AoM vs EDT

DeletedUser

Guest
För att förtydliga mitt lilla inlägg från inatt (om det behövs).

Det finns EN moderator på V9. Det är jag. Det finns några moderatorer som SPELAR på V9 men dessa personer är inte moderatorer HÄR utan har samma status som alla andra här inne och också rätt att spela spelet på samma sätt som övriga. Viktigt att man förstår skillnaden. Däremot har dessa och ALL annan "personal" möjlighet och skyldighet att gripa in om något händer i ordinarie moderators frånvaro. Alltså något som kräver omedelbar action av någon. Vi har haft porrspammare och andra som direkt gått in för att skada och sänka forumet. Dessa måste stoppas och då kan alla som har möjlighet göra det, ÄVEN om de spelar på världen. Detta är dock det enda som kan berättiga att en mod som spelar på världen agerar i sin spelvärld. I övrigt kan alla mod som inte är involverade i världen assistera (även vi sover eller åker bort ibland) ordinarie mod i dennes frånvaro.

//Humble
 

DeletedUser

Guest
ännu en statistik

Side 1:
Tribes: EDT EDT II D E
Players:

Side 2:
Tribes: AoM
Players:

Timeframe: Förra veckan


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3
Sida 2: 35
Skillnad: 32

image.php



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 24,544
Sida 2: 336,921
Skillnad: 312,377

image.php


Här ser vi en viss förändring då D E jobbar imot oss :p
 

simpen

Member
Reaktionspoäng
0
Du har krigat i 2-3 dagar. Du gjorde en snabb omställning och börja attackera nästan direkt när du bröt IAP:n , den statistiken kommer se mycket mycket annorlunda ut om nån vecka eller två. Man vinner sällan några krig på 3 dagar , ni har en stor bit kvar framför er :)
 

DeletedUser

Guest
Du har krigat i 2-3 dagar. Du gjorde en snabb omställning och börja attackera nästan direkt när du bröt IAP:n , den statistiken kommer se mycket mycket annorlunda ut om nån vecka eller två. Man vinner sällan några krig på 3 dagar , ni har en stor bit kvar framför er :)

Självfallet. Och tror knappast EDT skulle kunna stoppa oss om det inte vore för D E. :cool:
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
EDT har ju oxå en anledning till att massrekrytera + göra 50 systerstammar -> Få mer poäng ;D
 

DeletedUser

Guest
haha, tror du vi söker spelare? Nej, det finns en spec anledning till varför vi rekryterar undantag. ;)

Säg anledningen till att ni rekryterar han, försökte snacka med han kan inte ens snacka svenska.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja, det är ju tur att vi har ett gäng intellektuella gudar i EDT-familjen att prata med eftersom de flesta på "vår sida" har lite svårt med talförmågan..
 

DeletedUser

Guest
Ja, det är ju tur att vi har ett gäng intellektuella gudar i EDT-familjen att prata med eftersom de flesta på "vår sida" har lite svårt med talförmågan..

Jag försöker bara irritera AoM på så sätt Haroo och Co gör mot EDT ^^
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
hahaaha

Säg anledningen till att ni rekryterar han, försökte snacka med han kan inte ens snacka svenska.

haha ditt misslyckande med att reta uppp mig biter inte på mig. Vad har språket med saken att göra? Jag hoppas du inte gått ur skolan ännu. :rolleyes: För det är nu ett antalt år sedan jag gick skolan och ändå har jag inga problem med språket ;)
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Enligt ingame är han 13
Profil
Ålder: 13
Kön: Man
Position: Bakom dig
 

DeletedUser

Guest
Samma låga standard fortfarande och från en mundor desutom som är mod på en annan värld, Lite lågt men men så är det tydligen i det här forumet
å haro är haro så
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Samma låga standard fortfarande och från en mundor desutom som är mod på en annan värld, Lite lågt men men så är det tydligen i det här forumet
å haro är haro så

Å du e måååårten <33333
Tyvärr så tillhör du oxå dem av dålig standard på forumet
 

DeletedUser

Guest
Samma låga standard fortfarande och från en mundor desutom som är mod på en annan värld, Lite lågt men men så är det tydligen i det här forumet
å haro är haro så

Vad har jag gjort nu ? :(
Eller, antar att du menar ... mig ?
 

DeletedUser

Guest
Offensiv

Kag vill bara önska er i D E god lycka då ni drog igång er STORA offensiv mot AoM. :awsm:

Btw vart tog EDT vägen? Just det dom syns bara till när D E syns till och det är ju possetivt :D

God jakt lycka på er ;)
 
Topp