Anonym vs Bishey

DeletedUser

Guest
Erövrade byar :

Bishey - Tagna byar = 29 stycken.

Anonyma - Tagna byar = 11 stycken.

=

18 stycken byar i skillnad.

Konstatera : Bishey Krossar
--------------

Poäng Ökning:

Bishey - 175514

Anonym - 61242

Skillnad : 114272

Konstatera : Bishey krossar.

-----------------

Besegrade motståndare som anfallare:

Bishey - 791775

Anonym - 402729

Skillnad : 389046

Konstatera: Bishey Krossar

--------------------

Besegrade motståndare som försvarare:

Bishey - 513674

Anonym - 930839

Skillnad : -417165

Konstatera : Anonym leder detta, konstatera då att vi är mer aggresiva och att dom är deffhoror.
 
Senast redigerad av en moderator:

insideoft

New Member
Reaktionspoäng
0
Får jag fråga varför det är så dåligt att försöka adla med defftrupper?

Man drar in en rens sekunden innan och så adlar man byn med deff så att det inte finns någon chans för retake.

Så ser iaf jag på saken :)
 

DeletedUser

Guest
Får jag fråga varför det är så dåligt att försöka adla med defftrupper?

Man drar in en rens sekunden innan och så adlar man byn med deff så att det inte finns någon chans för retake.

Så ser iaf jag på saken :)



Haha, det är inte det saken handlar om. Anonyma är så förbannat avundsjuka att dom får så mycket pisk att dom ska komma på allt som är dåligt och sedan göra det så stort på jorden som möjligast.
 

insideoft

New Member
Reaktionspoäng
0
Erövrade byar :

UNSC - Tagna byar = 10 stycken.

Anonyma - Tagna byar = 2 stycken.

=

8 stycken byar i skillnad.

--------------

Poäng Ökning:

UNSC - 73093

Anonym - 7766

Skillnad : 65327


-----------------

Besegrade motståndare som anfallare:

UNSC - 355384

Anonym - 247434

Skillnad : 107950


--------------------

Besegrade motståndare som försvarare:

UNSC - 287423

Anonym - 336076

Skillnad : -48653
 

davcid

New Member
Reaktionspoäng
0
Får jag fråga varför det är så dåligt att försöka adla med defftrupper?

Man drar in en rens sekunden innan och så adlar man byn med deff så att det inte finns någon chans för retake.

Så ser iaf jag på saken :)

själv brukar jag köra X rens X sec. innan tåget (vilken har off, självklart) och X fulla deffbyar X sekunder efteråt:D

defftåg är väldigt sårbara för snipning...

tänk bara 5000 svärd som försvarar mot 10000 spjut och 10000 svärdO_O
 

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0

Haha, det är inte det saken handlar om. Anonyma är så förbannat avundsjuka att dom får så mycket pisk att dom ska komma på allt som är dåligt och sedan göra det så stort på jorden som möjligast.

Att de kommer från den självupptagnaste av dem alla är ju inte oväntat. Tyvär har ni inget att vara avundsjuka på, 2 toppstammar som inte lyckas bättre trots backstabbs och cheap shots är ju sjukt ^^ Bara för er att slå ihop unsc stats med bisheys stats, sen dela det med två. Så har ni de riktiga riktlinjerna. Förstår varför ni skapade denna tråd, så ni kunde gråta ut lite i mellan åt.

Bara att kolla på dina kommentarer angående statsen och se hur illa det gått för er, har du inget annat att avreagera dig på? :(
 
Senast ändrad:

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
Får jag fråga varför det är så dåligt att försöka adla med defftrupper?

Man drar in en rens sekunden innan och så adlar man byn med deff så att det inte finns någon chans för retake.

Så ser iaf jag på saken :)

klart du får fråga om det, för att defftrupper är urusla i anfall. Som tidigare nämnts är det fint att adla med deff i sista eller assistans direkt efter. Men försöken vi snackar om handlar om rena försöka till deffadlingar, utan prerens med off osv. Du kan ju fråga brorsan din hur de slutar ^^
 

insideoft

New Member
Reaktionspoäng
0
klart du får fråga om det, för att defftrupper är urusla i anfall. Som tidigare nämnts är det fint att adla med deff i sista eller assistans direkt efter. Men försöken vi snackar om handlar om rena försöka till deffadlingar, utan prerens med off osv. Du kan ju fråga brorsan din hur de slutar ^^

Jo fast där var ju rens innan, men det fick du väl inte veta eftersom det låter bättre om det inte var det
 

DeletedUser

Guest
Sist jag skrev var det 29 - 11 i byar.

Nu står det 34 - 11. :cool:
 
Topp