eller snarare de "fanns" ingen.
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Satt och skrattade (som mitt IGM till dig borde bevisat) att du var dum nog att skicka iväg dina trupper på en 10h+ attack efter att jag retat upp dig. Du får ytterst gärna skicka en attack till, har inget som helst emot det. ;-)

Nej det är lungt.

Här har vi en riktigt erfaren spelare, vad han vill ha mer av vet jag inte, det får ni tolka hur ni vill^^

Wallin016 idag kl 06:40
SEND MOOOOOORE!
Wallin016 idag kl 06:39
HAHA, mer attacker tack! Mer mer <3
Ju mer du skickar på mig desto mindre har du att ta tillbaka byar med din mupp Goblin Thor :-D

MORE MORE!
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Håller med denna talaren.

Ni ska inte snacka om backstabbing. Vad gjorde ni mot enade! Det var väl en ren och skär backstabb. Det fanns en IAP mellan stammarna som skulle sägas upp en vecka innan något krig startade. Ni gjorde allt för att få dra igång kriget direkt och när det inte lyckades med diverse saker så sket ni i uppsägningen och hoppade på direkt. Det är vär en backstabb om något.

Enade hade spion i doh och enade planerade dessutom gangbang med andra stammar mot doh därför bröts samarbetet.
så nej inte backstabb.
gangbang mot värsta? Vi var knappast med i den men inbjudna till deras forum o gav råd osv.
så nej vi var ej med gangbang på allvar.
jättebra stats, som ja sa innan 2 starka stammar med mätta magar så kom igen, statsen varit annorlunda, ta sårade soldater i era kluster helt oväntat, mycket heroiskt o duktig av er. *applåd*
och jo detta var backstabb men fortsätt med lögner ni.
är inte bitter eller särkilt arg vill bara säga sanningen, stör mig på skrytmånsar samt lögnare.
(oj skulle ej skriva mer här) *banna mig admin* ;)

Nuff said! bye bye
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Enade hade spion i doh och enade planerade dessutom gangbang med andra stammar mot doh därför bröts samarbetet.
så nej inte backstabb.
gangbang mot värsta? Vi var knappast med i den men inbjudna till deras forum o gav råd osv.
så nej vi var ej med gangbang på allvar.
jättebra stats, som ja sa innan 2 starka stammar med mätta magar så kom igen, statsen varit annorlunda, ta sårade soldater i era kluster helt oväntat, mycket heroiskt o duktig av er. *applåd*
och jo detta var backstabb men fortsätt med lögner ni.
är inte bitter eller särkilt arg vill bara säga sanningen, stör mig på skrytmånsar samt lögnare.
(oj skulle ej skriva mer här) *banna mig admin* ;)

+1! - Behövs ej sägas mer!
 

vemfanärdu

New Member
Reaktionspoäng
0
Seriöst! Lägg ner skitsnacket från båda sidorna..

Vinn/förlora med värdighet istället jävla tomtar!

Sen är det inte så jävla imponerade med era supernukes mot en stam som är totalt gangbangade, sen massa skitsnack och pajkastning för dem som spelar mot doh är ju bara löjligt!

Sen att doh klagar öer sin diplomati.. och att den diplomaten har slutat eller vad ni nu säger, spelar fan ingen roll.. då är det er uppgift att fylla den platsen istället....

som sagt.. detta är ett spel så lägg ner och klanka på varandra jävla puckon!:)
 
Senast ändrad:

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
Enade hade spion i doh och enade planerade dessutom gangbang med andra stammar mot doh därför bröts samarbetet.
så nej inte backstabb.

Detta är ju en ren lögn...ni hade ju för bövelen ett samarbete i början i gangbanget mot värsta och sen mitt i allt så vänder ni dem ryggen och börjar anfalla dem istället. So what om de hade en spion hos er ni lär ju haft spioner överallt ni också, det är väl standard i dagens tw-spelande?

En annan sak som är standard är all denna pajkastning i externa förr var det mycket trevligare toner mellan krigande stammar...kanske för att man tog spelet som ett spel och inte blodigt allvar vad vet jag? Vad jag vet är iaf att många inte längre skriver i externa just tack vare denna pajkastning. Nå kom igen nu gott folk lägg ner pajkastningen den leder ändå inte till nån förändring om vad som sker ingame..

Sen vill jag bara lägga till att för en backstab krävs det en diplomatisk relation eller på nåt annat sätt ett samarbete som man sen förråder och det har inte på något sätt funnits mellan våra stammar.

Gamlingen har talat....just bend over and take it like a man.
 

DeletedUser

Guest
Enade hade spion i doh och enade planerade dessutom gangbang med andra stammar mot doh därför bröts samarbetet.
så nej inte backstabb.
gangbang mot värsta? Vi var knappast med i den men inbjudna till deras forum o gav råd osv.
så nej vi var ej med gangbang på allvar.
jättebra stats, som ja sa innan 2 starka stammar med mätta magar så kom igen, statsen varit annorlunda, ta sårade soldater i era kluster helt oväntat, mycket heroiskt o duktig av er. *applåd*
och jo detta var backstabb men fortsätt med lögner ni.
är inte bitter eller särkilt arg vill bara säga sanningen, stör mig på skrytmånsar samt lögnare.
(oj skulle ej skriva mer här) *banna mig admin* ;)

Du är verkligen helt otrolig.

"Vi har ingen IAP med er, ingen allians med er, men vi pratade med er och trodde vi var vänner och därför ser vi det som en backstabb"
Det är dina ord TT.

Jag är i ledningen om du inte räknat ut det vid det här laget. Och vi har varken lovat eller försökt att få ihop något samarbete med er.
Ni har tjatat från alla håll och kanter att få ihop någon slags IAP med oss eller bättre. Vi har däremot från första början sagt NEJ till samarbete. Men det kanske du inte vet om? Eftersom du sitter här och snackar om att vi skulle backstabbat er.

Tillsvidare så kan JAG lova dig att så länge som du inte kan lägga upp några som helst bevis om att vi skulle ha haft ett närmare samarbete och skulle haft en relation med er så kommer dina ord väga lika mycket eller rättare sagt mindre än luft.

Jag sitter inte här och kör någon pajkastning.
Folk från stammen sitter inte och skryter ( Förutom Sir Hero som antagligen tröttna på folk från DOH! som tycker vi skryter för att vi adlar bort spelare som ni rekryterade i oss, han vill alltid ha sitt roliga på externa, och om ni ser glimten i hans inlägg så kanske ni även ser hans sätt att fjanta till det ;) och sen har jag själv lagt upp rapporter efter att Goblin ville visa hur duktig han var, inga fel med det, eller är det att skryta? Bäst man slutar attackera för då skryter man :D )

Däremot sitter flera stycken och förklarar för både dig och andra att backstabb är något helt annat än vad du försöker få det till.
Det finns inte och har aldrig funnits något samarbete med er i DOH! och det kommer aldrig finnas, ni valde att gå er väg genom att:

1. Rekrytera spelare i oss (K44)
2. Adla er in mot oss (K44)
3. Försöka därefter att få till ett närmare samarbete med oss (Vi sa nej tack)
4. Ni försöker igen och vi drar ut på förhandlingarna (Med andra ord vi sa varken ja eller nej, men vi besvarade era frågor genom att förklara krig, right? Så det blev ett Nej)

Summa sumarum, förstår din frustration, ni har tappat fotfästet i K44. De andra stammarna börjar nu ta tillbaka byarna som ni plockade från dom och ni tappar byar dagligen. Mer än vad ni tar.

Ni försöker nu att få DOH! att se ut som de snälla spelarna som inte har gjort något fel.
Även en blind höna som kan en gnutta om TW vet om att:

1. Det här var ingen Backstabb.
2. Det är ert egna fel att ni föll på er egna mina mot oss i ArBa
3. Diplomatin för er del failade totalt.

Nu TT om du vill ha något mer förtroende från någon borde du väl komma med bevis där du kan visa:

1. Att vi har haft ett samarbete
2. Att vi ville ha ett samarbete med er
3. Att vi lovade er att inte attackera er
4. Att vi ansåg er som vänner

La upp det här väldigt enkelt för dig. Så gör det inte så svårt nu genom att bara skriva en massa rappakalja.
Utan har du inga bevis så har du inte. Printa även om det ska vara trovärdigt :) !

Kommer du med något bevis så lovar jag att jag ska hålla käften och be om ursäkt.
Men kan du lova samma sak om du inte har något bevis?

O och du förresten, jag har krigat mot många som jag känner och spelat med på andra världar. Vi har haft en bra dialog och inte suttit och sagt att den andra är en idiot o,s,v. Bara för att man inte sitter och svär och grinar över pm eller skype så betyder det inte att man är bästa vänner och aldrig kommer kriga mot varandra. De roligaste krigen enligt mig har varit de som man mött vänner i. Då kan man sitta och skoja friskt både via pm/telefon och skype.

Men nu ska jag inte berätta gammal nostalgi, men bara för att ge ett litet exempel;
Vi var gangbangade. En av stammarna hade vi på skype och satt och snacka strunt med medan vi attackera varandra.
Super skoj! Ett av de roligaste krigen som jag varit med om. Inget ont om varandra, utan glada miner och trevliga pratstunder.
 

lolmanned

Member
Reaktionspoäng
0
Detta är ju en ren lögn...ni hade ju för bövelen ett samarbete i början i gangbanget mot värsta och sen mitt i allt så vänder ni dem ryggen och börjar anfalla dem istället. So what om de hade en spion hos er ni lär ju haft spioner överallt ni också, det är väl standard i dagens tw-spelande?

Inte för att vara sådan, men jag tror jag har meddelandet som skickades runt bland top 15 stammar i k45 för att gangbanga DOH!, säg bara till <3
 

DeletedUser

Guest
En annan sak som är standard är all denna pajkastning i externa förr var det mycket trevligare toner mellan krigande stammar...kanske för att man tog spelet som ett spel och inte blodigt allvar vad vet jag? Vad jag vet är iaf att många inte längre skriver i externa just tack vare denna pajkastning. Nå kom igen nu gott folk lägg ner pajkastningen den leder ändå inte till nån förändring om vad som sker ingame..

Kan skriva under på det där. det är just därför jag själv ytterst sällan läser, och än mer, skriver på externa. Du får bara någon dum kommentar eller något emot ditt inlägg istället för ett vettigt svar. Det känns ju inte lönt att skriva då. Sen inte heller att läsa på forumet eftersom de vettiga inläggen är så pass sällsynta. Visar väl kanske på var nivån ligger bland de flesta som spelar TW idag.

Sorry för off topic, men jag kände jag var tvungen att säga det jag tyckte när det nu väl togs upp.
 

DeletedUser

Guest
Känner att DOH är väldigt arga. Min personliga åsikt är - tvärtemot de ifrån DOH! som har skrivit här - att man inte blir immuniserad ifrån krig bara för att man pga kass diplomati hamnat i kläm. Det känns ju konstigt att man inte ska få bli attackerad bara för att man har gjort andra stammar sura. Men det är väl sådan logik och intelligens som tog er till den här sitsen från början, kan man anta. För övrigt förstår jag, likt resten ifrån ArBa, inte varför ni kallar det för backstab, då en diplomatisk relation krävs för detta. Nu känner jag att jag bara upprepar vad andra redan har skrivit, och ni lär ju ignorera mina argument som ni har ignorerat resten, så jag tänker ALDRIG MER LÄSA DET HÄR FORUMET! (Eller?)
 

DeletedUser

Guest
Kan skriva under på det där. det är just därför jag själv ytterst sällan läser, och än mer, skriver på externa. Du får bara någon dum kommentar eller något emot ditt inlägg istället för ett vettigt svar. Det känns ju inte lönt att skriva då. Sen inte heller att läsa på forumet eftersom de vettiga inläggen är så pass sällsynta. Visar väl kanske på var nivån ligger bland de flesta som spelar TW idag.

Sorry för off topic, men jag kände jag var tvungen att säga det jag tyckte när det nu väl togs upp.

Blir bara så förbannad. Läser inte - och än mindre skriver - i det externa pga alla off topic-inlägg. Skriv i off topic-tråden istället för att besudla vårat värld 18-forum som är så rent!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp