ArBa vs DOH!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Två imponerande stammar emot varandra, Ska bli intressant att se hur det slutar.:)
 

DeletedUser

Guest
Må bäste man/kvinna vinna kan inte låta bli att gilla ArBa^_^

Få se lite ob nu O_O
 

DeletedUser

Guest
Repris från v 17 med samma folk :D
vill ej veta vad ni gör som gubbar med godispåsarna när det kommer småbarn. :D
 

DeletedUser

Guest
Posta lite rapporter nu då, så fort ni får dom :awsm:
 

DeletedUser

Guest
hela världen mot oss på v 16 o nu 18 med, pallar ej haha.
ja posta rapps <3
många mb fejks är det iaf ;)
 

DeletedUser

Guest
Älskar bitterheten i dina ord.

YOU FUEL MY RAGE <3

det är 0% "bitterhet" där, säger bara sanningen, detta är ett spel o jag bryr mig inte särkilt mycket, vill bara att alla ska veta hur fega folk är, och det är 15 mot doh trust me boy ;)
 

DeletedUser

Guest
Dina inlägg i tråden känns ju lagom bittra... ;-)
Är det inge roligt längre? Fick du för lite tid till TW och måste fokusera på IRL? :crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Dina inlägg i tråden känns ju lagom bittra... ;-)
Är det inge roligt längre? Fick du för lite tid till TW och måste fokusera på IRL? :crybaby:

känns dom bittra?
skriver bara som det är, alla uppfattar väl saker olika antar jag, låt mig skita i externa nu ffs, ni låter ju mig skriva massa här, måste försvara mig.
Inget roligt längre? joddå spelar på mer än 1 värld så, för lite tid till tw? ehh nej för mycket snarare man lägger på detta haha.
fokusera på irl? förstår inte mycket av vad du skriver kan dock säga att om jag slutar spela på v 18 har det absolut ingen med mycket motstånd att göra snarare för lite tid, ger aldrig upp annars ;)

Edit: Kommer ej svara mer nu, skrivit det jag vill framföra, så kan ni ha fördomar o skitsnacka vidare..
 

DeletedUser

Guest
Börjar trilla in lite rapporter nu...

Stora frågan är: Vart är trupperna? D:
 

DeletedUser

Guest
Var ganska enkelt att inse att ArBa tänkt förklara krig mot DOH! då de ligger intill varandra och ArBa slutade växa för ett tag:)

Lycka till i båda sidorna, låt bästa stam vinna.
 

DeletedUser

Guest
Vad DOH! sitter och gnäller på gangbang. Ni fick väl enbart tillbaka med samma jädra mynt ni försökte lägga på värsta? Det var dessutom ni som påbörjade den gangbangen och skrev till stammar med orden om att vi skulle växa och vara farliga. Värsta har dessutom också i skrivandets stund 14 fiender (krig eller inte) varav 0 som vi själva startat. Så när ni startar gangbang är det helt okey, när Arba krigar emot er är det mindre okey, förstår inte riktigt logiken där..

Men som jag sagt till min stam sedan första veckan, skit i DOH! De är snart borta.
GO GO ArBa!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp