ang BOT skydd

DeletedUser

Guest
Tror inte det har med botskyddet att göra?

facepalm.gif
 

DeletedUser

Guest
Nu får det fan vara nog!!
Ge mig en inställning där man kan välja att stänga av botskyddet i ca 5 min. Det här håller inte!

Över 100 flikar blev botskyddade, jag kommer mörda den som kom på idén..
 

DeletedUser

Guest
vad jag förstått så är där en annan form av botskydd under test?? har sett bilder där botskyddsrutan är I samma fönster.
 
Reaktionspoäng
0
vad jag förstått så är där en annan form av botskydd under test?? har sett bilder där botskyddsrutan är I samma fönster.

Ja det går ju inte att få något rätt för admins på första försöket, så då lanserar dem något som förstör farmandet för otroligt många istället :thinking: o sen i efterhand korrigerar problemen som uppstår, det vore väl smartast att istället vänta o lansera saker som faktiskt fungerar felfritt och inte förstör för oss som flikfarmar?
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Nu får det fan vara nog!!
Ge mig en inställning där man kan välja att stänga av botskyddet i ca 5 min. Det här håller inte!

Över 100 flikar blev botskyddade, jag kommer mörda den som kom på idén..

Det är tyvärr riktigt jobbigt =/
Jag flikfarmar själv, när jag väl farmar, och det är hur tråkigt som helt...jag blir sur bara jag trycker upp 5-10 flikar och måste göra om^^
 

DeletedUser

Guest
Det är tyvärr riktigt jobbigt =/
Jag flikfarmar själv, när jag väl farmar, och det är hur tråkigt som helt...jag blir sur bara jag trycker upp 5-10 flikar och måste göra om^^

Vadå göra om : ) ? För mig räcker de med göra ena bot skyddet sen upptadera (hämta om) de andra sidorna så är de bara fortsätta från där man va ^^
 

kristoffer 1

Member
Reaktionspoäng
2
Ni som snackar om att missa backtrackningar/snipingar. Tänk positivt, er motståndare kan också få upp det... ;)
 

DeletedUser

Guest
Kan berätta att nu för max 5 minuter sedan, fick jag upp 3 på raken... (kolla det i era loggar)

Kanske skrev fel på första (men tror inte det) sedan en till och en till...

Nu var det när jag skulle öka på farmen... men hur f*n hade det varit vid en snip eller tajmning?

Dessutom, efter botskyddet släppte, gick det inte att bygga farmen (hände inget vid klick) så jag fick refresha hela sidan först innan jag kunde fortsätta...

//skitsystem
 

DeletedUser

Guest
Nu skiter jag i det här jävla spelet...

Fick precis upp samma jävla skit igen...

En ange botskyddsnummer
fyllde i
En ange botskyddsnummer
fyllde i
En ange botskyddsnummer
fyllde i

på raken...
 
Topp