ArBa vs DOH!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Dags för lite Simpsons slakt,

scaled.php


Idag stod vi i Arrogant Bastards och funderade på vad som sker i vår bakgård.
Varför det plötsligt springer runt en Homer en Marge och deras barn Lisa och Bart där..

Vi insåg rätt snabbt att Homer var ute efter att få smaka på vår dryck,
(se bild nedan varför han inte fick öl, läs liten text). Marge var ute efter
att hitta nya fina kläder, men pengarna räckte inte till.

Bart var ute efter att förstöra men stötte på motstånd i form av en för stark myra.
Lisa försökte med diplomati men gick bet när hon fick se ett bi.

scaled.php


ArBa förklarar härmed krig emot DOH!

- Hälsningar ArBa
 

DeletedUser

Guest
Lycka till båda parterna, men hejar i hemlighet på Arba.
 

crazykid

Member
Reaktionspoäng
0
Va fan????

Ska vi kriga... kul att man får reda på saker. Men men here we go

ooo titta en öl
 

DeletedUser

Guest
Måste säga först och främst att jag tycker synd om DOH!
Har vart i eran situation på alltför många världar så jag vet hur trist det är. Däremot ska det bli intressant att vara på den "gangbangade" sidan för en gångs skull. ;-)

Hoppas på ett trevligt krig!
 

DeletedUser

Guest
Kan vi ej kriga stam mot stam när båda stammarna är fulla med trupper o redo?? Nej jusst det ni är fegisar det glömde jag, ni går på starka DOH som krigar mot halva världen redan, WOW NI ÄR SÅÅÅ DUKTIGA O MÄKTIGA!!!
Rena robinson tävlingen som vanligt TW, Gangbang united.

Vi har ju samtalat med er ledning väldigt länge och allt var bra mellan oss, precis alla i DOH räknade er som våra vänner och vi såg fram emot ett framtida samarbete med er i arba.
Ni skrev väldigt vänligt till oss och alla trodde att allt var bra och vi skulle ta ännu ett steg till närmre samarbete.

Men ni backstabbade, Det säger allt jag vill veta om er, kommer ej svara eller titta här mer, Låt fegisarna o töntarna i arba vara stora o starka nu.
 

DeletedUser

Guest
Först och främst - vi hade INGEN SOM HELST diplomatisk relation till er. Så vi har absolut inte "backstabbat" er, hur mycket du än vrider och vänder på det.
 

DeletedUser

Guest
ojojoj det räckte inte med att vi redan krigar mot 8 stammar tror ja de är ^^

man så klart så är man poängkåt så ser man väll chansen där :p
 

DeletedUser

Guest
Smart drag av ArBa men samtidigt väldigt fegt. Men för att lyckas måste man vara skarpsint och brysk och jag hade faktiskt blivit förvånad om inte ArBa hade hoppat in i kriget. Hoppas DOH! klarar sig ändå och håller en extra tumme för er! :)
 

crazykid

Member
Reaktionspoäng
0
Fråga ???


Eftersom vi är så bra vänner, så är min fråga enkel.
Varför rekryterar ni spelare i vår kontinent ???
Ni kan väll inte på fullaste allvar tro att dom ska få växa sig stora o starka ???
Hur hade ni själv gjort om jag får fråga ?
 

DeletedUser

Guest
Fråga ???


Eftersom vi är så bra vänner, så är min fråga enkel.
Varför rekryterar ni spelare i vår kontinent ???
Ni kan väll inte på fullaste allvar tro att dom ska få växa sig stora o starka ???
Hur hade ni själv gjort om jag får fråga ?

Dom hade rekryterat dom. :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Kan vi ej kriga stam mot stam när båda stammarna är fulla med trupper o redo?? Nej jusst det ni är fegisar det glömde jag, ni går på starka DOH som krigar mot halva världen redan, WOW NI ÄR SÅÅÅ DUKTIGA O MÄKTIGA!!!
Rena robinson tävlingen som vanligt TW, Gangbang united.

Vi har ju samtalat med er ledning väldigt länge och allt var bra mellan oss, precis alla i DOH räknade er som våra vänner och vi såg fram emot ett framtida samarbete med er i arba.
Ni skrev väldigt vänligt till oss och alla trodde att allt var bra och vi skulle ta ännu ett steg till närmre samarbete.

Men ni backstabbade, Det säger allt jag vill veta om er, kommer ej svara eller titta här mer, Låt fegisarna o töntarna i arba vara stora o starka nu.

Ser fram emot när du lägger fram något som kallas bevis för vårt så nära samarbete som du försöker få fram här ute.
Ni har försökt att få en IAP + samarbete med oss. Det stämmer mycket väl. Vi har aldrig accepterat eder idé.

Och är det så himla konstigt när ni rekryterar spelare i K44 där vi befinner oss? Räknade ni med att vi skulle gå hand i hand med er utan att säga ifrån tillslut?
Vi har inga plikter till er och ni har inga till oss. Vi har aldrig haft varken IAP eller Allians eller något samarbete. Vilket du och alla andra som är inblandade i samtalen vet om.

Ni kan få kalla oss vad ni vill, men så länge ni inte kan visa upp något som står för det ni säger... då är era ord som luft.
Behöver inte förklara igen varför vi tröttna på er väl? (står två gånger nu, både i krigsförklaringen och texten ovan som svar på ditt).
 

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
Det handlar väl inte om feghet...snarare om att folket i ArBa tröttnat på att se DOH tokrekrytera och växa i vår kontinent...hur länge trodde ni egentligen att vi skulle sitta still utan att göra nåt åt saken?
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
Hur är vi fega? ni rekryterade hur mycket som helst i våran kontinent och hur länge tror ni det är okej igentligen? att ni har skaffat krig mot flera stammar innan är ju inte vårat fel.

ni har haft dålig diplomati och nu får ni stå för det... vi valde att rensa ut er från våran kontinent och så är det :)
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

Jag säger Lycka till! Ni i DOH är en toppen stam, synd bara de va för många gangbang. men ni vet Värsta vilka stammar kriga de mot? och hur stor va de stammen tillsammas? men DOH ni är ärliga spelare och rena spelare och schyssta och snälla, ni kötta grymmt faktiskt tycker jag. och ni är roliga spelare och flera spelare tycker som jag nog.
 

DeletedUser

Guest
gulligt att hela ARBA är här och skriver samma sak, ni är för söta ni
 

DeletedUser

Guest
skriv då till vår ledning o berätta hur ni känner, vi samtalade ju med er mycket.
dåligt av vissa av oss o rekrytera nära er det kan jag ge er.
Men sista lösningen är väl krig särkilt med såna man gillar o snackat med.

sen är det väl klart dom spelarna växer, det gör ju alla spelare, det borde ju ej vara nåt problem om vi växer, vi samarbetar o slår ut allt i världen tillsammans, är gärna grannby med arba o ser ej att ni är i "våran" kontinent osv.

uppenbarligen såg ni oss som ett hot o framtida hot, vi såg er som framtida samarbetspartner o var glada vi hade er i ryggen när vi redan har massa mot oss.
Hade kännts bättre om tonen mellan oss varit dålig men det har varit jävligt bra men sen kniv i ryggen.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp