Anonym vs Bishey

DeletedUser

Guest
Titel 3:dje världskriget.
Start idag kl 12:49:39



Förklaring Nu är det vilken stam som ska stå på guldpallen.

Gjorde det lite sent, så alla stats kommer inte synas.

Men må bäste stam vinna.

----------------------------------------------
Vill ha smutskastning och statistik allt möjligt hära :awsm:^_^
 
Senast redigerad av en moderator:

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
Nåja extrem, de är långt ifrån klart. Många kort "bakom kulisserna" som ska spelas ut ;)
 

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
oö idag kl 16:05:24:149
oö idag kl 16:05:24:805
oö idag kl 16:05:25:160
oö idag kl 16:05:25:513
oö idag kl 16:05:26:086

Någon i bishey nämnde något om dåligt timade adelståg förut. Här har vi ett fint från mogambo :)
2 sec mellan första å sista ^^
 

DeletedUser

Guest
oö idag kl 16:05:24:149
oö idag kl 16:05:24:805
oö idag kl 16:05:25:160
oö idag kl 16:05:25:513
oö idag kl 16:05:26:086

Någon i bishey nämnde något om dåligt timade adelståg förut. Här har vi ett fint från mogambo :)
2 sec mellan första å sista ^^


Haha, kan inte sluta skratta åt att just du lägger upp det där, du som inte ens kan skicka egna tåg.

Ney, men seriöst.
Skicka bättre innan du klagar, må bäste stam vinna!
 

Warkrig

Member
Reaktionspoäng
0
oö idag kl 16:05:24:149
oö idag kl 16:05:24:805
oö idag kl 16:05:25:160
oö idag kl 16:05:25:513
oö idag kl 16:05:26:086

Någon i bishey nämnde något om dåligt timade adelståg förut. Här har vi ett fint från mogambo :)
2 sec mellan första å sista ^^

Snajpa den, sen kan du komma tillbaka hit och trolla
 

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
Ojoj, lite upprörda ? :) Ptja, du tog ju upp mig som exempel, då va det tydligen vettigt? De va väll på 1.2 i explorer, alltså bättre. Jo jag snipar från k45, bra ide där mogambo. Va jag vet snipade ni inte den ni tog upp i forumet heller :S

Klart fan jag kommer fortsätta trolla, de har ju givit mig fördelar tidigare ;)

Tråden skapades av en anledning, I forfill it and you complain about it ^^
 
Senast ändrad:

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
Så lägger vi upp lite matnyttig information istället. Nästa backstabb incident är ett faktum då fler spelare i UNSC bestämmer sig för att skicka attacker på allies ^^ Diggar .se's "metoder" stenhårt :)
 
Senast ändrad:

BajarN

Member
Reaktionspoäng
0
Sluta gråt i forumet hela tiden och ta det som en man. Varenda inlägg från dig är gråt :crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Så lägger vi upp lite matnyttig information istället. Nästa backstabb incident är ett faktum då fler spelare i UNSC bestämmer sig för att skicka attacker på allies ^^ Diggar .se's "metoder" stenhårt :)

Kallas diplomati , såvitt vi vet så tänker du med yxan före diplomatin.D: Vet inte om de samarbetar med oss de vet endast ledarna men om de gör de så sköter ni eran diplomati dåligt !
Snajpa attacken sen snacka <3 :* ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
är det så här.

atackerar UNSC också Anonym, . ingen ide för Anonym Bishey kommer vinna världen :awsm:
 

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
Kallas diplomati , såvitt vi vet så tänker du med yxan före diplomatin.D: Vet inte om de samarbetar med oss de vet endast ledarna men om de gör de så sköter ni eran diplomati dåligt !
Snajpa attacken sen snacka <3 :* ;)

Än en gång, klart fan jag snipar attacken från 6 timmars håll bara med tk. Jag tänker med yxan före diplomatin? Då vet du nog inte mycket om min spelstil. ^^ Jodå, frågade ut inside om foppa redan igår. Svaren va så undvikande att han lika gärna kunnat sagt jo vi tänker backstabba er. Men inget mer med de, hade sett fram emot att få kriga lite (men antagligen till slut förlora). Men nu vart det bara patetiskt.

Men men, Grattis wilson (ärligt) erik har haft de grymt jobbigt med strategin med tanke på dampens och den sista spelarens attityd här i forumet. Ändå lyckats utnyttja andras mentalitet så pass bra att ni sluppit använda erat off på riktigt. Så all kred till dig erik!
 
Topp