Anonym vs Bishey

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
Va gööllig du var då :awsm:

det var ni som ville gå ut i krig från början så gnäll inte att UNSC kom med oss <3 :* :rolleyes:

Ännu mer inlägg utan intel? :p Va jag vet är inte UNSC med er, ledarna har inte ens informerat medlemmarna vad som händer ^^ I hopp om att få komma över till bishey när vinsten är upplaggd.

Va jag vet försökte ni adla en iap, är inte de att vilja gå i krig tycker du? ;)

Det finns ingen spion man såg bara på era offensiver ni skickade att ni rustade för krig.
Kan ni lugna er med knasinläggen. Hur ser man på offensiver att någon rustar för krig? ;P Det är ju snarare passiviteten innan som visar vad som är pågång.
Man såg i erat forum att ni gjorde detsamma ;)
 

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
Du kan ju börja med att skicka attacker så får vi se om du blir först till kvarn. Just nu ser de inte ut så ;)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Anonym
Side 2:
Tribes: Bishey

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 14
Sida 2: 23
Skillnad: 9

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6
Sida 2: 13
Skillnad: 7

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 69,531
Sida 2: 127,509
Skillnad: 57,978

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 31,769
Sida 2: 76,077
Skillnad: 44,308

chart
 

DeletedUser

Guest
bishey skulle aldrig kunna ta anonym utan UNSC hjälp :awsm:



Ge oss stats!


utan UNSC hjälp ? Nej vi skulle vinna men det skulle bara ta längre tid <3:*
Blev lite tråkigt när UNSC hoppa in i våran sida jag tycker att de borde köra sitt eget race o låta mig kriga ensam! FFS de adlade bort George Washington själv när jag hade så fina planer om honom :(
 

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
utan UNSC hjälp ? Nej vi skulle vinna men det skulle bara ta längre tid <3:*
Blev lite tråkigt när UNSC hoppa in i våran sida jag tycker att de borde köra sitt eget race o låta mig kriga ensam! FFS de adlade bort George Washington själv när jag hade så fina planer om honom :(

Ledsen att behöva göra dig besviken mogambo men washington hade adlat dig "/ När det gäller unsc's val så kan jag säga att ni inte hade vunnit i öst utan dem. Nu har iof baxisten slösat bort hur mycket trupper som helst med sina adlings försök med defftrupper osv. Stackarn, men t.ex. wibz har gjort enorm nytta med pricksäkra off-rensar.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ledsen att behöva göra dig besviken mogambo men washington hade adlat dig "/ När det gäller unsc's val så kan jag säga att ni inte hade vunnit i öst utan dem. Nu har iof baxisten slösat bort hur mycket trupper som helst med sina adlings försök med defftrupper osv. Stackarn, men t.ex. wibz har gjort enorm nytta med pricksäkra off-rensar.

Ney, den kontinenten hade varit väldigt svårtagen av oss om UNSC hade ställt sig på eran sida, men man väljer sina val, och nu är det som det är.

Men det roligaste av allt är att stammen Anonym inte är vad off är så alla sitter och pillar off, så enda skället till att det går så sakta är vi stötter på deffby, för deffby.

Så det tår sådan tid för oss bara för att vi måste bygga upp offet hela tiden, enda ni överlever på är retake, och vi har varit klantiga att inte sätta deff, eller inte tillräckligt med deff direkt efter adlarna.

Det roligaste av allt är att själva wibz inte gjorde dom rensen ;)
 

DeletedUser

Guest
Ney, den kontinenten hade varit väldigt svårtagen av oss om UNSC hade ställt sig på eran sida, men man väljer sina val, och nu är det som det är.

Men det roligaste av allt är att stammen Anonym inte är vad off är så alla sitter och pillar off, så enda skället till att det går så sakta är vi stötter på deffby, för deffby.

Så det tår sådan tid för oss bara för att vi måste bygga upp offet hela tiden, enda ni överlever på är retake, och vi har varit klantiga att inte sätta deff, eller inte tillräckligt med deff direkt efter adlarna.

Det roligaste av allt är att själva wibz inte gjorde dom rensen ;)

Han hade faktiskt 3 pricksäkra rensningar :D
 

DeletedUser

Guest
Inzom1a är söt
 
Senast redigerad av en moderator:

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
Jag e fett med nåb :( Är väll den enda som gått + i kriget på vår sida. Men eftersom jag inte co spelar blir de svårt att täcka upp arbetstiderna så får se hur länge detta håller.
 
Topp