ArBa vs DOH!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

BenganoZ

Member
Reaktionspoäng
0
Gangbangade inte DOH! Värsta? :thinking:

Ja mesut29 vi suger, DOH! är bäst, vi är as fula och backstabbar allt och alla. Du har rätt! Få dem att visa det nu då! ^_^
 

DeletedUser

Guest
Kan bara säga en sak ingen som gangbangar doh! deras diplomati failade..
Dom försökte hota oss i bope att inte fortsätta anfalla gamla comics när dom splitrades, därför gick vi in i kriget
och håller med sparkz, ni rekryterar för mycket på våra bakgårdar...
 

crazykid

Member
Reaktionspoäng
0
skriv då till vår ledning o berätta hur ni känner, vi samtalade ju med er mycket.
dåligt av vissa av oss o rekrytera nära er det kan jag ge er.
Men sista lösningen är väl krig särkilt med såna man gillar o snackat med.

sen är det väl klart dom spelarna växer, det gör ju alla spelare, det borde ju ej vara nåt problem om vi växer, vi samarbetar o slår ut allt i världen tillsammans, är gärna grannby med arba o ser ej att ni är i "våran" kontinent osv.

uppenbarligen såg ni oss som ett hot o framtida hot, vi såg er som framtida samarbetspartner o var glada vi hade er i ryggen när vi redan har massa mot oss.
Hade kännts bättre om tonen mellan oss varit dålig men det har varit jävligt bra men sen kniv i ryggen.

Tycker du inte K44 tillhör oss??
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

BengangoZ säg vart jag sa ''Arba ful spelar och sånt '' kom inte hit och hitta på skit, ja doh gangbangade and? de bara kötta lite värsta spelare och värsta kötta doh några få spelare. och att jag har respekt mot arba ganska mycket trevliga lirare men du kan ju inte bara komma och säga till mig att jag sa så eller så.
 

DeletedUser

Guest
Smart drag av ArBa men samtidigt väldigt fegt. Men för att lyckas måste man vara skarpsint och brysk och jag hade faktiskt blivit förvånad om inte ArBa hade hoppat in i kriget. Hoppas DOH! klarar sig ändå och håller en extra tumme för er! :)

Alltså....haha klart vi "klarar oss" om man har motivationen, Lätt att vinna om man kör fegspel, kan ju även om man blir adlad, börja om, starta massa gangbangstammar o med all säkerhet sänka arba till graven men har ej motivation tror jag och ej kul med dessa fegspelande töntar.
Men klart man kan vinna o klara sig om man nu verkligen vill det tillräckligt.
Aja nu skiter jag i externa, Ska ej "whina" mer, säger bara vad jag känner här nu.
 

DeletedUser

Guest
BengangoZ säg vart jag sa ''Arba ful spelar och sånt '' kom inte hit och hitta på skit, ja doh gangbangade and? de bara kötta lite värsta spelare och värsta kötta doh några få spelare. och att jag har respekt mot arba ganska mycket trevliga lirare men du kan ju inte bara komma och säga till mig att jag sa så eller så.

Gå och lägg dig. Du är så arg hela tiden. :)

Skål på er i DOH! Jag personligen tycker detta ska bli riktigt trevligt.
 

BenganoZ

Member
Reaktionspoäng
0
mesut mesut mesut, min lilla gullunge. Inget att vara ledsen för, din chans kommer också någon gång.
När DOH! gangbangar så är de hjältar, när andra gangbangar så är det banditer! Sant, vi är ganska badass :sneaky:

Eftersom du berömer och präglar DOH! något så väldigt så antar jag att du är emot oss :) No offence DOH! like youw!


Peace brorsan! <3
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

Wallin tack jag är inte arg hela tiden bara sa om DOH? de klarat sig bra en gangbanga , själv som jag sa har jag respekt mot ArBa och de är grymma spelare finns några trevligare där, och ni tror '' jag hejar på DOH'', så klart de är också grymma har jag fel?
 

DeletedUser

Guest
Jag.... tror du har fel?

Sorry men förstod ingenting utav det du skrev.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

Ni tror att jag säger att ni är skit och backstabbar m.m och du wallin tror jag är arg hela tiden?
 

DeletedUser

Guest
Hahaha! Förlåt, har spelat så mycket Star Wars the old republic att jag slackat av. Men jag lovar att komma ifatt ;-)
 

DeletedUser

Guest
Wallin tack jag är inte arg hela tiden bara sa om DOH? de klarat sig bra en gangbanga , själv som jag sa har jag respekt mot ArBa och de är grymma spelare finns några trevligare där, och ni tror '' jag hejar på DOH'', så klart de är också grymma har jag fel?

Doh har inte klarat sig bra, bara titta på ob statsen mm som jag lagt upp i tråden alliansen vs doh
vi har köttat bort 80% av dohs trupper på 4 dagar, och nu kommer städpatrullen och sopar bort skräpet

Och doh gillar fulspel är ju liksom deras grej dom försökte få med varenda stam på v18 nästan i kriget mot oss
kan posta lite roligt från crusty som vi hade på skype om ni vill...
det var stora ord från en krossad spelare...
 

DeletedUser

Guest
hmm sen när blev de standard att fejka med svärd å spjut ^^?
 

Dr. Watson

Member
Reaktionspoäng
0
Lycka till Sir Hero och Wallin och grabbarna (tjejer om det finns) i ArBa!

Hejar på er <3 ^_^
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp