AoM vs EDT

DeletedUser

Guest
Statistik 5 dygn senare

Nu har det gått 5 dygn sen kriget utbrast från AoM:s sida mot EDT. Reagerade inte förns idag att det var den 1:a April AoM startade kriget. Haha och nog har vi i AoM bevisat för EDT alliansen att det inte var ett skämt. Men ärligt talat, så trodde jag på en snabbare undergång för AoM än vad statistiken säger.

Önskar speciellt D E lycka till efter att äntligen ha visat att dom oxå kan adla ngt annat än adla grått som rykterna säger :p

Side 1:
Tribes: EDT II EDT D E
Players:

Side 2:
Tribes: AoM
Players:

Timeframe: Förra veckan


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 10
Sida 2: 52
Skillnad: 42

image.php



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 84,459
Sida 2: 487,208
Skillnad: 402,749

image.php
 

DeletedUser

Guest
Ser inte bra ut för EDT i kriget :awsm::awsm::awsm::awsm::awsm:
 

DeletedUser

Guest
Okej nu är jag lack på alla här som uttalar sig som inte har en jävla aning om vad de snackar om.
AoM ligger nära 3, 4 spelare ur hela jävla EDT, mig, klonto95, jacke 98 samt WENNERBLOM.

Enligt en spelare ur AoM var det bara tänkt att de skulle adla upp ett par byar av klonto uppe vid ett kluster där de har en hel del byar. Fast han hade nog inte så bra på att klontos byar adlades upp på ett helt annat ställe också av Sundisen.

Sundisen har setat och pmat mig om hur mycket han respekterar mig och grejer och sagt att de inte skulle lägga en hand på mig bara jag gav fan i att försöka motarbeta dem. Men jag kan ju inte sitta och se på när min medspelare som jag spelat sida vid sida med under nästan hela min tid på v9 bara blir bortadlad av ett par snubbar som länge stått på VÅR sida i kriget.

AoM är egentligen avhoppare från BTP som alla vet legat i fullskaligt krig med WoS ett mycket bra tag. Sundisen förhandlade sig ur det på något vis, och sedan dess så har jag trott att de bara ville sitta och växa ett tag tills ställningarna började se bättre ut, och jag pratade ofta med sundisen också, för att liksom hålla kontakten och försöka få dem att välja rätt - de är ganska starka där de är, och skulle faktiskt kunna gjort bra nytta i kriget mot Sprit/WoS. Och jag trodde att deras lojalitet låg kvar hos oss, vi som krigar mot Sprit/WoS. Sundisen känner till och med en av de forna ledarna i BTP mycket bra, BTP som numera koalerat med Citrus till STG, om jag inte är helt ute och cyklar.

En annan liten upplysare är att de är mer vända till WoS än Sprit, även fast de sitter och förnekar det så är jag helt övertygad om att de har en allians. De påstår IAP, inte allians. Samma med Sprit, men jag tror att det är IAP där också som gäller.

Sen för typ 2 dagar sen eller så så fick jag 3-4 spejattacker på mig från Sundisen - so far så trodde jag att han trodde på sin pakt som han ensidigt ingått med mig (jag sa faktiskt aldrig "Okej, bara ni ger fan i mig"), han fick inte ett svar på det. Jag tänkte dock det är väl lika bra att de inte ger sig på mig för jag har nog med problem som det är med inkommande (se OBF).

Dagen därpå besvarade jag dessa spejattacker med full eld och det var ett eldigt pm som trillade in några timmar senare från Sundisen, kan jag lova.

En till upplysare är att minst tre spelare ur AoM kommer från BTP, och de spelade även länge sida vid sida med klonto.

Det jag vill säga är att jag berättigar alla som kallar dem för backstabbare för det är precis vad de är.
Jag och bobby-87, näst störst i AoM, spelade också länge tillsammans i min alldeles första stam.

Skulle även vilja påpeka att de bryter mot ett av sina nyckelord också, som de jämt kommer och kör upp i näsan på en, jag citerar:

*
inte är medborgare i någon av de stridande staterna eller bosatt i territorium kontrollerat av dessa

*


Den där, mina damer och herrar, är världens skämt.

Skitigt jävla spel av dem, enligt mig.

Jag tackar för mig.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det där är ej rent spel, men du får endå tänka på att dom vill rädda sig själva.

Men det är ialf backstabb
 

DeletedUser

Guest
Ojsan

Bara för att jag lyckas så bra med att reta upp dig Sahhj, så ville jag bara påpeka att du missade deadmetaö som mina adelsmänn älskat med.

Och vill du ha en tillkänna givelse från mig eller AoM? Du har iaf rätt om vissa saker i den fakta du försökt lägga fram. Ja, vi backstabbade Klonto95. Varför? Jo för vi krigar för egen vinning, han ligger perfekt i detta spel för AoM. Vi spelar inte rent, och det finns fördelar för det. Kika statsen igen. Och om du tar åt dig av att jag gav dig en jobbig deal som du ej besvarar på. Och sedan fortsätter motarbeta AoM så är det självfallet att vi köttar på dig/er.

Det finns ännu saker du behöver redigera i din lila fakta text. Du har ingen aning om relationerna mellan AoM och tex WoS eller Sprit. Jag har ställt mig imot er alla som tjatar om vår "allians" med WoS som inte existerar. Det är bra prencipen att jag ledsnar på ditt tjöt.

Ja vi är flertal som kommer från BTP. Men en sak är så komiskt att jag börjar gråta snart, du vet inte vad du snackar om när du nämner forna "ledningen" i BTP.


*
inte är medborgare i någon av de stridande staterna eller bosatt i territorium kontrollerat av dessa


Stämmer inte det? Kolla ännu igen vad statistiken säger, vem kontrollerar det territorium vi ligger i skrev du?

En sak står jag för, vi spelar fult. Och vart leder det? Jo till vår egen fördel.

Annars så tycker jag verkligen det är kul att få se min fiendes "snyfftade" om sig själv när allt går åt skogen med "era" planer :awsm:


//Sundisen
 

DeletedUser

Guest
Inget av det jag skrev är riktat till dig, utan bara till alla som inte vet vad det handlar om.

Okej om ***** var med i ledningen i BTP vet jag inte, men jag tror att ***** tog på sig en del ansvar Som En Ledare gör.

Så ni är inte bosatt i stridande parters territorium alltså? Du väggar inte med typ eggeh, canadikken (Sprit) samt även WoS? Och du väggar absolut inte med mig och klonto nej? Inte D E heller för den delen?
Du är verkligen lost.

Sen ser jag inte heller hur Egen Vinning går ihop med precis samma punkt, varför vill man ha byar långt borta där stridande parter slåss? För det är så jag tolkar punkten iallafall. Gjort ända sen jag läste den för första gången.

Ett lösryckt exempel som det avlägsna kriget mellan WoS och OFU, bara som exempel. Det var väl vad jag tänkte. Eller vilket annat krig som helst, PBL vs T:V:W.

Deras territorium är ni definitivt inte bosatta i.

Jamen deadmeatö gick typ över till oss från D E efter att ni förklarat krig har jag för mig, dvs att han var med i D E när ni förklarade krig, som ni just då iallafall inte hade planer på att anfalla, enligt vad ni sagt till mig. Det var bara klonto som nämndes faktiskt, både från dig och marcxus.
 

DeletedUser

Guest
Eftersom du inte tyckte om att jag ändrade mitt förrförra inlägg, så lägger jag till detta istället till mitt senaste.

Angående deadmeatö, rätta mig om jag har fel. Han kanske var med oss när ni förklarade krig, den som är nyfiken hänvisar jag till twstats, där finns exakta tider. Själv har jag inte kollat.
 

DeletedUser

Guest
Ohh jag fick tillåtelse av källa att publicera denna här, bara för "in-your-face".

Allesammans, verkar som att sundisen inte ens har koll på sin egen dilpomatilista. Jag vet inte om den är ändrad men här kommer den, 2 dagar färsk.
Inget skämt och inget hemmagjort, och jag litar fullt på källan.



05.04. kl 17:15

Allianser
WoS

Ingen-Aggressions-Pakt (IAP)
Sprit
T-Bag
[KoH]

Fiender
EDT
D E
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: D E
Players:

Side 2:
Tribes: AoM
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9
Sida 2: 5
Skillnad: 4

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 86,260
Sida 2: 48,650
Skillnad: 37,610

image.php
 

DeletedUser

Guest
snälla, säg något i stil med att "det är för att vi ska kunna skilja WoS och Sprit på kartan"

hahahahaha
 

DeletedUser

Guest
Ohh jag fick tillåtelse av källa att publicera denna här, bara för "in-your-face".

Allesammans, verkar som att sundisen inte ens har koll på sin egen dilpomatilista. Jag vet inte om den är ändrad men här kommer den, 2 dagar färsk.
Inget skämt och inget hemmagjort, och jag litar fullt på källan.



05.04. kl 17:15

Allianser
WoS

Ingen-Aggressions-Pakt (IAP)
Sprit
T-Bag
[KoH]

Fiender
EDT
D E


Jag litar ej på din källa faktiskt. För vi i T-Bag har ej iap med AoM,
 

DeletedUser

Guest
dom har iap med er, dom hadde iap med edt med :)
å källan är pålitlig det där är deras diplomati
 

DeletedUser

Guest
Källan om AoM's diplomati är 110% riktig

Hälsa Sempra ifrån mig ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vi har ingen Iap med AoM, det kan jag garantera

Vår källa sa nyss, att de har lagt iap eftersom det syns bättre på kartan. Sundisen, gå in på Diplomati fliken och kolla på några av trådarna..Står det något som det här:

Sprit = iap
[KoH] = iap

De trådarna finns ellerhur ;)
 

DeletedUser

Guest
komiskt

Jag är lite nyfiken på hur det kommer sig att en av dom drabbade i D E plötsligt lämnar D E? :rolleyes: är det statistiken hon/han väljer att inte få förändrad :cool: För nog är det så att AoM fortfarande får incs från denna spelare. Tycker det är lite fegt gjort av denna spelare bara för att lilla AoM lyckas adla er i D E ;)

Men även det är ett litet fegt sätt att hindra er fårn minus i statistiken :rolleyes:

Rätta mig gärna om jag fattat ngt fel, ang denna spelare. För ni vet väll vem som precis lämnat er :cool:
 
Topp