Angående låsta byar.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Reaktionspoäng
0
Jag tror det bästa för kommande världar är att agera snabbt. Att snabbt stoppa dessa bälten som är på väg att dyka upp. Och på så sätt så minimerar man skadan.
Och då de upptäcks så tar man bort byarna bara som om de aldrig funnits. Och ja jag vet att några då blir drabbade. Men att ingen kommer bli drabbad av de som fuskar kommer vi aldrig att kunna komma ifrån.

Märker man några som blir väldigt lidande kan dessa kompenseras med 7 dagars gratis prem eller liknande.

Det där krävs att admins faktiskt gör sitt jobb. Dem säger sig ha ett verktyg som tar bort bannade byar nu och att de bannade byarna ska tas bort från världen.. Detta har dock inte hänt och det börjar bli irriterande nu att ni bara sitter på era förbannade händer.

Ta bort de jävla byarna - ni skiter ändå i era spelare då vi inte får någon kompensation för denna BULLSHIT men ta för helvete bort byarna eller lås upp skiten.. TA ETT JÄVLA BESLUT någon jävla gång.
 

DeletedUser

Guest
Go kväll!

Schema för Värld 15 och rensningen:

1.
Vi kommer börja med att ta bort alla - "DagsAttJobba001-049" - byarna som skapats.

Detta kommer att genomföras successivt under det närmaste dygnet.*

Som du ser så ska arbetet ske successivt så jag är säker på att byarna försvinner för eller senare.
 
Reaktionspoäng
0
Det där krävs att admins faktiskt gör sitt jobb. Dem säger sig ha ett verktyg som tar bort bannade byar nu och att de bannade byarna ska tas bort från världen.. Detta har dock inte hänt och det börjar bli irriterande nu att ni bara sitter på era förbannade händer.

Ta bort de jävla byarna - ni skiter ändå i era spelare då vi inte får någon kompensation för denna BULLSHIT men ta för helvete bort byarna eller lås upp skiten.. TA ETT JÄVLA BESLUT någon jävla gång.

Mitt inlägg var ju bara ett förslag på vad jag tycker bör göras för framtida världar. Jag har inte mer att sgäa till om än någon annan :)
Så jag hoppas din ilska vänder sig mot någon annan än mig ;)
 

DeletedUser

Guest
Som du ser så ska arbetet ske successivt så jag är säker på att byarna försvinner för eller senare.

Finns du på riktigt eller haha?

"Detta kommer att genomföras successivt under det närmaste dygnet.*"

Läs för helvete hela jävla meningen innan du öppnar kakinkastet och slänger ut något så ogenomtänkt.
Under det närmaste dygnet betyder fan inte förr eller senare det betyder inom MAX 24h. Men jag är inte förvånad, som vanligt har ju inte gaffel tagit tummen ur röven och gjort någonting.
 
Reaktionspoäng
0
Ferret: nej det var inte riktat mot dig. Citerade bara för det du skrev var bra. :)

till admins och Xaran: det skulle genomföras successivt - dock har inget hänt sen detta magiska verktyg kom fram.. vilket är häpnandsväckande i mina ögon. Nino går ut att ingen kompensation ska utges för denna spelförstörelse från en av våra medspelare. Men nu för helvete Nino är det ju ditt team som sitter på arslet och förstör för oss. Ta bort och ersätt byarna någon jävla gång. Ni bör ju inte ha så här mycket problem som ni har för tusan. Styr upp en policy hur ni ska hantera så jag slipper sitta på nästa värld som en jävla gnällkärring - för det kan du fanimig lita på att jag kommer göra tills ni sköter erat jobb korrekt.
 

DeletedUser

Guest
Ferret: nej det var inte riktat mot dig. Citerade bara för det du skrev var bra. :)

till admins och Xaran: det skulle genomföras successivt - dock har inget hänt sen detta magiska verktyg kom fram.. vilket är häpnandsväckande i mina ögon. Nino går ut att ingen kompensation ska utges för denna spelförstörelse från en av våra medspelare. Men nu för helvete Nino är det ju ditt team som sitter på arslet och förstör för oss. Ta bort och ersätt byarna någon jävla gång. Ni bör ju inte ha så här mycket problem som ni har för tusan. Styr upp en policy hur ni ska hantera så jag slipper sitta på nästa värld som en jävla gnällkärring - för det kan du fanimig lita på att jag kommer göra tills ni sköter erat jobb korrekt.

Det är väl en strålande ide,, så länge alla vet vad som gäller så e det fair. Alla spel behöver ju sina regler och en tolkningspolicy.
 

DeletedUser

Guest
Då får vi ju sammanställa förslagen och skriva till anledningarna till varför det manglats. Så ska vi se om vi får fram lite konkret information.

Så fortsätter vi diskussionen först efter, låter bra för dig? Om du har fler förslag, kan du såklart alltid posta dem direkt.

Bumpar detta efter 3 dagars väntan.
 

DeletedUser

Guest
Tycker fasiken inte att man ska ha ersättning för detta. Ska jag då ha ersättning för att jag inte fick en enda barb i min 7x7 ruta från början som inte jag kunde farma de första 2 dagarna? Nej fasiken heller. Och inte heller när man har lite bannat folk i sin ruta.

Och i såna fall, vad ska det vara för kompensation? Lite extra barbs? En liten OP-by? Vill du ha prem för det eller vad är det för sorts kompensation du vill ha?
 

DeletedUser

Guest
Bumpar detta efter 3 dagars väntan.

Varit helg som du kanske förstår. Får ingen OB. ;)

Kommer sätta mig ner i veckan och bolla det med mitt team.

Schema för Värld 15 och rensningen:

1.
Vi kommer börja med att ta bort alla - "DagsAttJobba001-049" - byarna som skapats.

Då var byarna borttagna ur systemet. Om kartan inte uppdaterats ännu, kommer den inom kort att göra detta.
 

knutby pastorn

New Member
Reaktionspoäng
0
Så du menar att du inte jobbar för det är helg? Det skulle ju vara som om ica skulle ha helgöppet utan personal.
 

DeletedUser

Guest
Så du menar att du inte jobbar för det är helg? Det skulle ju vara som om ica skulle ha helgöppet utan personal.

ooh helgöppet på ica utan personal vore awsome
men vad jag kommer ihåg så jobbade inte nino heller helg när han var cm. för övrigt så tror jag inte det är många admins eller modds som är inne å "jobbar" på helgen......
 

DeletedUser

Guest
Då Teamet inte arbetar på helger så vore det trevligt med en summering snart ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp